Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Utrecht

Ragazzo

Aanbevolen berichten

Ga met het vliegtuig, die van 249 euro :)

Oké, voor die optie heb ik ook gekozen. Nu maar hopen dat er ook genoeg kaarten beschikbaar zijn voor iedereen die al een reis geboekt heeft... (al heeft Liverpool al wel aangegeven dat als alle 2500 kaarten uitverkocht zijn er meer ruimte beschikbaar wordt gemaakt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, voor die optie heb ik ook gekozen. Nu maar hopen dat er ook genoeg kaarten beschikbaar zijn voor iedereen die al een reis geboekt heeft... (al heeft Liverpool al wel aangegeven dat als alle 2500 kaarten uitverkocht zijn er meer ruimte beschikbaar wordt gemaakt).
Heb hetzelfde probleem. Uitkaart heeft toch geen zin meer om te bestellen dus moet het met de clubcard doen. 18 september start de verkoop voor uitkaarhouders, de 28e pas voor clubcardhouders. Hoop dat ik ff de betaling kan uitstellen tot de 28e aangezien ik dan pas weet of ik een kaartje heb...

Ga je alleen of ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga samen met m'n pa, en voor de rest gaan er nog wat vrienden/kenissen van mij, maar die gaan allemaal met de bus of met eigen vervoer.

Er moet dinsdag overigens al betaald worden in het supportershome. Ze hebben nog geen mail verstuurd aangezien ze daar nog geen tijd voor hebben gezien, maar als je op http://www.svfcu.nl kijkt kan je lezen om welke tijd en waar je wordt verwacht in het supportershome. Toch wel even handig om te weten lijkt mij.

Tja, ik kan op de 22e een kaart kopen met mijn seizoenskaart en m'n pa ook de 28e, maar ik ga ervan uit dat het wel goedkomt allemaal. Via de SV gaan er waarschijnlijk 1200 man naar Liverpool en de rest gaat met andere reizen mee of met eigen vervoer. Dus ik denk dat 2400 kaarten wel voldoende moet zijn, maar je weet het natuurlijk nooit...

Met wie ga jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Netjes gedaan vanvond (zie mijn reactie in het Europa League topic)!

Inmiddels ook passe-partouts voor de thuiswedstrijden besteld. Had m'n eigen plek al teruggekocht, maar heb toch nog maar een passe-partout voor op de bunnikside besteld. Was me tegen Celtic erg goed bevallen :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig geen onnodige schade opgelopen tegen VVV, wat was het kantje boord... Duplan is inderdaad een goede voetballer, hij is heel vastberaden in zijn acties. Ik ben ook blij dat Mulenga weer terug is. Hij is enorm sterk en balvast, al kan zijn afwerking nog wat beter:P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites