bril_idioot Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Vond hem flauw, zoals 90% van dit seizoen tot nu toe. Ben totaal, maar dan ook totaal niet tevreden met de nieuwe Barney, die laatste scene is ook zo niet Barney, jammer. :( [spoiler=S07E10]Juist die laatste twee scènes waren briljant omdat ze de verandering die Barney door de serie heen heeft doorgemaakt zo mooi weergeven. En dan vooral de verandering die Robin bij hem losmaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 november 2011 Auteur Share Geplaatst 15 november 2011 Het kan best briljant zijn in de nieuwe rol van Barney, alleen de nieuwe rol van Barney is niet tof, en de oude Barney maakte van deze serie een topper, waar het nu een middelmatige sitecom is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Deze aflevering was wel koning ja. Iemand die het liedje op het laatst weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Crooked Fingers - Heavy Hours Ik vond het ook een heerlijke aflevering, ik houd wel van die ontwikkeling bij Barney. Ik denk dat de oude Barney ook niet 6 seizoenen lang leuk zou blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Wou ook net op zoek gaan naar dat liedje :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Het kan best briljant zijn in de nieuwe rol van Barney, alleen de nieuwe rol van Barney is niet tof, en de oude Barney maakte van deze serie een topper, waar het nu een middelmatige sitecom is geworden. Ben ik niet helemaal met je eens. Het is niet alsof Barney nu 24/7 de 'nieuwe Barney' is. Juist omdat hij het af en toe is, is het zo briljant imo. Die scene in de bar was bijvoorbeeld nooit zo goed geweest als dit Ted was overkomen. Juist omdat Barney altijd zo gek doet, krijgt die scene betekenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Trouwens, over dat liedje; prachtig nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Ik vond het sinds lange tijd ook wel grappig. Vooral die 2 minuten haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Het kan best briljant zijn in de nieuwe rol van Barney, alleen de nieuwe rol van Barney is niet tof, en de oude Barney maakte van deze serie een topper, waar het nu een middelmatige sitecom is geworden. Alleen maar omdat Barney niet 24/7 meer grapjes maakt en niks serieus neemt is de hele serie niet meer goed? Ik vind het juist heel mooi om te zien hoe hij er allemaal mee omgaat, en grappig is hij nog vaak genoeg. De muziek in HIMYM vind ik ook heel goed. [YOUTUBE]XK0wvjx0Ch4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]sRqWWR8b4Wg[/YOUTUBE] Wie herinnerd zich deze momenten nog? Krijg er kippenvel van! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Deze zat er ook een keer in RHYo9UTJDNw En uiteraard deze _O_ oKDWE9tpJ-o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 november 2011 Auteur Share Geplaatst 16 november 2011 Alleen maar omdat Barney niet 24/7 meer grapjes maakt en niks serieus neemt is de hele serie niet meer goed? Ik vind het juist heel mooi om te zien hoe hij er allemaal mee omgaat, en grappig is hij nog vaak genoeg. De muziek in HIMYM vind ik ook heel goed. [YOUTUBE]XK0wvjx0Ch4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]sRqWWR8b4Wg[/YOUTUBE] Wie herinnerd zich deze momenten nog? Krijg er kippenvel van! Als dat het enige was wat de serie echt goed maakte, dan lijkt me het wel dat automatisch de serie ook slechter geworden is. Maarja, discussieren met fanboys heeft geen nut. Ik volg het nog trouw wekelijks, want het is beter dan alles op de Nederlandse t.v, maar ik was er niet rouwig om geweest als het gecanceld zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Ben ik niet helemaal met je eens. Het is niet alsof Barney nu 24/7 de 'nieuwe Barney' is. Juist omdat hij het af en toe is, is het zo briljant imo. Die scene in de bar was bijvoorbeeld nooit zo goed geweest als dit Ted was overkomen. Juist omdat Barney altijd zo gek doet, krijgt die scene betekenis. Wat jij zegt. Helemaal mee eens, ik vond het briljant. Een van de beste scenes van de afgelopen seizoenen zelfs imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Idem. Als je HIMYM alleen kijkt omwille van de oude Barney dan begrijp je er naar mijn mening vrij weinig van. Natuurlijk was de oude Barney leuk, maar voor mij draaide de serie juist om Ted. Nu dat een beetje naar de achtergrond lijkt te verdwijnen is het goed om te zien dat Barney een ontwikkeling doormaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in spoilers, hier: [spoiler=:]http://uk.eonline.com/news/watch_with_kristin/himym_casting_scoop_hope_robin_barney/273425 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Wie herinnerd zich deze momenten nog? Krijg er kippenvel van! [YOUTUBE]GDqDHhMrJWY[/YOUTUBE] [YOUTUBE]9ekI2-wVL5M[/YOUTUBE] Vooral die eerste is kippenvel. Nothing Good Happens After 2AM. Geweldige aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Nog even inhakend op de discussie over de kwaliteit. Ik ben HIMYM vast gaan volgen omdat het zo lekker ontspannen was. Low-minded humor waarbij vriendschap centraal staat, met als rode draad het zoeken naar de moeder van Teds kids. Geen overdreven drama, leuke grappen die ook over meerdere seizoenen verspreid worden, etc. Van dit alles is weinig meer over: de rode draad is zoek, de low-minded humor is er nog wel maar m.i. te vaak van hetzelfde soort en i.p.v. de vriendschap die centraal staat, is het de ontwikkeling van Barney die nu het belangrijkst lijkt te worden. In principe is daar weinig mis mee, maar het is wel enigszins ten koste gegaan van wat de serie zo sterk maakte. Humor komt wat minder op het eerste plan te staan (staat het nog wel), aangezien drama steeds meer zijn nadruk begint te leggen op de serie. Daarom snap ik een Lange uitstekend waarom hij zegt dat het 'minder is geworden': de fun en originaliteit is er wat vanaf, de reden waarom hij (en ik) de serie trouw volgden lijkt niet langer de belangrijkste reden van de serie. De serie is m.i. ook wel minder sterk geworden, maar vooral de afgelopen seizoenen. Er wordt wel goed geschreven, maar dat gaat een heel andere kant op. Een kant die ik wat minder kan waarderen, omdat ik HIMYM kijk voor het plezier. Voor dramatische liefdeslijnen en diepgaande karakterontwikkeling kijk ik liever naar andere series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Het gaat inderdaad soms wat meer de tragikomische kant op. Persoonlijk kan ik dat wel waarderen. Zeker omdat het vaak wel goed uitgewerkt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Behoorlijk leuke aflevering vandaag, met natuurlijk een mooie wending op het einde. En zoals Vinny zei wordt het eigenlijk gewoon meer en meer een drama-serie. Nuja, ik blijf het nog altijd graag volgen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Oke, dat einde ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Zo, die spoiler in mijn vorige post komt nu wel heel dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 november 2011 Auteur Share Geplaatst 22 november 2011 [spoiler=@ Stefan]Heb de aflevering nog niet gezien, maar voordat Barney bij Robin terecht gaat komen, mocht dat uberhaupt gebeuren krijgt hij nog een andere liefdesinteresse. Een of andere redelijk bekende actrice gaat dit seizoen nog een bijrol spelen als loveintress voor Barney. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 [spoiler=.]Jup, en Robin krijgt denk ik nog wat met die gast die ze in die winkel leerde kennen waar Ted de rode cowboy schoenen kocht. Toen ze elkaar in seizoen 6 weer eens tegenkwamen zei future Ted nog dat ze elkaar nog zullen zien. Maar je moet ff de aflevering gaan kijken, dan snap je het wat beter. [spoiler=niet klikken Lange]Het zou trouwens zwaar teleurstellend zijn als het 'wie is de vader' spelletje gaan uitmelken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Kapotsaaie episode weer, de humor is gewoon WEG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Kapotsaaie episode weer, de humor is gewoon WEG Vond dat kleine appartement nog wel grappig. Rest meh, wel mooie cliffhanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Ik vond dat stukje dat Barney en Ted in de bar babynamen gaan verzinnen en dat Ted Barney aanspreekt met z'n naam, waarop Barney luid zegt zo van Ja die naam had ik ook in gedachte! grappig. Verder weinig humor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten