thijskeeper Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Boaz vd Beats is sowieso de beste als het over beats gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Hardop lachen hier :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Ik denk Hayzee hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Nee man. Hayzee gebruikt altijd dezelfde soort beats. Kubus en Delic zijn master. Boef in opkomst, ik zeg je. Je kan zeggen wat je wil over Boef en de Aap maar die beats op Vossenjacht, Echte Helden, Mosredna en Wanneer De Zon Gaat Slapen zijn gruwelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Docu over Unorthadox gezien. Kende hem eigenlijk alleen van Kyteman en van een track op Jiggy's eerste album (S.W.O.T.). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Ik vind Boaz echt goed hoor, is geen grap :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Hij is goed ja, maar hij moet kappen met die piepjes. Hij is ook zeker niet de beste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Beats van Boef zijn best simpel man, niet echt heel knap ofzo. Hayzee is gewoon veruit de beste producer van NL, altijd dezelfde beats? TOTAAL niet, check het verschil tussen een Bliksemschicht en dan weer Superbad en dan weer Geau Geau en dan weer iets als deze: Osrgcau6mro Hayzee moet internationaal, hij is een beest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Wie maakt de beats van Mr. Probz dan? Die zijn echt heel ziek.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Hayzee varieert idd wel veel op No JuJu vooral, wat een harde tape is dat. Wou het eigenlijk gister nog zeggen maar was te lui. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Hij is goed ja, maar hij moet kappen met die piepjes. Hij is ook zeker niet de beste Vind die piepjes juist wel vet erdoor, alleen hij geilt wel op 'zijn' Boaz is een alien' zinnetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 [YOUTUBE]RdDh4LwKcHk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Te kort man :( Ik had me er best op verheugd, en de beat knalt maar niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 ''Tegenover State Magazine verklaarde Jiggy dat de jonge producer Felix Laman alle beats op het nieuwe album voor zijn rekening zal nemen. Tevens onthulde Jiggens de titel van zijn nieuwe werk: Het Grote Plaatje. En hij bevestigde dat er binnenkort werk van hem en Sticks zal verschijnen. Of Sticks daarmee ook zijn opwachting op Het Grote Plaatje zal maken is onduidelijk.'' Ben benieuwd. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 [YOUTUBE]eL7dHBTGAbE&feature=related[/YOUTUBE]:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Ik zie hier jullie discussieren over Nederhop producers en ik zie nergens de naam FS Green? Sowieso de meest getalenteerde NL producer van dit moment. En vergeet The Flexican niet, man is een beest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 FS Green is ook een baas, Flexican niet, F-F-F-F- Flexican ;e ;e Delic is de opperbaas. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Volgende week in Antwerpen: Dont forget Gaza, zijn toch Nederhop artiesten of niet? Wat vinden jullie iig van line-up? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Zo, lekkere line-up hoor. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Damn ik vind echt bijna iedereen hard daar, als je er naar toe kunt gaan zeker doen, je hebt een topavond ;) Hayzee komt bij mijnvraagis.nl, check vragen die ik heb gesteld (Account = Davidoff) en ik vind ze wel hard dus als jullie ook goed vinden zou wel hard zijn als je erop stemt: http://www.mijnvraagis.nl/2011/04/hayzee/ 3 keer hard zeggen in een post, hard, onee nu ist 5 keer, hard, o shit 6 keer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Ja probleem is dat niemand van mijn vriendenkring naar Nederhop luistert :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LARIOTS Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Damn ik vind echt bijna iedereen hard daar, als je er naar toe kunt gaan zeker doen, je hebt een topavond ;) Hayzee komt bij mijnvraagis.nl, check vragen die ik heb gesteld (Account = Davidoff) en ik vind ze wel hard dus als jullie ook goed vinden zou wel hard zijn als je erop stemt: http://www.mijnvraagis.nl/2011/04/hayzee/ 3 keer hard zeggen in een post, hard, onee nu ist 5 keer, hard, o shit 6 keer :cab: Done :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Volgende week in Antwerpen: Dont forget Gaza, zijn toch Nederhop artiesten of niet? Wat vinden jullie iig van line-up? Voor die artiesten heb ik €30,- betaald op DvD in 013. Nog FTG er bij en dan was het plaatje wel zwaar compleet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Hayzee varieert idd wel veel op No JuJu vooral, wat een harde tape is dat. Wou het eigenlijk gister nog zeggen maar was te lui. Heerlijk album No JuJu _O_. Geau Geau, Mosquitos en Tafels zijn imo beste tracks van dat album. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 IZvVZhw7z0Q Is er al een tijdje maar was nog niet gepost volgens mij. Gers is een baas :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten