Geplaatst 4 november 201014 jr. ik zou eerder voor de toekomst Suarez in de gaten houden! die maakt als Rechtsbuiten die naar binnen trekt zoveel goals/assists
Geplaatst 5 november 201014 jr. Ik zoek een controlerende middenvelder leeftijd 25-28 voor bij Atletico Madrid, type Essien, Busquets, maar wel haalbare natuurlijk :) Budget is maximaal 20 miljoen.
Geplaatst 5 november 201014 jr. Sissoko? +1 ofwel fellaini(haalt bij mij topratings en ik ben arsenal)
Geplaatst 6 november 201014 jr. Ik zoek een kopsterke spitsen voor mijn sporting lisboa, max 2,5m (martin palermo wilt niet komen :()
Geplaatst 6 november 201014 jr. Seizoen: 1 Mijn club: Feyenoord. Transferbudget: +- 2,5 miljoen. Gezocht: Spits. Extra: Het liefst een spits die er nu al kan staan maar toch nog iets doorgroeit. Chris wood, deze kun je huren, is super voor feyenoord
Geplaatst 6 november 201014 jr. @LFC: Jelle Vossen (2 miljoen), Bogdan Stancu(1.5 miljoen), Lacina Traoré(2.5 miljoen), Katlego Mphela(250K). De eerste 3 staan er direct en kunnen nog goed doorgroeien. De laatste staat er direct maar zal niet veel meer doorgroeien, is al 25 jaar oud. Is wel verreweg de goedkoopste van allemaal. Dit waren de spitsen waar ik tussen zat te twijfelen, en ik heb uiteindelijk voor Mphela gekozen, die in 4 wedstrijden 2 goals wist te maken en 1 assist gaf. Is dus een degelijke spits. :)
Geplaatst 6 november 201014 jr. Wilfried Niflore is nog beter, en te halen voor slechts 20k! Vraagt ook niet veel salaris..
Geplaatst 6 november 201014 jr. Ik zoek een rechtsbuiten (rechtermiddenvelder) voor max. 4miljoen die naar Ajax wilt in het 1e seizoen.
Geplaatst 6 november 201014 jr. Team: Ajax Seizoen: 1 Positie: Linkermiddenvelder/Linksbuiten Bedrag: maximaal 10 miljoen Opmerkingen: Back-up achter Emanuelson Alvast bedankt! :-)
Geplaatst 6 november 201014 jr. Huseklepp Dankje, heb uiteindelijk Saivet weten te kopen. ;) Team: Ajax Seizoen: 1 Positie: Linkermiddenvelder/Linksbuiten Bedrag: maximaal 10 miljoen Opmerkingen: Back-up achter Emanuelson Alvast bedankt! :-) Martin Zeman
Geplaatst 7 november 201014 jr. Team: Ajax Seizoen: 1 Positie: Linkermiddenvelder/Linksbuiten Bedrag: maximaal 10 miljoen Opmerkingen: Back-up achter Emanuelson Alvast bedankt! :-) Je zou Gerath Bale kunnen proberen, maar dan ben je wel je volledige budget kwijt denk ik. Eventueel kun je ook Dodô halen, die kan nog flink groeien (Y) (te halen voor zo'n 2 miljoen)
Geplaatst 7 november 201014 jr. Of Xerdan Shaqiri, doet het bij mijn Feyenoord uitstekend! Hij heeft ook nog eens een ongelooflijke groeimarge (krijgt bij mij 4,5 sterren potentieel, 3 sterren huidig vermogen). Kost je zo'n 3 miljoen.
Geplaatst 7 november 201014 jr. Wie weet er nog een redelijk goedkope middenvelder voor de basis van Groningen?
Geplaatst 7 november 201014 jr. 2 vragen in 1, als een speler gevorderd op een bepaalde positie, betekent dat hij op die positie gewoon even goed is als op zijn natuurlijke positie ? Want ik wil Neymar halen voor de AML positie, en hij heeft daar wel de kwaliteiten voor, maar ik weet niet of ik hem dan alles uit hem haal, want hij is daar gevorderd...
Geplaatst 7 november 201014 jr. (jonge) rechtsback voor Ajax 1ste seizoen, als vervanger van Van der Wiel?