Sophomore Geplaatst 24 november 2013 Share Geplaatst 24 november 2013 Een kennis/oud-teamgenoot bij Zonamo Underground. Hij loopt al maanden te schreeuwen dat hij daar is geweest, maar nu eindelijk bewijs :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jorikheijn Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 Nu officieel: Ares tekent bij TopNotch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 Zijn EP met Foto vind ik bijzonder aardig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Iemand toevallig een linkje voor Glen Faria van Fit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Ki baaaaaaaazen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 (bewerkt) Ki baaaaaaaazen Flexte opgenomen in Gent, vet Iemand die dit kent? [YOUTUBE]mOzjqPV5SyI[/YOUTUBE] 28 november 2013 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 5 december 2013 Share Geplaatst 5 december 2013 (bewerkt) [YOUTUBE]_MNdvqZA3E4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]GEpK511rQB4[/YOUTUBE] 7 december 2013 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 Bump bump bump sepa is baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 [video=youtube;E4P-lJ78dME]http://www.youtube.com/watch?v=E4P-lJ78dME WAT een banger. WiWa gaat heerly Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Ik vind Appa eigenlijk best hard komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Na een minuut weer afgezet hoor :-D:-D:-D Wat is die Rotjoch een clown zeg. Die Mocromaniac ofzo ook he :cab::cab::cab: Totaal geen flow in gebrekkig Nederlands. Het concept van die clip ook, valt toch niet serieus te nemen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Sjaak ze nieuwe plaat 'wat doe je mayne' Manmanman :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Wat is jullie favoriete Delic beat? Ga zelf denk ik voor 'Gebleven'. Alhoewel 'Eigen Wereld' zijn meesterwerk is, hoe veel samples daar in zijn verwerkt.. ongelofelijk. 'Vlieger' met Typhoon vind ik ook geniaal, is een omgekeerde gitaarsample als het goed is. Hij staat sowieso in mijn top-10 favoriete producers wereldwijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Bij mij ook. Absoluut. Kan niet zozeer één track aanwijzen of bestempelen als zijn beste, maar maakte echt heerlijke beats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Wat is jullie favoriete Delic beat? Ga zelf denk ik voor 'Gebleven'. Alhoewel 'Eigen Wereld' zijn meesterwerk is, hoe veel samples daar in zijn verwerkt.. ongelofelijk. 'Vlieger' met Typhoon vind ik ook geniaal, is een omgekeerde gitaarsample als het goed is. Hij staat sowieso in mijn top-10 favoriete producers wereldwijd Broodje aap, en dan vooral die outro. :love: Maar het lijstje vette beats van Delic is eigenlijk eindeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Dipsaus is er één de me direct te binnen schiet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 [soundcloud]https://soundcloud.com/puna_nl/aziz-tazs-angels-prod-ramiks[/soundcloud] Kan Aziz erg goed waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Blijft de dikste Hef track natuurlijk (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Vandaag nog tegengekomen op shuffle toevallig, hele album is hard man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Morgen de eerste video van IRIE. Nieuwe album van Rico (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Dat is me helemaal ontgaan, maar zal het zeker gaan checken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Morgen de eerste video van IRIE. Nieuwe album van Rico (d) Laat maar weten als je linkje hebt oid. Rico is altijd cool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 maart 2014 Share Geplaatst 19 maart 2014 @TopNotchNL: [VIDEO] Rico & A.R.T. - Naaktslak https://t.co/p7KSmk7Hob | @RicoFTG @FT_groep" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 (bewerkt) Die flows... Die 101barz met Ty Ri en Sticks is ook tof Mensen die StropStrikkers luisteren? Van wat ik even snel op Youtube tegenkwam, was het wel dope. Dikke producties 25 maart 2014 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Mensen die StropStrikkers luisteren? Van wat ik even snel op Youtube tegenkwam, was het wel dope. Dikke producties Waren paar weken terug te gast bij Wat Anders, kwamen over als chille gasten. Vooral de track Kruistocht vond ik het luisteren waard. [soundcloud]https://soundcloud.com/state_magazine/kruistocht-stropstrikkers[/soundcloud] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten