MetalMichael Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Tip voor de volgende keer dat je met percentages je punt wil maken: Zorg dat ze kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 5 november 2011 Share Geplaatst 5 november 2011 Beetje lastig bij dit he, want dat kan je NOOIT weten ;) beetje lastig om eerst al die miljoenen vrouwen hier in Nederland te vragen wat hun cup is he slimpie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Liveshow 5 [YOUTUBE]_i1uT6CmjvI[/YOUTUBE] Resultaten liveshow 5 [YOUTUBE]OkEZMe8dQkY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Even gekeken en 2 eliminaties is best hard. Maar what the fuck, hoe kan the Risk er direct uit vliegen? Pfff triest hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Johnny --> mwah, minder goed dan vorige keren. Janet --> niet foutloos maar wel voldoende. moet inderdaad bij zichzelf blijven Craig --> solide The Risk --> wel oke maar niet heel boeiend. ging een beetje langs me heen Marcus --> sterk Kitty --> sterf Frankie --> afgrijselijk Misha B --> prima maar ik vind het zelf gewoon niet mooi Little Mix --> niks bijzonders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 [YOUTUBE]XOAd0-mBRcg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Queen week? Bleh. Janet --> Kan ze eigenlijk wel bewegen? Wel een prachtige cover. Damnnnnnnnnnnnn. Craig --> Ik houd niet van z'n stijl, maar hij ken wel zingen. Hier valt ie echter ietsje tegen. Marcus --> Meh, vond de cover niet heul vet. Past niet bij de tekst. Die jaren '50/'60 gimmick kennen we nu wel. Stem icm dansen was wel prima. Amelia --> Meh. Aardige stem, timing was een beetje off. Haat dat nummer :cab: Misha B --> Goede Gaga-cover. Hele goede soulvoice als ze wil, rappen is dan niet eens nodig en dat bewijst ze. Little Mix --> Foute Gaga-cover. Eerste stukje vond ik wel leuk. Kitty --> Veel te veel onnodige drama in de stem. Moest soms teveel doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Amelia terug? Nice, vond het jammer dat ze al in de eerste live show weggestuurd was. Wat heeft Frankie gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Zich teruggetrokken. Had waarschijnlijk door dat ie teveel leefde op z'n looks en gedrag ipv z'n stem etc. Hij vond iig dat ie niet meer thuishoorde in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Mwah, lees nu dat het gaat om coke gebruik/bezit. Afgelopen show: Janet: wel mooi hoor, maar haar auditie heeft ze voor mij nog niet aan kunnen tippen Amelia: mooi krachtig gezongen, veel karakter in haar stem Misha B: mooi dat ze dat rappen achterwege laat, soulvolle stem. Marcus: wel aardig, maar moet zorgen dat die 50/60 look geen gimmick wordt Craig: veruit de beste, enige terechte winnaar Kitty: soms mooi, soms over the top, verder manwijf dus niet erg dat ze eruit is Little Mix: verrassend leuk elke week, komt authentiek over. Uitgegroeid tot mijn tweede favoriete act. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 [YOUTUBE]036E6PUjx7Q[/YOUTUBE] Uitslag van gisterenavond :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Ik vind Little Mix trouwens best leuk. Leuke uitstraling en schattige meisjes + leuke acts Vond Janet trouwens erg saai. Maar kan ook door het liedje komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Janet moet eens een keer wat doen van Angus & Julia Stone. Gegarandeerd succes. V5Er0-YQ2_Y&ob=av2e Dit ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 [YOUTUBE]ZTSPsUCa5Ik[/YOUTUBE] Nummertje 7 Ik vond Little Mix goed, wordt wel een beetje fan van ze en hoop dat ze ver gaan komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Craig --> Saai. Maar komt denk ik vooral omdat ik een bloedhekel aan dat nummer heb. Janet --> Leuk. Beter dan de laatste paar weken Amelia --> Vond ik wel goed. Misha B --> Sterke krachtige soul stem. Nice Little Mix --> Heeeeel leuk. Ik ben fan. en een beetje verliefd Marcus --> Wel leuk maar is wel is leuker geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Haha die Tulisa bij het nummer van Amelia: "I don't know this soooooong". Barbaar, het is dat je zo lekker bent :cab:. Had niet verwacht dat Craig eruit zou gaan. Ondanks dat het wel een saai nummer was, is hij veruit de beste zanger van het programma. Had gehoopt dat hij toch wel wat meer krediet opgebouwd zou hebben in de voorgaande shows. Nu hopen dat Little Mix of Amelia wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Ja inderdaad, ongelofelijk dat hij eruit ligt. In alle liveshows was hij constant de beste maja, inderdaad nu hopen dat Little Mix ver gaat komen, leuke groep en hun optreden van afgelopen weekend was tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 [YOUTUBE]S2SUaoVy_iU[/YOUTUBE] Eh.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Sick basterds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 wtf :nuts: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Had niet verwacht dat Craig eruit zou gaan. Ondanks dat het wel een saai nummer was, is hij veruit de beste zanger van het programma. Had gehoopt dat hij toch wel wat meer krediet opgebouwd zou hebben in de voorgaande shows. Hij komt nogal homoseksueel over, dat zal wel tegen 'm werken in een land als Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Tsja er zit nog een homo in (Marcus) die tien keer zo gay overkomt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Tsja er zit nog een homo in (Marcus) die tien keer zo gay overkomt... Maar die is ZOMGGGTALLDARKHANDSOMEANDCANDOMYHAIRICANTBELIEEVEHESGAYYY gay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Hij komt nogal homoseksueel over, dat zal wel tegen 'm werken in een land als Engeland. Inderdaad vooral z'n eerste auditie was zo fout. Na mate het programma vorderde vond ik hem wel, in positieve zin, veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 vED_rRm8vAY Little Mix 1 --> Geen super bijzonder optreden, maar ze zijn gewoon leuk. Little Mix 2 --> Zijn dus gewoon leuk. Was beter dan 1. Janet 1 --> Onvoldoende. Janet 2 --> Ik vond het tof. Misha B 1 --> Goed. Misha B 2 --> Goed. Marcus 1 --> Goed. Marcus 2 --> Saai. Heeft geen mooie stem voor die langzame / saaie ballads. Amelia 1 --> Prima, maar ik vind het niet bijzonder. Amelia 2 --> Vond het begin matig, de rest saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten