joostmakaay Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Mooie start al. Zou ik ook mogen meespelen? ff een pm naar @bernard sturen met je ingame naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ik had vanmiddag ook gejoind. Kan echter niet vaak online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Vandaag iets meer gespeeld dan ik had verwacht, als je aan het bouwen bent vliegt de tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ben nogsteeds niet gewhitelist, heb echter al een tijdje geleden m'n ingame naam (Armeniar) laten weten. Misschien vergeten? [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Ben nogsteeds niet gewhitelist, heb echter al een tijdje geleden m'n ingame naam (Armeniar) laten weten. Misschien vergeten? [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; Done Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Er zit een griefer op de server. Er moet dus een chest protection plugin op of een log plugin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; Mis toch wel de optie om /sethome te kunnen doen. Als je verder van de spawn wil gaan bouwen (-> meer plek om iets groots te maken), zou zoiets wel handig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Er zit een griefer op de server. Er moet dus een chest protection plugin op of een log plugin. Ik had wel wat stone uit jou chest gehaald iets van 15 ofzo , ik geef het vandaag nog terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Ik had wel wat stone uit jou chest gehaald iets van 15 ofzo , ik geef het vandaag nog terug. Er is een diamond pickaxe met een goede enchant verdwenen. Die 15 stone maakt me niks uit, maar een logsystem lijkt me sowieso een goed idee, zo kunnen er geen misverstanden plaatsvinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Er zit een griefer op de server. Er moet dus een chest protection plugin op of een log plugin. I'm on it. [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; Mis toch wel de optie om /sethome te kunnen doen. Als je verder van de spawn wil gaan bouwen (-> meer plek om iets groots te maken), zou zoiets wel handig zijn. Daar hadden we 't al over gehad, dat neemt de hele vanilla gedachte weg en 't survival gebeuren ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Er zit een griefer op de server. Er moet dus een chest protection plugin op of een log plugin. I'm on it. [MENTION=27637]bernard[/MENTION]; Mis toch wel de optie om /sethome te kunnen doen. Als je verder van de spawn wil gaan bouwen (-> meer plek om iets groots te maken), zou zoiets wel handig zijn. Daar hadden we 't al over gehad, dat neemt de hele vanilla gedachte weg en 't survival gebeuren ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Er is toch ook nog zat plek rond de spawn om iets groots te bouwen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Ik heb wel een mooie baai gezien met zat plek waar ik best naartoe wil. X 807 Z -876.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 (bewerkt) Ik heb wel een mooie baai gezien met zat plek waar ik best naartoe wil. X 807 Z -876.. Ja vet ziek, miss dat we daar heen kunnen verhuizen als iedereen dat wilt? Echt een toffe ple. ---------------- Donaties kunnen hier gemaakt worden btw, https://www.serverbuilds.nl/serverlist/view/12325 31 juli 2014 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Ja vet ziek, miss dat we daar heen kunnen verhuizen als iedereen dat wilt? Echt een toffe ple. ---------------- Donaties kunnen hier gemaakt worden btw, https://www.serverbuilds.nl/serverlist/view/12325 Zat meer aan een underground rail te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Zat meer aan een underground rail te denken. Hè, hoe kom je nou weer op dat idee joh, toevallig van iemand anders gehoord :D ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik wel vind dat er te weinig activiteit is, elke dag maar max 3 tegelijk online... En dat zijn dan ook altijd dezelfden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik wel vind dat er te weinig activiteit is, elke dag maar max 3 tegelijk online... En dat zijn dan ook altijd dezelfden. Warm weer + kust + mensen = druk in horeca maar zal wss vanavond wel nog online komen. Kunnen er mss paar pics van de baai gepost worden ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Tja, het is zomervakantie dus mensen gaan dingen ondernemen. Ik ben best actief, maar stoor me er niet aan dat het rustig is. Gister nog met Renato goed gemined. Ik zal eens wat screenshots maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik wel vind dat er te weinig activiteit is, elke dag maar max 3 tegelijk online... En dat zijn dan ook altijd dezelfden. Zelf meer online komen :P, ik psv fm-helden en renatox zijn per dag zeker wel enkele uren online. Waar ik de laatste dagen mee bezig ben; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Mijn probleem, iemand een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Mijn probleem, iemand een idee? default texturepack gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Mijn probleem, iemand een idee? Je heb vast op de super secret settings gedrukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Minder lullen, meer spelen !!!!1111 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 hehe je ken ook precies dat kut hutje van mij zien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten