Rensationeel. Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Ik PM mijn rekeningnummer wel even naar je :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 Toto en weddenschappen is ook echt niks voor mij, moet echt werken voor geld blijkbaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 Toto en weddenschappen is ook echt niks voor mij, moet echt werken voor geld blijkbaar.. Hahaha :mrgy: Typhoon sowieso met lyrics, wat een niveautje! Vlieger, zo niet mij etc.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 EDx8Nyf3Pyk Dit was mijn favoriete rapper, nu terug :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 april 2013 Share Geplaatst 9 april 2013 rs11RUc3lk4 Die track Herinner Mij vind ik ook dope, overige tracks niet zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Na 3x nogsteeds kippenvel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheTumTum Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Apart dat je van zoiets kippenvel krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Fakking vet idd :D Young Belegen op me kaas is dus de volgende hype (helaas) Lines als 'ik wil hoofd tijdens het poepen' nobelprijsje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 album van safi & spreej - fase 2 op spotify. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Hm die gasten brengen soms wel tracks waarvan ik denk 'dat is wel wat', maar nog niet echt overtuigd #BOMMENINBOSTON van Sticks en Jiggy Djé http://www.puna.nl/shared.php?add=dbehgd5m9ly6ip0vdvsi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Brengt Typhoon ooit nog wat uit of is hij gestopt? Nee toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Typhoon is zeker niet gestopt. Hij zal ongetwijfeld met een project bezig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Bezig met een nieuw album inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Al heel lang dan toch. Zijn album is mijn favoriete Nederlandstalige album, maar heb nu toch wel weer een keer iets nieuws nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Maar zijn nieuwe album wordt niet perse hiphop toch, beetje te zweverig voor mij Mensen die hier naartoe gaan? Twee jaar terug was deze shit echt fakking leip http://www.puna.nl/2013/04/21/queensbridge-met-oa-freeway-hef-en-adje-op-koninginnenacht-dag/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 (bewerkt) Dion Masé vind ik sowieso dope, D. Lipps mauh, maar als ze samen op een track staan is het bijna altijd wel oké ('Info' _O_) IPDkIEZgK7A album van safi & spreej - fase 2 op spotify. Nu eerste keer aan het draaien 25 april 2013 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Re: Het Nederhoptopic Kijk echt uit naar die Great Minds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Vandaag een teaser van gezien, N86ies. Best leuk. 8 juni 2013 releasedatum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 B8Rp7w9Lwlg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Op puna.nl zijn videos te zien van Typhoon bij 3FM Freaknacht. Hij deed 2 nieuwe tracks en zei dat het album binnen nu en één jaar dan echt moet uitkomen. Goed nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Rico na de zomer ook met zn nieuwe album. 'Irie' alleen wordt het wel een soort reggae-album waarin hij de coupletten rapt en refreinen zingt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Op puna.nl zijn videos te zien van Typhoon bij 3FM Freaknacht. Hij deed 2 nieuwe tracks en zei dat het album binnen nu en één jaar dan echt moet uitkomen. Goed nieuws. Vond die twee nieuwe tracks niet zo heel goed eigenlijk, vielen nogal tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Ik weet dat tracktitels weinig zeggen, maar mijn verwachten zijn wel lager geworden voor dat Great Minds album. Ook doordat Bommen in Boston erop staat. 1. Hooggeleid 2. De Flexte 3. Rat Pack Snipers 4. Nog 1 Keer 5. Dak Van De Wereld 6. Acties 7. Bommon In Boston 8. Dat Dan Weer We l9. Run It Back 10. Het Licht 11. Doag 12. Kan Er Maar 1 Zijn 13. Great Minds Bron: site van de free record shop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Bommen in Boston vond ik best wel matig :( Laten we het hopen dat de failliete Free Record Shop het mis heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Bollebof zijn EP is trouwens erg goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten