Sophomore Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Intro Opgeduveld 2 en wat is/zijn de andere (nieuwe) tracks? yHMRvVQQDJo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Lees ik het goed, heeft Sticks weer een album uit ja? Tijdje geen nederhop meer gevolgd wegens weinig origineels. Maar Sticks zie ik graag komen, Opgezwolle jwzzz :mrgy: Rap eens proberen te pakken te krijgen dit album. Gratis en legaal te downloaden op http://www.fakkelteitgroep.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Thnks, maar kan het niet vinden op die site jammer genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 http://www.fakkelteitgroep.nl/download-sticks-moon-stick-bukowski/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Dats Sticks Bukowski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Klopt, ik dacht dat de nieuwe van Sticks bedoeld werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Intro Opgeduveld 2 en wat is/zijn de andere (nieuwe) tracks? yHMRvVQQDJo In de video staat 7 december de re re re release, maar heb er nog van niks gehoord/gelezen. Zou Delic hier aan meewerken? Dat zou magistraal wezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Intro Opgeduveld 2 en wat is/zijn de andere (nieuwe) tracks? yHMRvVQQDJo Daar staan Hardhoofd en Intro Opgeduveld 2. Beide Delic beats. Verder komen op de re-release nog Pimp Rappers, Mijn Zone en Stabiele Factor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Klopt, ik dacht dat de nieuwe van Sticks bedoeld werd Klopt. Stick Bukowski. Lekkere plaat hoor, helemaal terug in de Sticks/Opgezwolle vibe geraakt:mrgy: Trouwens, op dat album van Sticks & A.R.T. staan een paar heerlijke platen, dat album duidelijk onderschat vroeger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Daar staan Hardhoofd en Intro Opgeduveld 2. Beide Delic beats. Verder komen op de re-release nog Pimp Rappers, Mijn Zone en Stabiele Factor. Bedankt :) Gratis en legaal te downloaden op http://www.fakkelteitgroep.nl Thnks, maar kan het niet vinden op die site jammer genoeg. http://www.fakkelteitgroep.nl/download-sticks-moon-stick-bukowski/ Dats Sticks Bukowski Zie nu dat ik fout zat, post van Rensationeel was een reactie/quote op Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Daar staan Hardhoofd en Intro Opgeduveld 2. Beide Delic beats. Verder komen op de re-release nog Pimp Rappers, Mijn Zone en Stabiele Factor. Tijdje geleden, damn. Zo heb ik Sticks de afgelopen jaren niet gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 [MENTION=3816]Sanel[/MENTION] Echt he, hier weer die lekkere ruwe 'oude' Sticks stem. Op zijn nieuwere werken van de afgelopen jaren lijkt het wel alsof hij steeds ene andere stem opzet. Ik hou van die oude Stick Lekkere Delic beats weer btw :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 (bewerkt) Verse van Rico op Hardhoofd ;e Hoezo recycle je lyrics man @ Kweekie : Flow&Co bij De Wereld Draait Door en Wat Anders. Zeker een aantal leuke tracks en volgens mij ook wel slimme gasten :) 12 december 2012 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 10 januari 2013 Share Geplaatst 10 januari 2013 Sticks, Winne en Jiggy gaan samen een album maken : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 januari 2013 Share Geplaatst 10 januari 2013 Verse van Rico op Hardhoofd ;e Hoezo recycle je lyrics man @ Kweekie : Flow&Co bij De Wereld Draait Door en Wat Anders. Zeker een aantal leuke tracks en volgens mij ook wel slimme gasten :) Beetje laat, maar ja, zijn prima gasten hoor Hier zijn ze bij SlamFM, wel leuk om te zien. Deel 1: Deel 2: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 10 januari 2013 Share Geplaatst 10 januari 2013 Sticks, Winne en Jiggy gaan samen een album maken :< Los in de broek hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 januari 2013 Share Geplaatst 10 januari 2013 Sticks, Winne en Jiggy gaan samen een album maken :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Met Moon op de beats. Heb er wel zin in, daarnaast ook nog een Winne solo en Jiggy solo. Alleen ik moet een nieuw Typhoon album hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Met Moon op de beats. Heb er wel zin in, daarnaast ook nog een Winne solo en Jiggy solo. Alleen ik moet een nieuw Typhoon album hebben. Die komt er ook volgens mij @R.I.O` :) Maar dan wel met allerlei muziek invloeden naast hip-hop Hoop wel dat het album van Sticks, Jiggy en Winne niet wordt van 'ja wij zijn de beste' maar dat ze dat juist bewijzen en dat het publiek (wij) dat dan juist zullen moeten concluderen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Sticks en Winne zijn daar ook totaal de types niet voor, super down to earth beide gasten, Jiggens is gewoon een held met een dosis humor, die gaat daar wel in mee hoor. Wordt een van de releases dit jaar waar ik het meest naar uitkijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Het desbetreffende artikel uit NRC Handelsblad waaruit de informatie over een Sticks, Jiggy en Winne album vandaag is gekomen. Wel interessant om te lezen. Doordat de plugins zijn uitgeschakeld worden afbeeldingen blijkbaar ook niet verkleind, excuses voor het ongemak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 6QHWO16ao0k Betoverend nummer Hoe staat het met 't album van Mr. Probz trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R.I.O` Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 vibe van die beat doet me beetje denken aan flinke namen - wolken. mr probz zal wel nooit meer iets uitbrengen. die tape heet traumashop toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
E.Garay Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Rasskulz , Hydroboyz _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 vibe van die beat doet me beetje denken aan flinke namen - wolken. mr probz zal wel nooit meer iets uitbrengen. die tape heet traumashop toch? Fit is ook van Flinke Namen :) Mr. Probz. komt in 2013 met een album volgens mij, maar ben benieuwd wanneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten