ForzaUtreg Geplaatst 6 januari 2013 Share Geplaatst 6 januari 2013 Ik speel nooit meer eigenlijk, Alpha was echt de shit toen. Daarna voor mij teveel veranderd helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 februari 2013 Share Geplaatst 15 februari 2013 Ook maar eens een ZIEK PROJECT gestart in creative. Wil een Middeleeuwse stad in een fort gaan bouwen met in het midden een kasteel, beetje zoals Game of Thrones stijl zeg maar. Vandaag 8 uur bezig geweest met dit en ongeveer 30.000 blokken alleen al in de stadsmuur en torens gestopt :P 159 bij 159 zo uit mijn hoofd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 15 februari 2013 Share Geplaatst 15 februari 2013 Ziet er goed uit (y), ik zou het alleen met smooth stone hebben gedaan maarja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 18 februari 2013 Share Geplaatst 18 februari 2013 Mwah, Middeleeuwen vond ik cobblestone mooier :D Vloeren en shit is allemaal wel smooth Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchRobert Geplaatst 20 februari 2013 Share Geplaatst 20 februari 2013 (bewerkt) Is die server, waar jullie het over hadden, nog in leven? :) [MENTION=18476]BaZZTeRD[/MENTION]; [MENTION=22078]TT15[/MENTION]; 21 februari 2013 bewerkt door DutchRobert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Zat er laatst nog op en was nu een survival server. Je mention moet nog een ; achter ;) [MENTION=25262]DutchRobert[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchRobert Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Zat er laatst nog op en was nu een survival server. Je mention moet nog een ; achter ;) [MENTION=25262]DutchRobert[/MENTION]; Ty :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TT15 Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Is die server, waar jullie het over hadden, nog in leven? :) [MENTION=18476]BaZZTeRD[/MENTION]; [MENTION=22078]TT15[/MENTION]; De server was eerst dood, omdat er niemand erop, maar nu is de server weer levend, jammer genoeg maar 8-9 mensen actief, het is een Survival/RPG server geworden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 februari 2013 Share Geplaatst 21 februari 2013 Wat is het ip van de server? Dan zal ik mogen een kijkje nemen. :) Zt king023 maar op de whitelist. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 (bewerkt) Iemand ervaring met de Pocket Edition. Ik heb die nu op me Ipad maar ik vind geen diamanten terwijl ik toch diep genoeg graaf voor mijn gevoel.. Ik speel in Survival Mode 22 februari 2013 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 (bewerkt) Toch ook maar geinstalleerd op me computer..Leuk spel, maar soms ook echt k*t. Heb je eindelijk diamanten gevonden en hoppa flikker je in de lava.. Speel survival en heb nu een leuk houten apartementje gebouwd. 2 verdiepingingen plus een dakterras wat ongeveer 35 bij 15 is schat ik. Daarnaast nog een balkonnetje gemaakt en 2 kelders waarvan 1 uitmond in een grot. Zal vanmiddag een printscreentje maken.. Heb ook een duikplank gemaakt waarvan ik veel gebruik maak om in een onderwatergrot te komen. Ligt vrij diep en anders haal ik het niet met mijn adem Wil nu eigenlijk een soort van dorpje bouwen en een treinrails naar een ander eiland via een brug zoals deze: Heb al flink cobblestone dus gaat wel lukken.. 25 februari 2013 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 De hele brug van Cobblestone? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 De hele brug van Cobblestone? :o Ja watdan? Is meeste materiaal wat ik heb en het is mooier dan dat gewone zand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Zand zou sowieso niet kunnen, dat valt gelijk naar beneden. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 25 februari 2013 Share Geplaatst 25 februari 2013 Zand zou sowieso niet kunnen, dat valt gelijk naar beneden. ;) Grond bedoel ik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 26 februari 2013 Share Geplaatst 26 februari 2013 Mijn nederig stulpje en de pas gebouwde brug naar een ander eiland.. Ik wil nu op die vlakte tussen het huisje en de brug in wat kleine huisjes bouwen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 27 februari 2013 Share Geplaatst 27 februari 2013 Net mijn ondergrondse treefarm afgerond (op decoratie na), ruim 24.000 blocks verwijderd ervoor :P (het was mijn oude stripmine die ik gebruikte) 112 lang 26 breed 8 hoog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Iemand een goeie downloadlink ? Lag vrije minecraft alsjeblieft .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 Gewoon op torrentz kijken joh. Heb een soort van kastel bovenop een berg gebouwd blijkt dat ik niet hoger kan bouwen dan 100 blokken boven zeeniveau zeg maar.. Balenn, want het zag er zo vet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
whiteloaf Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 versie 1.8.1 heb je ja. als je de uitgebrachte versie 1.0 heb kan je 265 blokken in de lucht bouwen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Ik zit in ieder geval aan de limiet haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Nu met 1,5 sta ik weer voor een dilemma... doorgaan met oude wereld (en dan 1000+ blocks verweg zoeken naar quartz) of een nieuwe wereld starten... Ook moet ik me maar weer eens in de vernieuwingen verdiepen... :( altijd een pokke werkje:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Heb op 'n server een geweldig mooi paleisje. Met de trein naar de overkant via een brug en een kapot hoge toren met diamond blokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Nu met 1,5 sta ik weer voor een dilemma... doorgaan met oude wereld (en dan 1000+ blocks verweg zoeken naar quartz) of een nieuwe wereld starten... Ook moet ik me maar weer eens in de vernieuwingen verdiepen... :( altijd een pokke werkje:P Gewoon opnieuw beginnen, ik heb de server woensdag ook gereset, gisteren en eergisteren 8+ uur gespeeld, schandalig eigenlijk. Maar het resultaat mag er al wel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Uganda Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Iemand een (survival) server waar ook meerdere mensen van dit forum op spelen? liefst 24/7, maar dat is niet bij iedereen mogelijk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten