Sophomore Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Heb Boef en Aap eigenijk nooit echt goed gecheckt, maar op FTG2 zijn ze wel dope. Ff meer van hun halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Album van hun kun je gewoon downloaden. :*) http://www.boefendegelogeerdeaap.nl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Weet iemand of Foto nog een nieuwe track gedropt heeft :cab: Nee man. Al een tijdje niet. ;( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Bij DvD deed ie 3 nieuwe tracks en in februari komt zn album dus ik denk dat er binnekort wel een nieuwe track komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Album van hun kun je gewoon downloaden. :*) http://www.boefendegelogeerdeaap.nl/ thnks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 Heb Boef en Aap eigenijk nooit echt goed gecheckt, maar op FTG2 zijn ze wel dope. Ff meer van hun halen. Iets zegt mij dat ik die reactie vaker zal horen van andere nederhopliefhebbers.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rimmshot Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 0118 niet vergeten! [YOUTUBE]mWLFYlcl6ac&feature=related[/YOUTUBE] Dit blijft ook vet! [YOUTUBE]D0FE0916D4F43667&playnext=1&index=27[/YOUTUBE] En KGV de masters,bestaan ze nog? [YOUTUBE]pQRovPk30lU[/YOUTUBE] Risskant ben ik ook nog niet tegengekomen [YOUTUBE]I5IT4RbHJe4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]UhlKZzYfA3o[/YOUTUBE] [YOUTUBE]bEgJr5aj7U0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 [YOUTUBE]7sA2Zf-wojA[/YOUTUBE] Weet dat het niet echt Nederhop is, maar vind het meer dit dan hip-hop.. Deze beat is echt heerlijk [spoiler=Voor de lachspieren] [YOUTUBE]cegdR0GiJl4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]KbW9JqM7vho[/YOUTUBE] Dees is gewoon grappig:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Jack Parow en Die Antwoord zijn heldig_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Ik vind Die Antwoord meer eng dan goed/grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Bericht van Fresku op Hyves: Na hun internationale doorbraak met de wereldwijde nummer 1-hit "Worms Inside My Face", keert de formatie Kutzooi (bestaande uit Fresku, Teemong en Shock-N-Surprise) terug met een nieuwe kraker genaamd "Baby's", afkomstig van hun nog te verschijnen album "Hoe Je Het Ook Wendt Of Keert, De Kutzooi Is Overal En Zal Niet Rusten Tot Het Ons Heeft Opgeslokt In Een Enigma Van Pijn En Eindeloos Verdriet Met Uitzicht Op 57 Kunstmatig Verharde Naaktstranden". In dit zwoel romantische lied, dat menig vrouwenhart sneller zal doen kloppen, bezingen de heren hun explosieve liefdesleven en hoe ze deze in stand houden. In de videoclip zie je onder meer gastoptredens van R. Kelly, Enrique Iglesias, Kim Kardashian en hoe onschuldige pasgeborenen worden geliquideerd. Deze muziekvideo is dan ook niet geschikt voor jeugdige kijkers. kW5ukOTRIpY kutzooi, .. ps. wacht ook op mn volgende single die zsm af is, Moet wel zeggen dat de beschrijving leuker is dan het lied zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Idd. Die titel van dat album moest ik wel ff om lache. Trouwes Jordi(toch?). Wat een kut naamsverandering.. ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Jack Parow en Die Antwoord zijn heldig_O_ Echt he de enige hiphop die jij goed vind is wannabe-hiphop :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Ja, sowieso moet je eigenlijk bij die chatsessie geweest zijn om mijn nieuwe naam te kunnen waarderen. Ik wacht wel idd op Hoe Je Het Ook Wendt Of Keert, De Kutzooi Is Overal En Zal Niet Rusten Tot Het Ons Heeft Opgeslokt In Een Enigma Van Pijn En Eindeloos Verdriet Met Uitzicht Op 57 Kunstmatig Verharde Naaktstranden. Alvast een pre-order doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Jack Parow vind ik niet zo, gisteren bij DWDD vond ik hem wel aardig, maar verstond er weer geen ruk van. En komt die daar in de studio met een hempje en korte broek;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Echt he de enige hiphop die jij goed vind is wannabe-hiphop :cab: (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Jack Parow is wel lachen hoor. Maar zelf kan ik het meest genieten van Zwart Licht ofzo in de Nederlandse hip-hop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Ja, sowieso moet je eigenlijk bij die chatsessie geweest zijn om mijn nieuwe naam te kunnen waarderen. Ik wacht wel idd op Hoe Je Het Ook Wendt Of Keert, De Kutzooi Is Overal En Zal Niet Rusten Tot Het Ons Heeft Opgeslokt In Een Enigma Van Pijn En Eindeloos Verdriet Met Uitzicht Op 57 Kunstmatig Verharde Naaktstranden. Alvast een pre-order doen. Hmm ja kan wel, nex van meegekregen. Ik ga trouwens die titel uit me kop lere. edit: @hierboven. ja idd. Ik ZL en Jiggens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Jack Parow is wel lachen hoor. Maar zelf kan ik het meest genieten van Zwart Licht ofzo in de Nederlandse hip-hop. Ja oke, maar ik kan geen 2 tracks van hem achter elkaar luisteren, wel grappig, maar meer niet imo. :P En is natuurlijk niet te vergelijken met Zwart Licht. :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Hmm ja kan wel, nex van meegekregen. Ik ga trouwens die titel uit me kop lere. edit: @hierboven. ja idd. Ik ZL en Jiggens. Wil ik ook doen. Vertel je zo ja nieuwe Fresku album komt uit. Ja hoe heet ie dan en dan zeg je dat. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 november 2010 Share Geplaatst 12 november 2010 18 december naar Fresku&Roelie Vuitton. Heb Fresku nog nooit echt live gechekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 13 november 2010 Share Geplaatst 13 november 2010 CdpmVDyRks Wat een sicke track. Rosco :<:<:< kak youtube. tis iig tafels remix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 13 november 2010 Share Geplaatst 13 november 2010 Rosco komt daar zo hard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 13 november 2010 Share Geplaatst 13 november 2010 [YOUTUBE]TpYH2nqcFNE[/YOUTUBE] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 november 2010 Share Geplaatst 13 november 2010 Wat vonden jullie eigenlijk van Jerome XL album dit jaar? Ik vind het best dope. Faberyayo idem. Valt me wel op dat Faberyayo's productieteam vooral electro gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten