Kweekie Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Niet, het zal altijd een mening blijven. Zoiets kan niet als een feit aan te merken zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Wanneer word zoiets wel een feit dan? Uhm, nooit? Als je dat niet inziet moet je toch iets kritischer een serie bekijken hoor. Dit heeft totaal niets met kritiek te maken. Ik zou de definitie van mening en feit nog eens opzoeken als ik jou was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Iets subjectiefs kan toch nooit een feit zijn :cab: anyway, nieuwe episode vandaag, we'll see! Ik vind het al seizoenen lang niet meer leuk, maar het hoort er nog wel gewoon bij, elke week even die episode kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik vind het al seizoenen lang niet meer leuk, maar het hoort er nog wel gewoon bij, elke week even die episode kijken. Ik heb precies dezelfde mening. Dat is dan wel weer een feit :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Iets subjectiefs kan toch nooit een feit zijn :cab: Niet alles aan de kwaliteit van tv/film is altijd subjectief, hoor. Het speelt absoluut een grote rol, maar sommige zaken zijn niet per se subjectief omdat iets bij iemand niet in de smaak valt. Zo kan iemand van bijvoorbeeld The Wire wel zeggen dat hij het ruk vindt, maar dan snapt die persoon het gewoon echt niet. Bij komedie ligt dat weliswaar behoorlijk anders, maar toch zijn er zeker objectieve zaken die niet altijd weggemoffeld kunnen worden door maar te zeggen dat het een mening is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoezo snapt iemand, die The Wire ruk vindt, het niet? Het is toch puur een kwestie van smaak? Ik vond seizoen 1 van The Wire fantastisch, maar seizoen 2 was echt ruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2011 ''You're killing it today bro'' Die was wel leuk. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Niet alles aan de kwaliteit van tv/film is altijd subjectief, hoor. Het speelt absoluut een grote rol, maar sommige zaken zijn niet per se subjectief omdat iets bij iemand niet in de smaak valt. Zo kan iemand van bijvoorbeeld The Wire wel zeggen dat hij het ruk vindt, maar dan snapt die persoon het gewoon echt niet. Bij komedie ligt dat weliswaar behoorlijk anders, maar toch zijn er zeker objectieve zaken die niet altijd weggemoffeld kunnen worden door maar te zeggen dat het een mening is. Ik vind dit theoretisch gezien niet juist, maar ik snap wat je bedoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 ''You're killing it today bro'' Die was wel leuk. :mrgy: Inderdaad :mrgy: Deze was wel tof, met die klas op sleeptouw waren wel toffe scènes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ted: "Barney, they're eighteen :S Barney: "Ted, they're eighteen ! leuke scene ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Wat een zaadaflevering weer :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 We weten het nu wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ja, de vorigen vond ik nog best leuk(vooral 3), maar deze vond ik maar matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2011 Haha, ik vond hem deze week wel weer voldoende eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Sowieso: Ewoks _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ik heb meteen de film van de Ewoks gedownload. Nostalgie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Als het goed is zijn er zelfs twee films van :D (of doel je op SW VI?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Nee ik doel gewoon op de film puur van de Ewoks zelf. Ewoks: The Battle for Endor heb ik gedownload, maar zie nu ook dat The Ewok Adventure bestaat. Een van die twee heb ik gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Heerlijke serie dit, ga nu richting het einde van seizoen 3. Hoe ver zijn ze in de States inmiddels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 S07E05 Geniet er maar van, de eerste seizoenen zijn beter dan de laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 S07E05 Geniet er maar van, de eerste seizoenen zijn beter dan de laatste. Feit. haphap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Feit. haphap Oh leuk, laten we de discussie voor de 32e keer op proberen te rakelen. En ja, nu heb ik de witte tekst gelezen, maar daar zouden we een ban op in moeten stellen. Domme hype. En dit is mijn gecensureerde mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Oh leuk, laten we de discussie voor de 32e keer op proberen te rakelen. En ja, nu heb ik de witte tekst gelezen, maar daar zouden we een ban op in moeten stellen. Domme hype. En dit is mijn gecensureerde mening. Zand in je kutje de laatste tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik mis iets denk ik? Ik volg de serie elke week, maar vond de eerste seizoenen toch echt vermakelijker. Ik ben nog steeds heel erg benieuwd hoe het eindigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Zand in je kutje de laatste tijd? Nee, onder mijn voorhuid en dat doet pijn. Dit is één van mijn grootste irritaties hier op het forum. Het is alleen om jezelf in te dekken terwijl je dan 9 van de 10 keer keihard zit te provoceren. Bloedirritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten