Christian. Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2011 Tja, ik kan nu wel geïrriteerd gaan reageren, maar jullie hebben helaas gewoon gelijk. Als je in een wedstrijd of 14 een voorsprong van 13 punten weggeeft, dan verdien je de titel ook niet. Nu maar hopen op de playoffs... Wel typisch dat altijd dezelfde mensen hier met zulke reacties komen, maar ach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 En tja laat dat nou net de wel fanatieke supporters zijn die altijd achter hun club staan in goeie/slechte tijden, winnen of verliezen die er altijd voor hun club zijn en niet de ene dag voor Ajax zijn en de dag erop voor een andere club zijn omdat die succes hebben, dan vraag je ook om die reacties van deze en gene. StefanHelmond zou van mij iig nooit zoon reactie krijgen... Die gun ik het zelfs om te promoveren en andersom is dat volgens mij ook zo... Wij zijn er week in week uit voor onze club, en dan gun je het elkaar al is Stefan toch wel wat fanatieker qua wat ie voor de club doet & ook met uitwedstrijden.. Ik pik dan alleen de 'leuke' uitwedstrijden mee maar Steefje vliegt naar Leeuwarden buiten de combi om terwijl er een leeg uitvak is omdat zijn clubje speelt, kijk daar heb ik respect voor. En daarom gun ik het die jongen ook om te promoveren (: En omdat wij niet tegen elkaar hoeven natuurlijk in de play-offs... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2011 Heeft niets met successupporters te maken hoor, het zijn voor mij de 2 mooiste clubs van Nederland. Ajax staat bij mij op 1, maar het is toch logisch dat ik voor de ploeg uit mijn eigen stad ben.... :cab: Van Berieee kan ik zo'n reactie nog wel begrijpen, van Wesley is het gewoon ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Nee maar kijk, ik zie dat als succesupporter want Stefan & ik zijn gewoon Cambuur/Helmond supporters niks meer niks minder, en ja jij begint nu Zwolle goed gaat te posten in het Zwolleforum en dan is het logisch dat je zulke reacties kan verwachten? Je laat je in goeie tijden horen maar stond Zwolle 11e dan was je stil geweest... (dat heb je zelf ook wel door denk ik) Kijk ik vindt het niet erg dat je dat doet, maarja voor ons is het 'lullig' wij staan er altijd achter, altijd dag in dag uit, leven wij met ons clubje mee & dan kom jij opeens aanzetten met Zwolle dit Zwolle dat, en je hebt gelijk succes... Terwijl wij het eigenlijk verdienen... Snapje.. Jij komt in succestijd & wij komen altijd en hebben geen succes, jaloersie,onbegrip & het is gewoon heel lullig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2011 Nee maar kijk, ik zie dat als succesupporter want Stefan & ik zijn gewoon Cambuur/Helmond supporters niks meer niks minder, en ja jij begint nu Zwolle goed gaat te posten in het Zwolleforum en dan is het logisch dat je zulke reacties kan verwachten? Je laat je in goeie tijden horen maar stond Zwolle 11e dan was je stil geweest... (dat heb je zelf ook wel door denk ik) Kijk ik vindt het niet erg dat je dat doet, maarja voor ons is het 'lullig' wij staan er altijd achter, altijd dag in dag uit, leven wij met ons clubje mee & dan kom jij opeens aanzetten met Zwolle dit Zwolle dat, en je hebt gelijk succes... Terwijl wij het eigenlijk verdienen... Snapje.. Jij komt in succestijd & wij komen altijd en hebben geen succes, jaloersie,onbegrip & het is gewoon heel lullig.. Klopt grotendeels wel, maar eerder mocht het Zwolle topic ook niet komen he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Tja maar dan nog, jij bent ook voor 50% ajacied... En ja dat is voor ons totaal niet zo, kijk als Zwolle 15e wordt denk je na een tijdje niet meer aan Zwolle en richt je je op Ajax.. Wij blijven dan bij ons clubje in goeie/slechte tijd.. 100% en bij jou zou dat dan nog 15% zijn... En daarom reageren wij zo & berrie die ook vol voor de eagles gaat! respect daarvoor (: En tja ik snap wel dat als je van kleins af aan in ajax shirtjes loopt nog voor ajax bent en als zwolle het leuk doet je vaker naar zwolle gaat en daar enthousiast over bent, maar wij zijn ook minder enthousiast als jij enthousiast bent over een club waar je niet 100% achter staat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Heerlijke non-discussie weer. Ga voetballen ergens ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topnotch Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Ach joh, Zwolle heb er gewoon niks van gebakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2011 Zoals ik al zei, die reactie van Berieee was te verwachten, maar ik heb het nu ook even over een ander persoon die opeens 180 graden van mening verandert. Maar goed, ik ben nu eenmaal voor Ajax en Zwolle, waarbij de voorkeur dan naar Ajax uitgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Achja, ik heb er geen problemen mee, alleen hoop ik niet dat je gaat lachen als Zwolle van Cambuur wint, want ja dan wordt ik niet zo blij omdat je imo toch een gloryhunter bent en altijd zult blijven (: Die titel in de eredivisie gun ik je dan wel weer, maar Zwolle helaas (: Beloof je dat:oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topnotch Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Wesley is gewoon gedisst. Dat was de reden voor deze discussie. Wat meneer Wessel nu doet, is eigenlijk best jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Laat maar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Wesle(t)y is gewoon gedisst. Dat was de reden voor deze discussie. Wat meneer Wessel nu doet, is eigenlijk best jammer. Ok meneer dubbelaccount van sigaarsnor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2011 Ok meneer dubbelaccount van sigaarsnor. Moet jij niet naar het PSV/Barcelona/RKC topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Wat ik doe is uitleggen waarom ons gedrag tegen christian & in mindere mate tegen snipes zo is.. En dat was nu als je de post hierboven leest klaar & duidelijk.. Maarja als jij er weer op in gaat, ga ik het jou n iet nog es uitleggen want als je de posts hierboven leest lijkt het me vrij duidelijk (: of laat ik aardig zijn ik ga het in 1 regel samenvatten: Wij waren jaloers op de succes hebbende Zwolle supporters die daarnaast ook nog voor een andere club zijn, wij hebben die andere club niet en hebben ook geen succes & wanneer het dan misgaat mogen wij daar toch leedvermaak om hebben als 'echte' supporters. Naja klaar discussie is voor mij gesloten wat jij er nog mee doet topnotch zal mij een zorg zijn, maar imo was je reactie niet terrecht omdat mijn posts puur bedoeld waren om het christian uit te leggen waarom wij zo 'raar' reageerden (: Ik lees dubbelaccount van Sigaarsnor, jij moet mij juist steunen voor je geweldige Johan Derksen ava... ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Moet jij niet naar het PSV/Barcelona/RKC topic? Oh, hij neemt het op voor z'n vriendje. Sweet.:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Hey! Een kansloze discussie en Wesley. is er bij betrokken. VERRASSING! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 (d):mrgy::) ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topnotch Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Wesley ga alsjeblieft normaal doen. Je zet jezelf en psv weer eens voor schut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Ik wil me hier buiten houden nu, maar al die posts hierboven lokken alleen maar posts uit. Dus eigenlijk kan ook jij Topnotch beter normaal doen, want ja dit ging helemaal niet om jou. Klaar doei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2011 Overmorgen tegen Cambuur uit dus, hopelijk zien we weer het oude Zwolle terug. Uitvak btw zo goed als uitverkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Uitverkocht? Tot nu toe maar 200 kaarten verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2011 Oh kak, las ergens anders dat het dus zo goed als uitverkocht was. Naja facepalmpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Dat uitvak daar is focking klein dus met 200 man zit het wel bijna vol daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Valt mee hoor. Was er dit jaar met ong 150 man van ons (;e) en toen was 't nog niet halfvol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten