Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Ik had wel wat stone uit jou chest gehaald iets van 15 ofzo , ik geef het vandaag nog terug.

Er is een diamond pickaxe met een goede enchant verdwenen.

Die 15 stone maakt me niks uit, maar een logsystem lijkt me sowieso een goed idee, zo kunnen er geen misverstanden plaatsvinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zit een griefer op de server.

Er moet dus een chest protection plugin op of een log plugin.

I'm on it.

[MENTION=27637]bernard[/MENTION]; Mis toch wel de optie om /sethome te kunnen doen. Als je verder van de spawn wil gaan bouwen (-> meer plek om iets groots te maken), zou zoiets wel handig zijn.

Daar hadden we 't al over gehad, dat neemt de hele vanilla gedachte weg en 't survival gebeuren ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zit een griefer op de server.

Er moet dus een chest protection plugin op of een log plugin.

I'm on it.

[MENTION=27637]bernard[/MENTION]; Mis toch wel de optie om /sethome te kunnen doen. Als je verder van de spawn wil gaan bouwen (-> meer plek om iets groots te maken), zou zoiets wel handig zijn.

Daar hadden we 't al over gehad, dat neemt de hele vanilla gedachte weg en 't survival gebeuren ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel een mooie baai gezien met zat plek waar ik best naartoe wil.

X 807

Z -876..

Ja vet ziek, miss dat we daar heen kunnen verhuizen als iedereen dat wilt? Echt een toffe ple.

----------------

Donaties kunnen hier gemaakt worden btw, https://www.serverbuilds.nl/serverlist/view/12325

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik wel vind dat er te weinig activiteit is, elke dag maar max 3 tegelijk online... En dat zijn dan ook altijd dezelfden.

Warm weer + kust + mensen = druk in horeca maar zal wss vanavond wel nog online komen. Kunnen er mss paar pics van de baai gepost worden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik wel vind dat er te weinig activiteit is, elke dag maar max 3 tegelijk online... En dat zijn dan ook altijd dezelfden.

Zelf meer online komen :P, ik psv fm-helden en renatox zijn per dag zeker wel enkele uren online.

Waar ik de laatste dagen mee bezig ben;

c2L3IAU.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites