vinnypassy Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Same ol' same ol', ook de reacties hier in het topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Ik vond die van deze week eigenlijk ook leuker dan die van vorige week. Inmiddels kijk ik vooral nog omdat ik wil weten hoe het verhaal afloopt, maar de reden dat ik zover ben gekomen is de humor van de eerste seizoenen. En helaas wordt die toch niet meer geëvenaard. Neem bijvoorbeeld dat stukje in dat football stadium van vorige week, gewoon niet grappig dat ze zes keer in de rij voor het damestoilet gaan staan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Neem bijvoorbeeld dat stukje in dat football stadium van vorige week, gewoon niet grappig dat ze zes keer in de rij voor het damestoilet gaan staan :cab: Dat is wel een grappig idee, maar inderdaad slecht uitgevoerd omdat ze het vier keer op dezelfde manier doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Ik vond dat stukje dat Barney en Ted in de bar babynamen gaan verzinnen en dat Ted Barney aanspreekt met z'n naam, waarop Barney luid zegt zo van Ja die naam had ik ook in gedachte! grappig. Verder weinig humor Wel grappig, maar die zag ik wel meteen aankomen. Vorige aflevering was veel leuker. Met die 2 minuten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Ik mis de ouderwetse Barney die vrouwen versiert met geniale leugens en openingszinnen, Ted die constant hopeloos verliefd wordt op lekkere gastrol actrices, en Marshall die met z'n werk struggled en domme dingen doet in plaats van zich alleen maar druk te maken over Lilly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Geen nieuwe aflevering? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Nee was al bekend dat dit de eerste week herhaling is. Komt nog wel vaker voor want het seizoen duurt tot mei :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Ok, dat had ik niet meegekregen. Thanks :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 [spoiler=:]http://www.spoilersguide.com/how-i-met-your-mother/season-7-episode-12-symphony-of-illumination-sneak-peek/ Belangrijke info. Sneak peek voor volgende aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 3 december 2011 Share Geplaatst 3 december 2011 Ik zag trouwens dat 'Nora' speelt in de nieuwe commercial van Nespresso : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 december 2011 Auteur Share Geplaatst 3 december 2011 Ik gok dat ze niet zwanger is. ´ @ Stefan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 Ik gok dat ze niet zwanger is. ´ @ Stefan Lijkt me niet dat ze dat 'alweer' doen. (Al 2x met Lil gedaan) Wel krijgt ze in deze aflevering slecht nieuws te horen wat ze tegen niemand gaat zeggen. Ik denk dat het iets met Kevin te maken heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 december 2011 Auteur Share Geplaatst 4 december 2011 Oke, dat zou wel kunnen maar dat hele ''ben nog niet ongesteld geworden'' van Robin maakt het niet heel geloofwaardig. De zwangerschap is wel een reden om Kevin eruit te schrijven, die heeft het als lid van het team van Obama wel andere taken de aankomende periode, was sowieso geen blijvende rol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 december 2011 Share Geplaatst 4 december 2011 True, maar hij gaat er denk ik niet zo 1, 2, 3 uit. Er gaat nog wat gebreuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 december 2011 Auteur Share Geplaatst 6 december 2011 [spoiler=Spoiler]Oke, Robin was dus niet zwanger (ofja, niet nu) maar ze krijgt wel 2 kinderen met Barney. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Tot het einde kijken Lange! Over twist endings gesproken zeg...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 december 2011 Auteur Share Geplaatst 6 december 2011 Dat zag ik niet aankomen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Toch wel goed voor het verhaal dat zijn geen kinderen krijgt. Anders zou 't te weird worden. Die zoon en dochter leken wel erg veel op hun, leuk gedaan. Nu ben ik er toch niet meer echt van overtuigd dat Barney met Robin trouwt, ook al zou het echt lame zijn als het een nieuw iemand zou worden die we dan pas 5 episodes kennen. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Gino, "I wouldn't even go to Cleveland for 125 million in 6 years" :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 I lol'd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Basketbal grap + AC/DC = winning! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 AC/DC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Wat jij wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 december 2011 Auteur Share Geplaatst 6 december 2011 Vond het ook een goede episode, saaaayyy whut Lange... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Vond het ook een goede episode, saaaayyy whut Lange... Idem. Erg fijn geschreven, ik werd er door geraakt, begin was erg grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten