FC-Breda Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Ja verdorie, dan moet ik toch Wie is de Reisleider kijken.:@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik vind nog steeds dat Vicky terug moet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 29 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2013 Als dat gebeurt ga ik ook weer kijken. Knappe vrouw ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Vanavond een dubbele aflevering omgomgomg OMG _O_ En nee jo, Oom Govert Harmsen moet terugkomen! De grootste hosselaar van Meerdijk. Of was hij in het echt nou ook overleden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Ja Eens over Vicky trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Wanneer komt de echte Sjors terug?:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Wanneer komt de echte Sjors terug?:S ma 15 apr 2013, 10:46 Inge Schrama vervangen in GTST van onze redactie AMSTERDAM - Vanaf dinsdagavond speelt actrice Sanne Langelaar de rol van Sjors in GTST. Inge Schrama is met zwangerschapsverlof. Dat meldt De Telegraaf vandaag. Sanne Langelaar, die de komende zes weken in de populaire soap te zien is, hoopt dat ze door de GTST-fans geaccepteerd wordt. "Ik hou er rekening mee dat de trouwe kijkers even moeten wennen", vertelt de 28-jarige actrice. "Als je met je hoofd op tv komt, heeft iedereen daar direct een mening over. Ik hoop dat de GTST-fans mild zullen zijn." Inge Schrama (27) is vorige week bevallen van dochtertje Betty Sue. Het is het eerste kindje voor de actrice en haar geliefde Daniël Nog zo'n 2 weken dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Jammer. Langelaar lijkt best wel op die 'vriendin' van Bing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Haat aan Nina ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 (bewerkt) Geen idee of jullie nog kijken of mijn vraag kunnen beantwoorden maar ik zoek dus oude afleveringen van GTST alles vanaf seizoen 15 eigenlijk. En het liefst via een torrent of ergens op internet zelf veel gezocht maar nee niks kunnen vinden. Ik mention maar paar users die hier actief waren ;c [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; [MENTION=3331]Remkoo[/MENTION]; [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; [MENTION=6359]KN[/MENTION]; [MENTION=2066]Maurice'[/MENTION]; @Arséne; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; 24 juli 2014 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Niet erg mannelijk van je cim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Was ik hier actief? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Niet erg mannelijk van je cim. Nee he een Turk die sad muziek mooi vindt, nederlands muziek leuk vindt en ook nog eens GTST volgt. Mijn landgenoten zullen niet trots op me zijn :( Was ik hier actief? :cab: Haha heb puur naar deze pagina gekeken en aangezien er staat ''vanavond een dubbele aflevering omgomgomg'' dacht ik dat je ook fan was ;c Maar ook al ben je niet actief heb je een oplossing voor me :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Als ik het niet vergeet zal ik volgende keer even op spotnet kijken voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Als ik het niet vergeet zal ik volgende keer even op spotnet kijken voor je. Oke heel erg bedankt ;c Ben al erg lang op zoek. Om nou 40 euro te betalen voor 1 seizoen op bol.com vind ik ook teveel van het goede. Mention me maar! Goos waarom mention je me in dit topic? :-D :-D Zag jou ook al posten over Ludo etc :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Ja kijk hoe wanhopig ik zoek :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik zou het niet weten man, sorry. Kijk ook al een tijdje niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Haha, ik kan je er niet mee helpen Cim. Sorry! Ik volg het ook eigenlijk niet meer (leugen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Kan je zelf ook niet helpen Cim. Kijk het zelf af en toe nog wel eens, denk gemiddeld zo'n 1 à 2 keer per week. Pas geleden wel wat afleveringen van de GTST quiz gezien, daar kon ik nog redelijk goed mee.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Oke heel erg bedankt ;c Ben al erg lang op zoek. Om nou 40 euro te betalen voor 1 seizoen op bol.com vind ik ook teveel van het goede. Mention me maar! :-D Zag jou ook al posten over Ludo etc :p Ik zie daar alleen nog maar t/m seizoen 10 qua dvd boxen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Ik zie daar alleen nog maar t/m seizoen 10 qua dvd boxen. Dat vind ik ook prima ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Hoe kan je me nu helpen dan [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; aan die 10 seizoenen ;c :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Nou je moet spotnet downloaden en een abonnement nemen op een nieuwsgroep, dan kun je ze downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Hoe kan je me nu helpen dan [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; aan die 10 seizoenen ;c :oops: Iemand op de baai der piraten heeft heel veel Nederlandse series erop staan, misschien dat je hem kan contacten of hij nog oudere seizoenen heeft. Denk dat het sowieso lastig gaat worden, je hebt het over alles van voor 2006 van een Nederlandse soap serie, denk niet dat daar veel vraag naar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick Meister Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Wat was de 5000e spannend hé?! Sinds tijden niet meer zo'n interessante verhaallijn gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten