Vitesse88 Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 Laatste ep van seizoen 7 voorbij, blijf altijd wel lachen om BBT. Sheldon z'n humor blijft heerlijk, is eigenlijk ook het enige karakter die mij echt aan het lachen kan brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 18 mei 2014 Share Geplaatst 18 mei 2014 (bewerkt) [spoiler=spoiler]het is toch beduidend minder allemaal dan de eerste seizoenen (blijft wel goed hoor) Maar je nu toch dat ze op een punt gekomen zijn dat de schrijvers merken dat de rek er uit is, en ze dus naar S8 toe wat dingen omgooien, aanpassingen in het personage van Sheldon, trouw van & het afbranden van de comic book store; Raj die (al dan niet definitief) een vriendin heeft. Allemaal nieuw materiaal om mee te gaan brainstomen. Ik vrees wel dat Stuart nu een grotere rol gaat krijgen, hoewel het echt een zalig personage is (met Howard z'n moeder, echt genieten :D) denk ik dat die kracht gaat afnemen als hij 'wekelijks' in beeld komt. 19 mei 2014 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Ook dit begint vannacht weer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Eerste twee afleveringen waren wel ok :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Gisteren seizoen 5 uit. Heerlijk geniale serie toch wel. Minpuntje is wel het character van Amy, vervelend wijf zeg ;e Vooral in de allerlaatste aflevering ergerde ik me aan haar, beter gaat ze er met de loop der tijd uit, maar vrees ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Gisteren seizoen 5 uit. Heerlijk geniale serie toch wel. Minpuntje is wel het character van Amy, vervelend wijf zeg ;e Vooral in de allerlaatste aflevering ergerde ik me aan haar, beter gaat ze er met de loop der tijd uit, maar vrees ervoor. Amy wordt beter, echt waar. Aflevering vandaag was ok. Paar keer gelachen, maar niet hoogstaand. Nog geen geweldig seizoen, want de eerste drie waren echt slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Mja denk ook niet dat ze het niveau meer halen van de afgelopen jaren. Het blijft wel vermakelijke sitcom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Eerste echt goede ep dit seizoen, mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 Ik vond 'm ook goed, duurde wel een tijdje voor ik die kerel van Fargo herkende :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten