Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Big Bang Theory

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=spoiler]het is toch beduidend minder allemaal dan de eerste seizoenen (blijft wel goed hoor)

Maar je nu toch dat ze op een punt gekomen zijn dat de schrijvers merken dat de rek er uit is, en ze dus naar S8 toe wat dingen omgooien, aanpassingen in het personage van Sheldon, trouw van

& het afbranden van de comic book store; Raj die (al dan niet definitief) een vriendin heeft. Allemaal nieuw materiaal om mee te gaan brainstomen. Ik vrees wel dat Stuart nu een grotere rol gaat krijgen, hoewel het echt een zalig personage is (met Howard z'n moeder, echt genieten :D) denk ik dat die kracht gaat afnemen als hij 'wekelijks' in beeld komt.

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren seizoen 5 uit. Heerlijk geniale serie toch wel. Minpuntje is wel het character van Amy, vervelend wijf zeg ;e Vooral in de allerlaatste aflevering ergerde ik me aan haar, beter gaat ze er met de loop der tijd uit, maar vrees ervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren seizoen 5 uit. Heerlijk geniale serie toch wel. Minpuntje is wel het character van Amy, vervelend wijf zeg ;e Vooral in de allerlaatste aflevering ergerde ik me aan haar, beter gaat ze er met de loop der tijd uit, maar vrees ervoor.

Amy wordt beter, echt waar.

Aflevering vandaag was ok. Paar keer gelachen, maar niet hoogstaand. Nog geen geweldig seizoen, want de eerste drie waren echt slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites