Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

How I Met Your Mother

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 964
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik vond die van deze week eigenlijk ook leuker dan die van vorige week. Inmiddels kijk ik vooral nog omdat ik wil weten hoe het verhaal afloopt, maar de reden dat ik zover ben gekomen is de humor van de eerste seizoenen. En helaas wordt die toch niet meer geëvenaard. Neem bijvoorbeeld dat stukje in dat football stadium van vorige week, gewoon niet grappig dat ze zes keer in de rij voor het damestoilet gaan staan :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond dat stukje dat Barney en Ted in de bar babynamen gaan verzinnen en dat Ted Barney aanspreekt met z'n naam, waarop Barney luid zegt zo van Ja die naam had ik ook in gedachte! grappig. Verder weinig humor

Wel grappig, maar die zag ik wel meteen aankomen. Vorige aflevering was veel leuker. Met die 2 minuten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis de ouderwetse Barney die vrouwen versiert met geniale leugens en openingszinnen, Ted die constant hopeloos verliefd wordt op lekkere gastrol actrices, en Marshall die met z'n werk struggled en domme dingen doet in plaats van zich alleen maar druk te maken over Lilly.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, dat zou wel kunnen maar dat hele ''ben nog niet ongesteld geworden'' van Robin maakt het niet heel geloofwaardig. De zwangerschap is wel een reden om Kevin eruit te schrijven, die heeft het als lid van het team van Obama wel andere taken de aankomende periode, was sowieso geen blijvende rol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel goed voor het verhaal dat zijn geen kinderen krijgt. Anders zou 't te weird worden. Die zoon en dochter leken wel erg veel op hun, leuk gedaan. Nu ben ik er toch niet meer echt van overtuigd dat Barney met Robin trouwt, ook al zou het echt lame zijn als het een nieuw iemand zou worden die we dan pas 5 episodes kennen. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites