RanDMC Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Ja dat was ook de enige aflevering die wel leuk was, de rest was echt matig. @Rene: dat filmpje is hier al tig keer geplaatst :G Daar lijkt Tony ook een stuk magerder :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 ja dikke papzak is het nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 @randy ik zag m toevallig op YouTube en dacht. Hé dat kan ik wel eens even met mu delen. Maar mijn excuses voor het niet doorlezen van dit topic. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 In zybbekulau lopen ze allemaal achter :5 2sB1X_iXIcY&feature=player_embedded Kunnen we Rinus hiervoor niet opgeven? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Het is rood en het gaat terug in de tijd, de bus richting Zybbekeloe. Hoe vaak ik die grap al niet gehoord heb in mijn leven;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Als ze een serie zouden maken van alle audities van idioten die zich hier voor op gaan geven krijg je volgens mij echt prachtige televisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Het is rood en het gaat terug in de tijd, de bus richting Zybbekeloe. Hoe vaak ik die grap al niet gehoord heb in mijn leven;c :mrgy:, die heb ik nog nooit gehoord. Kom er gelukkig dan ook nooit, ik blijf wel in mijn eigen prachtige dorp. Vooral als je gaat boodschappen doen bij de Lidl, dan wordt je echt een levenservaring rijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Gio Diekema is de nieuwe aanwinst in het nieuwe seizoen van Oh Oh Cherso! Gio is 20 jaar, komt uit Utrecht en is homoseksueel. Hij zit inmiddels al op Chersonissos voor opnames. Hij deelt een kamer met Barbie, Bibi en Little Princess. De moeder van Gio zegt op Facebook: 'Zoals jullie weten heeft Gio meegedaan aan Oh Oh Cherso en ik kan jullie vertellen dat hij mee is naar Chersonissos. Hij zit dus in dat programma en kan zelf niet reageren. Ook heeft hij zijn telefoon moeten inleveren. Hij heeft gisteren vanuit Cherso naar huis gebeld dat het daar waanzinnig was.' Dat belooft dus weer wat. Matsoe Matsoe gaat dit jaar niet mee, dus het programma wordt het kijken totaal niet waard. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Dan wordt het idd al stukken minder leuk. Hoezo gaat ie niet mee dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Vakantie met zijn vriendin. Hoorde het net op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Niet kijken dus, matsoe matsoe was de enige die echt grappig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Misschien is die homo wel grappig, maar denk dat ze het allemaal een beetje te geforceerd grappig willen gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 11 juli 2011 Share Geplaatst 11 juli 2011 Er is nu ook een nieuwe chick mee. Wel jammer dat Matsoe Matsoe niet mee gaat maar ik ga het waarschijnlijk toch wel weer kijken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Tirol werd op gegeven moment al niks, en als Matsoe Matsoe niet eens meegaat is het al helemaal niet het kijken waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Meh geen Matsoe Matsoe. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Ik ga niet eens kijken, zonder Matsoe Matsoe heb ik geen reden meer. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2011 Misschien zijn die nieuwe wel nog leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 wie kijkt er nou naar zo'n halve zolen programma ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Heel veel mensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Heel veel mensen die geen leven hebben. Die Thomas is al uit de kroeg gezet omdat hij leip dronken was. nou wat leuke televisie. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 die geen leven hebben. Die Thomas is al uit de kroeg gezet omdat hij leip dronken was. nou wat leuke televisie. :cab: Smaken verschillen misschien? Beetje kort door de bocht vriend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 die geen leven hebben. Die Thomas is al uit de kroeg gezet omdat hij leip dronken was. nou wat leuke televisie. :cab: Dan hebben er echt heel veel geen leven. Waarschijnlijk zit je zelf in je zelfgemaakte FM-hol als dit programma op is ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Volgende week begint het weer :< Die 'Haagse buren' lijken me niets. Zijn dus een paar volwassen Hagenezen die in een villa naast die van hun zitten en waar ze veel mee zullen optrekken. Zullen wel een paar idioten zijn die waarschijnlijk nog interessanter gaan lopen doen dan Sniper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Haha begint het weer ja? Geniaal, ik ga kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik ga zeker ook weer kijken, altijd lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten