Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hier wordt keivaak de laatste man neergelegd of vastgehouden waardoor de spits de bal overneemt en 1 op 1 met de keeper komt. Zou veel vaker afgefloten moeten worden. Twee kanten op overigens.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zo krijgt mijn tegenstander juist heel vaak rood (en mijn verdedigers doen dat niet en ik krijg dus nooit rood) :P

Geplaatst

Veel penalties gaan mis. Eerst had ik Lampard als nummer 1, scoorde maar 1x in de 5x. Dus toen deed ik Alex nummer 1, die is ook goed in penalties volgens z'n stats, heeft niet 1x gescoord in 6x ofzo ;e

Geplaatst

:'). 1e wedstrijd tegen Villareal, penalty tegen in de 90e minuut bij 1-1 stand. Vervolgens tegen Real, weer een penalty tegen in de 90e minuut bij 2-2 stand :').

Geplaatst
15pgw83.jpg

juist.. Das wel heel erg op de zaken vooruit lopen..;e

Ik heb hem zo ook weleens gewonnen door in de halve finales uitgeschakelt te worden. Vage bug toch.

Geplaatst
Veel penalties gaan mis. Eerst had ik Lampard als nummer 1, scoorde maar 1x in de 5x. Dus toen deed ik Alex nummer 1, die is ook goed in penalties volgens z'n stats, heeft niet 1x gescoord in 6x ofzo ;e

Koop Ibrahima Sidibé, die vlamt ze er allemaal in. Voorlopig 9/9 :)

Geplaatst

Of Karel Geraerts, die schiet telkens binnenkant paal binnen. Ook nog geen enkele gemist.

Geplaatst

Joey Barton is wel realistisch, Probeert steeds ruzie met me te krijgen, komt net al weer niet opdagen voor de training en kan het met een andere speler niet goed vinden. En zon iemand verdient gewoon 350.000 Per Maand

Geplaatst
Joey Barton is wel realistisch, Probeert steeds ruzie met me te krijgen, komt net al weer niet opdagen voor de training en kan het met een andere speler niet goed vinden. En zon iemand verdient gewoon 350.000 Per Maand
Twee weken salaris inhouden natuurlijk.
Geplaatst

pffff, EK Finale met Nederland tegen Polen (ja ook al vreemd:S)

3e minuut: Verdediger van Polen speelt de bal hoog naar voren, vlak voor het kopduel maakt Boula een sliding :S direct rood. drama.

1 minuut later: Blessure Heitinga

Edit: 8-0 gewonnen :S

Geplaatst

Wat is dit dan toch voor rare bug.

FC Barcelona in de Europa League in seizoen 1? Ik heb verder niet met de editor lopen kutten dit is gewoon met MU Update 1.1

Zie plaatje ->

b5mv7l.jpg

Geplaatst

Potv.. talentje kwijt, omdat bestuur bod te goed vind.. :( Ik begon hem te waarderen.. Damned. Had een toptoekomst voor hem bij MVV.

Geplaatst

"Gay vertrekt bij Real Zaragoza"

grappig als je het de eerste keer leest, maar niet als je 2x in de week hetzelfde bericht krijgt. Al maanden lang krijg ik dit berichtje :P

Geplaatst
Twee weken salaris inhouden natuurlijk.

Ja ik ga hem denk ik wel proberen te verkopen, net zoals ik met Coloccini heb gedaan. Die verdiende ook 350 of 375.000 Per maand:cab:

Geplaatst

Servië wint hier het EK 2012 door in de finale Nederland na strafschoppen te verslaan, Van Nistelrooij mistte de beslissende strafschop. Misschien geen rariteit, maar wel opvallend.

Geplaatst

Misschien doe ik dat ook echt wel, Alex miste weer 1, Lampard nu al 3x achter elkaar op belangrijke momenten, echt helemaal bugged ;e

Geplaatst

Persconferenties blijven bagger. Komt een speler terug van een blessure, krijg je die vraag van 'denk je dat hij al meteen speelt'. Speler heeft alleen nog wel een schorsing vanwege een rode kaart en mag dus sowieso niet spelen...