Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederhoptopic

frietsaus

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

0118 niet vergeten!

[YOUTUBE]mWLFYlcl6ac&feature=related[/YOUTUBE]

Dit blijft ook vet!

[YOUTUBE]D0FE0916D4F43667&playnext=1&index=27[/YOUTUBE]

En KGV de masters,bestaan ze nog?

[YOUTUBE]pQRovPk30lU[/YOUTUBE]

Risskant ben ik ook nog niet tegengekomen

[YOUTUBE]I5IT4RbHJe4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]UhlKZzYfA3o[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]bEgJr5aj7U0[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]7sA2Zf-wojA[/YOUTUBE]

Weet dat het niet echt Nederhop is, maar vind het meer dit dan hip-hop.. Deze beat is echt heerlijk

[spoiler=Voor de lachspieren]

[YOUTUBE]cegdR0GiJl4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]KbW9JqM7vho[/YOUTUBE]

Dees is gewoon grappig:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bericht van Fresku op Hyves:

Na hun internationale doorbraak met de wereldwijde nummer 1-hit "Worms Inside My Face", keert de formatie Kutzooi (bestaande uit Fresku, Teemong en Shock-N-Surprise) terug met een nieuwe kraker genaamd "Baby's", afkomstig van hun nog te verschijnen album "Hoe Je Het Ook Wendt Of Keert, De Kutzooi Is Overal En Zal Niet Rusten Tot Het Ons Heeft Opgeslokt In Een Enigma Van Pijn En Eindeloos Verdriet Met Uitzicht Op 57 Kunstmatig Verharde Naaktstranden".

In dit zwoel romantische lied, dat menig vrouwenhart sneller zal doen kloppen, bezingen de heren hun explosieve liefdesleven en hoe ze deze in stand houden. In de videoclip zie je onder meer gastoptredens van R. Kelly, Enrique Iglesias, Kim Kardashian en hoe onschuldige pasgeborenen worden geliquideerd. Deze muziekvideo is dan ook niet geschikt voor jeugdige kijkers.

kW5ukOTRIpY

kutzooi, .. ps. wacht ook op mn volgende single die zsm af is,

Moet wel zeggen dat de beschrijving leuker is dan het lied zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, sowieso moet je eigenlijk bij die chatsessie geweest zijn om mijn nieuwe naam te kunnen waarderen.

Ik wacht wel idd op Hoe Je Het Ook Wendt Of Keert, De Kutzooi Is Overal En Zal Niet Rusten Tot Het Ons Heeft Opgeslokt In Een Enigma Van Pijn En Eindeloos Verdriet Met Uitzicht Op 57 Kunstmatig Verharde Naaktstranden. Alvast een pre-order doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, sowieso moet je eigenlijk bij die chatsessie geweest zijn om mijn nieuwe naam te kunnen waarderen.

Ik wacht wel idd op Hoe Je Het Ook Wendt Of Keert, De Kutzooi Is Overal En Zal Niet Rusten Tot Het Ons Heeft Opgeslokt In Een Enigma Van Pijn En Eindeloos Verdriet Met Uitzicht Op 57 Kunstmatig Verharde Naaktstranden. Alvast een pre-order doen.

Hmm ja kan wel, nex van meegekregen. Ik ga trouwens die titel uit me kop lere.

edit: @hierboven. ja idd. Ik ZL en Jiggens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jack Parow is wel lachen hoor. Maar zelf kan ik het meest genieten van Zwart Licht ofzo in de Nederlandse hip-hop.

Ja oke, maar ik kan geen 2 tracks van hem achter elkaar luisteren, wel grappig, maar meer niet imo. :P En is natuurlijk niet te vergelijken met Zwart Licht. :*)

Link naar opmerking
Deel via andere websites