La Pulga Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Tis weer op Comedy Central hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 14 oktober 2013 Share Geplaatst 14 oktober 2013 Daardoor het weer eens terug aan t kijken (Gedownload). Blijft toch een geniale serie :mrgy: Vooral om Kitty en Kelso blijf ik om lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 januari 2023 Share Geplaatst 20 januari 2023 Zo, het vervolg is wel even een stuk minder zeg. Echt geen aanrader om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 Op 20-1-2023 om 12:03 zei La Pulga: Zo, het vervolg is wel even een stuk minder zeg. Echt geen aanrader om te kijken. Had ik ook al wel verwacht eigenlijk. Nu weet ik zeker dat ik die niet ga kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 Ik dacht eerst ook van wat is dit, maar nu vind ik eigenlijk dat het wel meevalt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 Heb het ook afgekeken (bij gebrek aan een andere serie), maar vooral de nieuwe kiddo's kunnen echt niet acteren. Red & Kitty blijven uiteraard wel legends. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten