Mentos Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Ze kunnen toch ook een settlement hebben, of een nieuwe bet die de oude overruled? Dat zou ik persoonlijk wel een beetje lame vinden. Maar het kan inderdaad. @ Jelle: Dat doelde volgens mij alleen op de zwarte of de gestreepte, verder niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Nou ik had hoop voor deze episode, maar veel beter dan e01 en e02 was het niet. Ik erger me kapot aan Lily, en die uitgekauwde relaties van Ted kan ik ook wel dromen. Hoop dat ze ooit nog 'ns origineel worden qua verhaallijn, want dit lijkt nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Ik moet zeggen dat ik het nu wel weer behoorlijk oké vond. Verrassend niet echt, maar vermakelijk wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Alleen de schakelingen in dat restaurant tussen Ted & Victoria en Barney/Lily/Marshal waren wel ok gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 Net gezien, vond het wel een leuke aflevering. Beter dan vorig seizoen in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Morgen staat nieuwe aflevering vast wel online toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ja hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Wat een vreselijke aflevering zeg, geen moment gelachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 true.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Matige aflevering. Met die kapper was wel grappig :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Wat een vreselijke aflevering zeg, geen moment gelachen. Paar keer. De minste van dit seizoen, maar het hoort ook bij de uiteindelijke verhaallijn, want ik wil ook weten waar Robin & Barney eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Op dit moment zegt mijn gevoel dat ze uiteindelijk toch bij elkaar komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Nora (L) *Kwijl* *Druip*... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 oktober 2011 Share Geplaatst 8 oktober 2011 Op dit moment zegt mijn gevoel dat ze uiteindelijk toch bij elkaar komen. Jup denk ik ook. Theorie hoe de serie eindigt: Ik ging een beetje theorieën opzoeken, en dit lijkt me wel realistisch: Carly Whittaker (dochter van de vader van Barney) is denk ik de moeder. Hij ontmoet de moeder bij Barney zijn huwelijk, en het zou logisch zijn als zij daar te gast is. Ook was de moeder in die ene verkeerde college zaal, en zij zit in college. Meer is niet bekend over haar. Future Ted zegt ook de hele tijd 'uncle' Barney en 'aunt' Robin. Als die twee trouwen zou het dus ook allemaal kloppen. Op het huwelijk (waar het regent) gaat er iets gebeuren met die gele paraplu. Zo ontmoeten ze elkaar. Ik denk ook dat de serie eindigt met seizoen 8, en het is ook al zeker dat die er komt. Ted's kinderen zijn in 2030 ongeveer 17-20 jaar, dus die zijn geboren in 2010-2013. Het verhaal speelt zich nu ook gewoon in eind 2011 af, dus het moment moet nu toch wel erg dichtbij komen. Ik denk S08E01 of ergens eind S08 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 8 oktober 2011 Share Geplaatst 8 oktober 2011 Dat we volgend seizoen te weten komen wie het is denk ik ook wel. Aflevering van deze week was niet echt veel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hele seizoen is gewoon weer onder de maat. Pak de aflevering alleen mee als ik niks anders te doen heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik kan ook zeggen dat Blue Mountain State me totaal niet pakt en daarom een waardeloze serie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2011 Dat mag jij vinden, heeft alleen niets te maken met wat ik zeg. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Dat mag jij vinden, heeft alleen niets te maken met wat ik zeg. ;) Jawel, het is beiden een mening. Je moet het niet als feit brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2011 ;e ;e Ga je nou echt je druk maken om het missen van ''ik vind'' in mijn post. Ik weet dat jij onrealistisch hard klaarkomt op deze serie maar je kan je ook druk maken om niets. Iemand van jou intellect had best zelf kunnen bedenken dat het mijn mening is en alles behalve een feit (al word de mening wel door veel gedeeld als ik het internet mag geloven). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Easy Lange, easy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Nouja, het is toch wel degelijk een feit dat dit tot nu toe een van de zwakkere seizoenen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Tuurlijk niet. Dat blijft gewoon een mening... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Tuurlijk niet. Dat blijft gewoon een mening... Als je dat niet inziet moet je toch iets kritischer een serie bekijken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2011 Wanneer word zoiets wel een feit dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten