Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

How I Met Your Mother

Big Mike

Aanbevolen berichten

Vond hem flauw, zoals 90% van dit seizoen tot nu toe. Ben totaal, maar dan ook totaal niet tevreden met de nieuwe Barney, die laatste scene is ook zo niet Barney, jammer. :(

[spoiler=S07E10]Juist die laatste twee scènes waren briljant omdat ze de verandering die Barney door de serie heen heeft doorgemaakt zo mooi weergeven. En dan vooral de verandering die Robin bij hem losmaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 964
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Het kan best briljant zijn in de nieuwe rol van Barney, alleen de nieuwe rol van Barney is niet tof, en de oude Barney maakte van deze serie een topper, waar het nu een middelmatige sitecom is geworden.

Ben ik niet helemaal met je eens. Het is niet alsof Barney nu 24/7 de 'nieuwe Barney' is. Juist omdat hij het af en toe is, is het zo briljant imo. Die scene in de bar was bijvoorbeeld nooit zo goed geweest als dit Ted was overkomen. Juist omdat Barney altijd zo gek doet, krijgt die scene betekenis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan best briljant zijn in de nieuwe rol van Barney, alleen de nieuwe rol van Barney is niet tof, en de oude Barney maakte van deze serie een topper, waar het nu een middelmatige sitecom is geworden.

Alleen maar omdat Barney niet 24/7 meer grapjes maakt en niks serieus neemt is de hele serie niet meer goed? Ik vind het juist heel mooi om te zien hoe hij er allemaal mee omgaat, en grappig is hij nog vaak genoeg.

De muziek in HIMYM vind ik ook heel goed.

[YOUTUBE]XK0wvjx0Ch4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]sRqWWR8b4Wg[/YOUTUBE]

Wie herinnerd zich deze momenten nog? Krijg er kippenvel van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen maar omdat Barney niet 24/7 meer grapjes maakt en niks serieus neemt is de hele serie niet meer goed? Ik vind het juist heel mooi om te zien hoe hij er allemaal mee omgaat, en grappig is hij nog vaak genoeg.

De muziek in HIMYM vind ik ook heel goed.

[YOUTUBE]XK0wvjx0Ch4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]sRqWWR8b4Wg[/YOUTUBE]

Wie herinnerd zich deze momenten nog? Krijg er kippenvel van!

Als dat het enige was wat de serie echt goed maakte, dan lijkt me het wel dat automatisch de serie ook slechter geworden is. Maarja, discussieren met fanboys heeft geen nut. Ik volg het nog trouw wekelijks, want het is beter dan alles op de Nederlandse t.v, maar ik was er niet rouwig om geweest als het gecanceld zou worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik niet helemaal met je eens. Het is niet alsof Barney nu 24/7 de 'nieuwe Barney' is. Juist omdat hij het af en toe is, is het zo briljant imo. Die scene in de bar was bijvoorbeeld nooit zo goed geweest als dit Ted was overkomen. Juist omdat Barney altijd zo gek doet, krijgt die scene betekenis.

Wat jij zegt. Helemaal mee eens, ik vond het briljant. Een van de beste scenes van de afgelopen seizoenen zelfs imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idem. Als je HIMYM alleen kijkt omwille van de oude Barney dan begrijp je er naar mijn mening vrij weinig van. Natuurlijk was de oude Barney leuk, maar voor mij draaide de serie juist om Ted. Nu dat een beetje naar de achtergrond lijkt te verdwijnen is het goed om te zien dat Barney een ontwikkeling doormaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even inhakend op de discussie over de kwaliteit. Ik ben HIMYM vast gaan volgen omdat het zo lekker ontspannen was. Low-minded humor waarbij vriendschap centraal staat, met als rode draad het zoeken naar de moeder van Teds kids. Geen overdreven drama, leuke grappen die ook over meerdere seizoenen verspreid worden, etc. Van dit alles is weinig meer over: de rode draad is zoek, de low-minded humor is er nog wel maar m.i. te vaak van hetzelfde soort en i.p.v. de vriendschap die centraal staat, is het de ontwikkeling van Barney die nu het belangrijkst lijkt te worden.

In principe is daar weinig mis mee, maar het is wel enigszins ten koste gegaan van wat de serie zo sterk maakte. Humor komt wat minder op het eerste plan te staan (staat het nog wel), aangezien drama steeds meer zijn nadruk begint te leggen op de serie. Daarom snap ik een Lange uitstekend waarom hij zegt dat het 'minder is geworden': de fun en originaliteit is er wat vanaf, de reden waarom hij (en ik) de serie trouw volgden lijkt niet langer de belangrijkste reden van de serie.

De serie is m.i. ook wel minder sterk geworden, maar vooral de afgelopen seizoenen. Er wordt wel goed geschreven, maar dat gaat een heel andere kant op. Een kant die ik wat minder kan waarderen, omdat ik HIMYM kijk voor het plezier. Voor dramatische liefdeslijnen en diepgaande karakterontwikkeling kijk ik liever naar andere series.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=@ Stefan]Heb de aflevering nog niet gezien, maar voordat Barney bij Robin terecht gaat komen, mocht dat uberhaupt gebeuren krijgt hij nog een andere liefdesinteresse. Een of andere redelijk bekende actrice gaat dit seizoen nog een bijrol spelen als loveintress voor Barney.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=.]Jup, en Robin krijgt denk ik nog wat met die gast die ze in die winkel leerde kennen waar Ted de rode cowboy schoenen kocht. Toen ze elkaar in seizoen 6 weer eens tegenkwamen zei future Ted nog dat ze elkaar nog zullen zien. Maar je moet ff de aflevering gaan kijken, dan snap je het wat beter.

[spoiler=niet klikken Lange]Het zou trouwens zwaar teleurstellend zijn als het 'wie is de vader' spelletje gaan uitmelken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites