Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee man. Hayzee gebruikt altijd dezelfde soort beats. Kubus en Delic zijn master. Boef in opkomst, ik zeg je. Je kan zeggen wat je wil over Boef en de Aap maar die beats op Vossenjacht, Echte Helden, Mosredna en Wanneer De Zon Gaat Slapen zijn gruwelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beats van Boef zijn best simpel man, niet echt heel knap ofzo. Hayzee is gewoon veruit de beste producer van NL, altijd dezelfde beats? TOTAAL niet, check het verschil tussen een Bliksemschicht en dan weer Superbad en dan weer Geau Geau en dan weer iets als deze:

Osrgcau6mro

Hayzee moet internationaal, hij is een beest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

''Tegenover State Magazine verklaarde Jiggy dat de jonge producer Felix Laman alle beats op het nieuwe album voor zijn rekening zal nemen. Tevens onthulde Jiggens de titel van zijn nieuwe werk: Het Grote Plaatje. En hij bevestigde dat er binnenkort werk van hem en Sticks zal verschijnen. Of Sticks daarmee ook zijn opwachting op Het Grote Plaatje zal maken is onduidelijk.''

Ben benieuwd. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn ik vind echt bijna iedereen hard daar, als je er naar toe kunt gaan zeker doen, je hebt een topavond ;)

Hayzee komt bij mijnvraagis.nl, check vragen die ik heb gesteld (Account = Davidoff) en ik vind ze wel hard dus als jullie ook goed vinden zou wel hard zijn als je erop stemt:

http://www.mijnvraagis.nl/2011/04/hayzee/

3 keer hard zeggen in een post, hard, onee nu ist 5 keer, hard, o shit 6 keer :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn ik vind echt bijna iedereen hard daar, als je er naar toe kunt gaan zeker doen, je hebt een topavond ;)

Hayzee komt bij mijnvraagis.nl, check vragen die ik heb gesteld (Account = Davidoff) en ik vind ze wel hard dus als jullie ook goed vinden zou wel hard zijn als je erop stemt:

http://www.mijnvraagis.nl/2011/04/hayzee/

3 keer hard zeggen in een post, hard, onee nu ist 5 keer, hard, o shit 6 keer :cab:

Done :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites