ForzaUtreg Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Haha, meneer komt ook 2 seizoenen in de Arena hoor.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Haha, meneer komt ook 2 seizoenen in de Arena hoor. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Ga met het vliegtuig, die van 249 euro :) Oké, voor die optie heb ik ook gekozen. Nu maar hopen dat er ook genoeg kaarten beschikbaar zijn voor iedereen die al een reis geboekt heeft... (al heeft Liverpool al wel aangegeven dat als alle 2500 kaarten uitverkocht zijn er meer ruimte beschikbaar wordt gemaakt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Oké, voor die optie heb ik ook gekozen. Nu maar hopen dat er ook genoeg kaarten beschikbaar zijn voor iedereen die al een reis geboekt heeft... (al heeft Liverpool al wel aangegeven dat als alle 2500 kaarten uitverkocht zijn er meer ruimte beschikbaar wordt gemaakt).Heb hetzelfde probleem. Uitkaart heeft toch geen zin meer om te bestellen dus moet het met de clubcard doen. 18 september start de verkoop voor uitkaarhouders, de 28e pas voor clubcardhouders. Hoop dat ik ff de betaling kan uitstellen tot de 28e aangezien ik dan pas weet of ik een kaartje heb... Ga je alleen of ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Ik ga samen met m'n pa, en voor de rest gaan er nog wat vrienden/kenissen van mij, maar die gaan allemaal met de bus of met eigen vervoer. Er moet dinsdag overigens al betaald worden in het supportershome. Ze hebben nog geen mail verstuurd aangezien ze daar nog geen tijd voor hebben gezien, maar als je op http://www.svfcu.nl kijkt kan je lezen om welke tijd en waar je wordt verwacht in het supportershome. Toch wel even handig om te weten lijkt mij. Tja, ik kan op de 22e een kaart kopen met mijn seizoenskaart en m'n pa ook de 28e, maar ik ga ervan uit dat het wel goedkomt allemaal. Via de SV gaan er waarschijnlijk 1200 man naar Liverpool en de rest gaat met andere reizen mee of met eigen vervoer. Dus ik denk dat 2400 kaarten wel voldoende moet zijn, maar je weet het natuurlijk nooit... Met wie ga jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Klopt, had gister al gemaild dat ik dinsdag niet kon komen dus dat ik het graag via internet zou willen betalen. Was geen probleem gelukkig :) Ik ga in mijn eentje, meeten tijdens het reisje ? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Oké, mooi dat, dat kon inderdaad. Isgoed ;). Welk vliegtuig zit je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Tof dat jullie naar Liverpool gaan, post maar wat fotootjes van daar :) Wanneer is die match? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 15 december dacht ik :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Ja, 15 december :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Hopen dat jullie kunnen winnen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Tevreden met het punt tegen Napoli. Vond Napoli ook erg tegen vallen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Netjes, een puntje uit bij Napoli! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Gefeliciteerd met het punt. In totaal: Nederland - Italië 3-3. Zekers niet slecht in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 16 september 2010 Share Geplaatst 16 september 2010 Netjes gedaan vanvond (zie mijn reactie in het Europa League topic)! Inmiddels ook passe-partouts voor de thuiswedstrijden besteld. Had m'n eigen plek al teruggekocht, maar heb toch nog maar een passe-partout voor op de bunnikside besteld. Was me tegen Celtic erg goed bevallen :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Goede prestatie tegen Napoli! Nu blijven we mooi zicht houden op de tweede plaats. Het hadden zelfs 3 punten kunnen zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Goeiedag zeg, die Ricky had er zeker 1 moeten maken. Jammer, maar desalniettemin een uitstekend resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Alle 2400 kaarten binnen 2 uur uitverkocht. Ik kan pas de 28e kaarten halen dus hopen dat ze het voor elkaar krijgen om extra kaarten te regelen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Ik kan pas de 22e kaarten halen, dus hoop op hetzelfde. Heb je al een mailtje aan de sv gestuurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Zekers ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Oké mooi. Nu is het hopen dat ze snel een regeling met Liverpool kunnen treffen voor een extra vak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Hele tribune a 9000 man mag van mij ook hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 september 2010 Share Geplaatst 19 september 2010 Leuke aankoop die Duplan :) Ricky weer twee keer gescoord _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Conguero Geplaatst 19 september 2010 Share Geplaatst 19 september 2010 Gelukkig geen onnodige schade opgelopen tegen VVV, wat was het kantje boord... Duplan is inderdaad een goede voetballer, hij is heel vastberaden in zijn acties. Ik ben ook blij dat Mulenga weer terug is. Hij is enorm sterk en balvast, al kan zijn afwerking nog wat beter:P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 september 2010 Share Geplaatst 19 september 2010 Beter Mulenga dan Demouge, leuk voor op de bank maar meer ook niet helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten