Yari. Geplaatst 4 juli 2010 Share Geplaatst 4 juli 2010 @David Dret ook. Moest hier trouwens wel ff om lachen van Dret: "Soort van vreemdgenot als seksen met een lillieputter". :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2010 Kennen jullie die boy Uzi, ik heb een track met een teringharde beat :O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Yop. Heb de track down met me ofzo ooit eens gehoord. Verder nooit echt wat over gehoord/gezien/gelezen dus heb eregen mening ofzo over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik vind de rap niet je dat, maar die beat knalt loeihard :thumb: [YOUTUBE]v21bVwRZghA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Ja die ja. vind het niet echt bijzonder ofzo moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2010 Ja die ja. vind het niet echt bijzonder ofzo moet ik zeggen. Ik luister niet veel nederhop, maar ik herken wel een dope beat. En eh het schijnt volgens een van mijn niggaz on the block dat er in de hedendaagse nederhop meer boombap zit dan in de backpacker ish dingen. Misschien eens meer checken dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Hmm erg verschillend. Neem bijv als Dret en Krulle, Nouveriche movement, Zwart Licht Skinto engazonogmaarvendoor die hebben juist meer grime/dubstep invloeden. Maar gasten als Sticks, Hef, Badboy Taya zie ik daar niet zo snel op rappen. Dus imo is het de laatste tijd erg gevarrieerd. Dus of er meer in zit weet ik niet. Gewoon erg veelzijdig imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Eguak9Y6MG0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Kleine Jay en Cartes op Luisterpaal :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 6 juli 2010 Share Geplaatst 6 juli 2010 Volgende maand Bangbros (Turk/Onder en Hef) mixtape, en december album :D me likeeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 6 juli 2010 Share Geplaatst 6 juli 2010 me likey² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 7 juli 2010 Share Geplaatst 7 juli 2010 'Magere Hein, blijkt een grappenmaker te zijn, en vraagt me zo: 'Kom ik ongelegen?'' _O_ vSHtpftFVnU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 7 juli 2010 Share Geplaatst 7 juli 2010 ae6Fe5JiB1g :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juli 2010 Share Geplaatst 8 juli 2010 Fresku & Turk *-)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 8 juli 2010 Share Geplaatst 8 juli 2010 Bij puna.nl video van Jack Parow bij Giel die de versie 'Licht uit' in het Zuid-Afrikaans doet :love: haaaaaaaaaaaaaaaaard edit: ut is die jemel op ard :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 8 juli 2010 Share Geplaatst 8 juli 2010 Met m'n lul in d'r mond vraag ik er om tot zes te tellen. Rare jongen sommige zeggen vage nigger. Broodje pindakaas met peper smaken verschillen. :mrgy: Drettttttt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 8 juli 2010 Share Geplaatst 8 juli 2010 Iemand link van ROTTZ Volume 1? Alvast bedankt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 9 juli 2010 Share Geplaatst 9 juli 2010 Dat WK lied van Lange Frans is wel erg lekker. Check puna bewijst wel dat hij gewoon echt een goede rapper is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 10 juli 2010 Share Geplaatst 10 juli 2010 Kempi met z'n nieuwe track AuPUhG92RIY Beat had wat zachter gemogen en de rap wat harder, nu hoor je 't amper, en kempi is meestal al onverstaanbaar. edit: de versie bij Puna.nl die je kunt downloaden is veeeeeeeeeeeel beter, verstaanbaar ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 10 juli 2010 Share Geplaatst 10 juli 2010 Iemand link van ROTTZ Volume 1? Alvast bedankt? http://rapidlibrary.com/download_file_i.php?file=22770589&desc=VA-ROTTZ+Vol.+1-NL-2010-EHH+.rar :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 10 juli 2010 Share Geplaatst 10 juli 2010 Kempi > ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 10 juli 2010 Share Geplaatst 10 juli 2010 STEEN! :@ jabB7rRqR3c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 s7A-FOojdnM :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 [YOUTUBE]NA9ZyTnsN9o[/YOUTUBE] Uit het niets ineens deze gast en hijs dope Oja komende zaterdag aanwezig op hiphop in duketown. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Nieuwe track van Hef op puna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten