Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Dragonball Anime

Big Mike

Aanbevolen berichten

Ik ging helemaal kapot van het lachen toen ik Chiaotzu. Ongelofelijk gewoon.

Vind de acteurs wel goed gecast qua uiterlijk.

Piccolo ziet er wel nep uit. Je ziet duidelijk dat die oren en die sprieten nep zijn. Dat kon wel veel beter zeg.

Outfit van Radditz lijkt nu erg nep en lijkt niet alsof zijn armor echt sterk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar even weer alle seizoenen van DBZ downloaden en bekijken in de maand juli aangezien ik dan ga werken, kan ik lekker in bed ff paar afleveringen per dag er doorheen jagen. En daarna GT kijken, die heb ik nog nooit gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging helemaal kapot van het lachen toen ik Chiaotzu. Ongelofelijk gewoon.

Vind de acteurs wel goed gecast qua uiterlijk.

Piccolo ziet er wel nep uit. Je ziet duidelijk dat die oren en die sprieten nep zijn. Dat kon wel veel beter zeg.

Outfit van Radditz lijkt nu erg nep en lijkt niet alsof zijn armor echt sterk is.

Volgens mij wordt dat nog bewerkt in film. Dat gaat er sowieso beter uitzien. Dit is gelijk uit de make-up.

Dit gaat zo epic worden btw!

bewerkt door LosMerengues
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht, ik heb de serie weer helemaal uitgekeken. Meest epische serie ooit, gewoon te geweldig. _O_

Favo personages:

1. Goku

2. Hercule Satan

3. Master Roshi

4. Gohan

5. Vegeta

6. Future Trunks

7. Goten & kleine Trunks

8. Fat Buu

9. Piccolo

10. Krillin

Echt altijd kapotlachen met Satan, zeker in de Buu Saga. :D

Op naar GT, nog nooit gezien trouwens.

Waar kun je die hele GT serie downloaden of kijken? Ik heb ze vroeger gezien en vond het supergaaf, maar nooit meer terug kunnen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar kun je die hele GT serie downloaden of kijken? Ik heb ze vroeger gezien en vond het supergaaf, maar nooit meer terug kunnen vinden.

http://watchseries.eu/ Hier kan je ze volgens mij kijken. Al waren er ook afleveringen bij die het niet deden volgens mij (Is alweer een tijd geleden) Anders kan je ook via Youtube het een en ander bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gisterennacht begonnen met het terug kijken van DBZ. Eerste 5 afleveringen gezien en kan alweer niet wachten om door te kijken. Ook wel leuk om Radditz te zien panikeren bij een power level van 1000 als je DBZ ervoor al hebt gezien met veeeel hogere power levels. :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer no-life DBGT aan het kijken;e. In 2 dagen tijd dus al bij de Baby Saga dat Baby Vegeta op het punt staat om Oozaru te worden, nadat Goku als de brute baas SSJ4 is. Daarna wordt het doorkijken tot die laatste afleveringen met de dragonballs geloof ik. Die waren helemaal ziek weet ik nog. Als dat afgelopen is ga ik wel weer een vroegere saga kijken ofzo. Of weer een jaar wachten xD. Blijft de shit gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dragon Ball Z 2013 Movie Trailer

The very first Dragon Ball Z 2013 Movie trailer has been released! The video itself, from a Japanese program on Fuji TV, is just over a minute long, but the teaser trailer is around 15 seconds. This first Dragon Ball Z 2013 Movie trailer seems to be the same one from Saikyo V-Jump Festa earlier in the week as the Dragon Ball Z logo and scene with Goku and the tag line “The strongest make their move” are both present.

The Dragon Ball Z 2013 movie will be the 18th movie in the Dragon Ball anime series. It will take place between Dragon Ball manga chapters 517 and 518, in the 10 year timeskip after Goku defeats Buu, before before the 28th World Martial Arts Tournament. Akira Toriyama along with Toei Animation, Fox International Productions Japan, Shueisha, Fuji TV, Bandai, and Namco Bandai Games are all involved. The latest Dragon Ball Z movie is set to release in Japanese theaters March 30, 2013. There is no word on a North American or European release at this time.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]d5M6eykCPfg[/YOUTUBE]

“All Humanity has Been Waiting”, “Televised in Over 40 Countries”, “230 Million Copies Printed”, and the announcement of a “Super-Expanding Roadshow” on the date of the movie’s release, 30 March 2013.

Prepare Yourself , Son-Goku is back!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZX5DmV81kmA

Jizzed in my pants²

Ongelofelijk eigenlijk hoe een aantal onervaren pikkies in de filmindustrie binnen 39 seconden een betere, mooiere en realistische versie van DBZ neerzetten dan een stel hollywood mongolen in 1,5 uur doen :cab: Jammer dat er van dit project uiteindelijk geen full Saiyan Saga film komt, zou echt te bruut zijn,.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, das wel minder dan. Maar uiteindelijk blijft het een fan project. Vraag me trouwens wel af waarom Nickelodeon hier niet Dragonball Kai is gaan uitzenden, aan de ene kant misschien ook wel beter want Vegeta of Goku met een Nederlandse stem gaat echt te slecht worden, aan de andere kant jammer want had als fan best wel graag de stem van een van de personages willen doen ;c Krijgen we straks een Vegeta met een Belgisch accent, nou raap me op hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites