joostmakaay Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Looool, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Hmm, jammer. Wilde ff griefen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Gister ook weer begonnen, veel veranderd zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Met 1.8 nog meer veranderingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Das waar, colony enzo toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 ook geen cracked/illigale servers meer hoorde ik ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Kunnen ze toch niet tegen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Das waar, colony enzo toch? Rivieren, nieuwe steen soorten en nog veel meer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Rivieren, nieuwe steen soorten en nog veel meer :) Wanneer komt 1.8? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Binnen 4 weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Eind augustus normaal; maar zal wel vast niet meer gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Er gaan geruchten dat hij morgen al uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Er gaan geruchten dat hij morgen al uitkomt. Denk het niet want hij staat als test op PAX dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 Begin van mijn grote project; Het namaken van Lowlands. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 whahaha nice , btw MC ligt eruit. Notch en zn team zitten op PAX en zullen morgen pas terugvliegen dus het zal niet door een update komen helaas :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 Als iemand interesse heeft in een mobtower, hij is nog niet af alleen de grinder moet je fixen als je hem werkend wilt hebben; http://www.megaupload.com/?d=WDP9OZLL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 Gebruik signs in plaats van ladders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 Al geprobeerd werkt helaas ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 3 september 2011 Share Geplaatst 3 september 2011 Ok, ik heb al maanden niet meer MC gedaan, dus mijn account was gehackt als ik het zo zie. Heb nu maar mijn ww veranderd, en ik ga sowieso niet meer online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 5 september 2011 Share Geplaatst 5 september 2011 8 September 1.8! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 september 2011 Share Geplaatst 5 september 2011 PAX version ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 5 september 2011 Share Geplaatst 5 september 2011 Totdat 1.8 uitkomt ga ik met deze serie verder, Let`s Play with The Security Guard =) (overigens is dit episode 3 , voor 1 en 2 moet je even op mn pagina kijken ;) ) [YOUTUBE]5Cj-yu3vNFY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 PAX version ja maakt niet uit, wordt eens tijd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 [YOUTUBE]tYoO9XkCCHg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten