Davey Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 heb em ff geupload [YOUTUBE]oKcpP1Aanfg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 [YOUTUBE]NA9ZyTnsN9o[/YOUTUBE] Uit het niets ineens deze gast en hijs dope Oja komende zaterdag aanwezig op hiphop in duketown. dope man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Nieuwe track van Hef op puna Een vd minste nummers van Hef. :( mja weet ook wel dat dit niet echt 'sirieus' bedoelt was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Clip van Get Money http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=7572 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Davey Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 dit twittert hij ook Hefbundy Hangen met ons is gewoon een grapje. Ik heb echte vuur voor jullie blijf stand-by dsu ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Clip van Get Money http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=7572 Moeilijk hè, linkie fixen. :) Mja wel doop clip. Nieuwe clip van Mr. Probz trouwens ook op puna. Vent is echt hard. Vind hem in het NL nog harderm aar dat kan ook door persoolijke voorkeur komen natuurlijk. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Mr Probz snoeihardbaasje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Ultieme nederhopnummer: 3vWpu1XX20U Waarschuwing: niet geschikt voor J.Lo haters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frankski Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 [YOUTUBE]CGgLoiajtv8[/YOUTUBE] Best wel hard.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Best wel heel wack zeg maar. Doorhalen van DAC is wel echt keihard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Uhu. Prachtig om te zien dat Diggy Dex ooit hard was. :) Ahahah mellamel wat een figuur. Jezelf next best goon noemen. En dat gebit ook, geweldig. Alleen keizer zou nog een voldoende op die track scoren en miss Matarr. Maar dat komt omdat ik van beiden beetje fanbwoy ben :p Al is matarr normaal ook harder. Nevernooitvriendje clip is d'r ook btw. Puna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Diggy Dex is nog steeds wel hard hoor. Natuurlijk lang niet zo hard als Jiggy, maar dat terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Diggy Dex is echt een verschrikking, als Kempi het voorbeeld is van kansloze gangsterrap is Diggy het voorbeeld van kansloze rijkeluiskindjesrap :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Klopt ja. En natuurlijk zal d'r wel een uitschieter zitten van een track die wel dope is al heb ik die bij diggy nog niet gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 De ouwe shit van Diggy Dex is wel lekker hoor. Vooral het album 'Verhalen Vanuit De Sofa' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Yari dan zou ik is nummers als: Oktober 04, Vier Woorden, Ideaale Schoonzoon en Kampvuursessie 2004 luisteren. Mensen gaan Diggy Dex beoordelen terwijl ze rappers zoals Keizer luisteren :cab: snap ik echt niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Yari dan zou ik is nummers als: Oktober 04, Vier Woorden, Ideaale Schoonzoon en Kampvuursessie 2004 luisteren. Mensen gaan Diggy Dex beoordelen terwijl ze rappers zoals Keizer luisteren :cab: snap ik echt niet Ja met alle respect dan heb je idd ook niet echt recht van spreken maar ik digg(y) dex ook echt niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Yari dan zou ik is nummers als: Oktober 04, Vier Woorden, Ideaale Schoonzoon en Kampvuursessie 2004 luisteren. Mensen gaan Diggy Dex beoordelen terwijl ze rappers zoals Keizer luisteren :cab: snap ik echt niet Haha inderdaad, Vier Woorden is zo dope he!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Ja ik ken dat wel. Heb ik nog wel ergens op mn pc staan. Ideale schoonzoon is toch wat ie ook bij 101 doet? Dat is dan het enige dope wat ik van hem ken. Maar voor de rest vind ik ook de nummers die jij noemt niet dik. Sorry diggy :( ik diggie nie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Refrein Keizer - Wie is de baas Wie is de baas dan? (eeeh) Nou zeg me wie is de baas dan (eeeh) Nou zeg me wie is de baas dan (eeeh) En al die nigger zeggen aahm… Keizer, keizer, kei-keiz baby! (eeeh) Wie is de baas dan? (eeeh) Nou zeg me wie is de baas dan (eeeh) En al die nigger zeggen aahm… Keizer, keizer, kei-keiz baby! Refrein Diggy Dex - Gescheiden Wegen De wegen zijn gescheiden Liefde is oneindig, Ik had het nooit willen missen Weet dat het pijn doet Verklepe alle liefde die ik kreeg van jullie beide De wegen zijn gescheiden Liefde is oneindig Ik had het nooit willen missen Weet dat het pijn doet Verklepe alle liefde die ik kreeg van jullie beide Ik zeg niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik zag laatst nog een mooi nummer van Keizer, waar hij de helft van zn refrein had gevuld met het woordje nice :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik durf hem zelfs te vergelijken met Horsedick.MPEG NxKrdlsHVmg 3 minuten lang dezelfde zin :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 mhuahauahuahauha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 17 juli 2010 Share Geplaatst 17 juli 2010 Ik zeg niks Ja jonge je hebt onderhand je punt wel gemaakt :cab::cab: Lyricaal is keizer ook een prutser, wack en gay. Dat weet ik ook wel. Maar neemt niet weg dat keizer soms gewoon lekker weg luisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 17 juli 2010 Share Geplaatst 17 juli 2010 Producer SirOJ brengt Top Notch en Noah’s Ark bij elkaar Doe mij meer van Winne en Jiggy samen a.u.b Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten