Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Waarom peaceful? als je een niveau hoger speelt wordt het zeker nog leuker! :mrgy:

Ohja, sand en dirt moet je niet met je pickaxe weghalen, dat maak je hem (pickaxe) veel sneller stuk als anders.

Haha omdat ik nog een zware noob ben , ga denk ik bij de volgende mijn hem weer op normaal zetten ;)

ow en over dat sand , dirt en gravel weet ik dat een schep beter is , was gister alleen beetje onder invloed en daarom te lui om te wisselen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf ook een server waar ik soms op speel met wat andere mensen.

Maar als ik of iemand anders op de server wil moet ik een bestandje laten draaien, dus moet ik mijn pc heel de dag aan laten staan, als ik wil dat de server heel de dag online.

Bazzterd:

Tip misschien, maak een kompas en ga een keer in je bed slapen, als je dan weer verdwaalt in een mijn moet je gewoon omhoog graven en dan als je uiteindelijk boven bent de kompas volgen :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf ook een server waar ik soms op speel met wat andere mensen.

Maar als ik of iemand anders op de server wil moet ik een bestandje laten draaien, dus moet ik mijn pc heel de dag aan laten staan, als ik wil dat de server heel de dag online.

Bazzterd:

Tip misschien, maak een kompas en ga een keer in je bed slapen, als je dan weer verdwaalt in een mijn moet je gewoon omhoog graven en dan als je uiteindelijk boven bent de kompas volgen :mrgy:

Thnx voor de tip , ben nog een noobie dus zal nog wel vaker voorkomen dus kan de tip goed gebruiken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas gaan de filmpjes van My first good game niet meer door :(

Door een fout van mij kant (wou een texturepack installeren) is de savegame gewist en kan ik weer opnieuw beginnen.

Dit doe ik dus ook maar ga nu wel in het Engels verder , Grotendeels omdat ik dan meer publiek kan trekken.

Ik weet dan mn Engels niet mn beste vak was op school maar ik denk dat ik me aardig duidelijk kan maken.

Enjoy in Youtube City :D

[YOUTUBE]tUfE2ZeN3xg[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites