TheBazzterd Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 Na wat gelazer met UPC met een spook rekening en een kapotte modem.. gaan we gewoon weer verders :) http://www.youtube.com/watch?v=bGVoRZ8X8TM&feature=colike Minecraft - Survival with TheBazzterd #5 Stupid Internet Provider! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SilverGold Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Ik speel tegenwoordig meer op een server met een paar vrienden. Mijn basis ziet er voorlopig zo uit. Naar de linkerkant ligt er een beetje vanalles, een extra sugar cane farm, wheat farm, mijn beginhutje, melon en pumpkin farm. Allemaal heel basic. Dat aan de rechterkant is een breeding cell voor villagers. De 'put' aan het einde van de pier gaat naar mijn branchmine. Welke shaders zijn dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 22 augustus 2012 Share Geplaatst 22 augustus 2012 Minecraft - Survival with TheBazzterd #6 The Hunt begins [video=youtube;lxVWkFGz-eQ]http://www.youtube.com/watch?v=lxVWkFGz-eQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 9 september 2012 Share Geplaatst 9 september 2012 Welke mods gebruiken jullie en hoe heet dei mod waarbij je soort van Slaafjes hebt ? En die met die olie enz.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
corky1 Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Download TechnicLauncher en je hebt ze allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 28 september 2012 Share Geplaatst 28 september 2012 [MENTION=18476]BaZZTeRD[/MENTION] speel je nog wel es op die server? Zie je er nooit meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TT15 Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Heb server :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Heb server :D 24/7? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jesse456 Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 MU server van maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TT15 Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 van 7:00 s'ochtends t/m 23:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Epiccccccccccccccccc ---------- Post Merged at 21:30 ---------- Previous Post was at 21:30 ---------- Eindelijk weer een reden om MC te spelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TT15 Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Zet ffs je naam hieronder, dan kan ik je whitelisten, maar ook voor mensen die geen minecraft hebben gekocht, is het ook beschikbaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 [MENTION=18476]BaZZTeRD[/MENTION] speel je nog wel es op die server? Zie je er nooit meer. Nope... eigenlijk beetje MC klaar... :( mischien binnekort weer eens oppakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 oktober 2012 Share Geplaatst 10 oktober 2012 Nope... eigenlijk beetje MC klaar... :( mischien binnekort weer eens oppakken. Haha, oke, je krijgt in ieder geval de groeten van PoundFoot en jimbow666 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TT15 Geplaatst 25 oktober 2012 Share Geplaatst 25 oktober 2012 als je ooit mijn srever wilt joinen, stuur mij een PM, zodat ik je kan whitelisten, dit is de IP: 83.85.44.82 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 25 oktober 2012 Share Geplaatst 25 oktober 2012 als je ooit mijn srever wilt joinen, stuur mij een PM, zodat ik je kan whitelisten, dit is de IP: 83.85.44.82 wat voor server is het? en belangrijker... 1,4? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TT15 Geplaatst 26 oktober 2012 Share Geplaatst 26 oktober 2012 wat voor server is het? en belangrijker... 1,4? :P hij is al geupdate naar 1.4 ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 (bewerkt) Pfff val van het ene in het andere..... was bezig met een blaze farm (heb alleen een zombie farm tot nu toe) in SP en kwam 1 sticky piston tekort...omdat ik geen slimeballs meer had :( Gevolg: 3 uur verder en een slimefarm erbij :) inclusief minecart track ernaartoe. Maar iig sinds 1.4.2 ben ik weer vollop bezig in mn SP world en langzaam maar zeker word het nog eens wat :) Nu weer terug naar de blazefarm afbouwen :P EDIT: Blazefarm ook klaar :) voor de geinteresseerden die ook zoiets willen... ik heb hem gemaakt met de tut van Ethoslab (<-- de tutorial) 2 november 2012 bewerkt door TheBazzterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TT15 Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Server is nu Bukkit 1.4.2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 4 november 2012 Share Geplaatst 4 november 2012 Nope... eigenlijk beetje MC klaar... :( mischien binnekort weer eens oppakken. Hier dus een kleine uitleg :) http://www.youtube.com/watch?v=x8KMw5XDYJw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TT15 Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=3crzM87xEc0&feature=plcp WTH!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 1 januari 2013 Share Geplaatst 1 januari 2013 http://www.youtube.com/watch?v=4xWZllOIzgw Voor de Minecrafters en iedereen die dit leest... een gelukkig en gezond 2013 vanuit Zaandam! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 januari 2013 Share Geplaatst 1 januari 2013 Sinds kort weer eens MC gespeeld , wat is er veel veranderd joh :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 6 januari 2013 Share Geplaatst 6 januari 2013 Sinds kort weer eens MC gespeeld , wat is er veel veranderd joh :cab: En er gaat nog veel meer veranderen met de redstone update ;) Ondertussen ff een paar uur bezig(*6) geweest met dit ding :P ik heb gunpowder nodig en dit leek mij wel een leuke oplossing om er aan te komen :) Nu kan ik weer verder met mn stripmine verder opblazen met tnt :) word namelijk een ondergrondse treefarm :) Kan ze doodmaken met 1 of 2 klappen met de vuist Gezien vanuit mn berg Leuk sfeertje zo met die lava erbij De schatkamer Wederom uitzicht vanaf mijn berg, nu vanuit het midden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten