Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Oh Oh Cherso/Tirol

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is rood en het gaat terug in de tijd, de bus richting Zybbekeloe. Hoe vaak ik die grap al niet gehoord heb in mijn leven;c

:mrgy:, die heb ik nog nooit gehoord. Kom er gelukkig dan ook nooit, ik blijf wel in mijn eigen prachtige dorp. Vooral als je gaat boodschappen doen bij de Lidl, dan wordt je echt een levenservaring rijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gio Diekema is de nieuwe aanwinst in het nieuwe seizoen van Oh Oh Cherso! Gio is 20 jaar, komt uit Utrecht en is homoseksueel. Hij zit inmiddels al op Chersonissos voor opnames. Hij deelt een kamer met Barbie, Bibi en Little Princess.

De moeder van Gio zegt op Facebook: 'Zoals jullie weten heeft Gio meegedaan aan Oh Oh Cherso en ik kan jullie vertellen dat hij mee is naar Chersonissos. Hij zit dus in dat programma en kan zelf niet reageren. Ook heeft hij zijn telefoon moeten inleveren. Hij heeft gisteren vanuit Cherso naar huis gebeld dat het daar waanzinnig was.' Dat belooft dus weer wat.

Matsoe Matsoe gaat dit jaar niet mee, dus het programma wordt het kijken totaal niet waard. :m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites