joostmakaay Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Je heb hem wel precies boven mn boederij geplaatst:whistle: huhu kwam ik ook achter, zal em ff verplaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Kan je hem niet aan de overkant van de rivier plaatsen? Richting de enderportal? Zit helemaal niemand en heb je alle ruimte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION];. Server ligt eruit? kan iig niet meer inloggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION];. Server ligt eruit? kan iig niet meer inloggen Was gecrashed idd heb em restart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Kutkatten. Gisteren meer dan een uur met Stefan zitten ronddolen, pleegt de mijne zelfmoord en teleporteert de zijne niet. Voor de rest niks gevonden. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Was gecrashed idd heb em restart Servertje doet nog steeds raar. Kan er ong 30 sec op en dan 'Server closed' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Kutkatten. Gisteren meer dan een uur met Stefan zitten ronddolen, pleegt de mijne zelfmoord en teleporteert de zijne niet. Voor de rest niks gevonden. ;e Had jij niet kapot veel slimes gevonden. Kan ik daar wat van hebben?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Kutkatten. Gisteren meer dan een uur met Stefan zitten ronddolen, pleegt de mijne zelfmoord en teleporteert de zijne niet. Voor de rest niks gevonden. ;e Vandaag of morgen op zoek naar de hondjes. Zijn iets makkelijker. Die zijn tenminste te verleiden met botten. 1 voordeel, we hebben de jungle en dark oak saplings. Dus toch nog een beetje geslaagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Servertje doet nog steeds raar. Kan er ong 30 sec op en dan 'Server closed' Heb hem weer aangezet, straks ff checken waarom hij blijft crashen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Vandaag of morgen op zoek naar de hondjes. Zijn iets makkelijker. Die zijn tenminste te verleiden met botten. 1 voordeel, we hebben de jungle en dark oak saplings. Dus toch nog een beetje geslaagd Ook een Jungle tempel gevonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 MineCraft Had jij niet kapot veel slimes gevonden. Kan ik daar wat van hebben?? 693 -1567 hebben we dat huisje, maar op 250 -320 zit ook een swamp. Had zelf ook aardig wat slimes maar die zijn alweer bijna op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Ook een Jungle tempel gevonden? Ja. Alleen zat er weinig in, een enchanted boek en diamond horse armor. Haal trouwens een berg slimes. Heb er iets leuks mee in gedachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Ja. Alleen zat er weinig in, een enchanted boek en diamond horse armor. Haal trouwens een berg slimes. Heb er iets leuks mee in gedachten 693 -1567 hebben we dat huisje, maar op 250 -320 zit ook een swamp. Had zelf ook aardig wat slimes maar die zijn alweer bijna op Heb denk ik een stack slimeballs nodig, maar ga zelf wel kijkje nemen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Heb hem weer aangezet, straks ff checken waarom hij blijft crashen. Server blijft kut doen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Server blijft kut doen ;c Zag het idd, ga straks ff kijken waarom hij blijft crashen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Denk dat mijn kat de serverruimte in is gekropen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Then let's go on pussy patrol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 (bewerkt) Had jij niet kapot veel slimes gevonden. Kan ik daar wat van hebben?? Slime farmpje gemaakt met Magikarp ja. :D Van mij wel joh, heb die voor de community gehaald. Lekker verkennen je weet toch. Ik weet toch niet wat ik met al die zooi moet. :D [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; achter mn Japanse huis zit blijkbaar kleine swamp zucht. Achja wel door varen grotere gevonden plus jungle en ijsberg. 9 juli 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Slimeblocks... Heb leuke ideeen ervoor voorin met PVP Arena :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Server werkt weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Welke plugins zijn er ? En waar mag je bouwen aka waar zit ik niet in de weg :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Wolven zijn ook al onvindbaar ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Wolven zijn ook al onvindbaar ;e Dan zoek je verkeerd, in snowbiomes heb je er honderden. 'T zijn trouwens honden ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Dan zoek je verkeerd, in snowbiomes heb je er honderden. 'T zijn trouwens honden ;c Fakking lang gezocht net hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Fakking lang gezocht net hoor. Vanavond FaalEx. 2.0, dan gaat het lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten