Marcolinhoo Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Heeft er iemand nog een paar aanraders voor op de PSP? Gewoon spellen om je rustig te ontspannen. En wat kost een geheugenkaart van 4gb/8gb ongeveer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Rinus, als Lost Odessy slecht is betaal je mij 16euro, deal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik betaal je de helft. ;) Je gaat er geen spijt van krijgen. Eerst recensies, o.a. metacritic lezen, en youtube-gameplay filmpjes kieke.. Dan besluit nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Heb daarstraks filmpjes bekeken en reviews gelezen, en heb het daarna gekocht :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Nog meer mensen die zich hebben aangemeld voor Family Guy online. Las er gister wat over een gamer.nl dus ik dacht even aanmelden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Heb daarstraks filmpjes bekeken en reviews gelezen, en heb het daarna gekocht :p Als je FF leuk vindt.. dan vind je dit ook tof.. Het is meer te vergelijken met FF X, dam FF VIII. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Box Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Als je FF leuk vindt.. dan vind je dit ook tof.. Het is meer te vergelijken met FF X, dam FF VIII. FF VII is nog steeds het beste deel als je het mij vraagt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik zat eens te denken, onder genot van een sigaar, en kom tot de conclusie dat de turn-based jrpg dood is.. Louter Lost Odyssey en Blue Dragon bestaan voor de 'next generation'. Dragon Quest X komt nog voor Wii, maar de WII beschouw ik niet als 'NG.' Kortom: Ik hoop dat de TB-JRPG wederkeert. ps. Ik haat de ds. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik zat laatst te denken.. Gamescom is alweer bijna. Mensen zin om te gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 27 juni 2011 Share Geplaatst 27 juni 2011 Ik zat laatst te denken.. Gamescom is alweer bijna. Mensen zin om te gaan? Ik denk dat ik wel wil. Is even kijken wanneer ik terug ben uit Ierland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 juni 2011 Share Geplaatst 28 juni 2011 Fear 3 is best tof.. Speelt nu alleen als een CoD. :m: Kutzooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Het feit dat WII U volgend jaar uitkomt kan misschien erop duiden dat de RPG of de J-RPG zijn comeback maakt. Ofwel we zullen feesten in de turn-based games, zoals Final Fantasy en Lost Odyssey-achtige games. Dat zou voor mij echt een plezier zijn. Gewoon heerlijk in de zetel en 100+ uur gamen, per game, hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Nintendo is voor meisjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Nintendo is voor meisjes. Jij heb zeker nooit de NES of de SNES meegemaakt. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 2 juli 2011 Share Geplaatst 2 juli 2011 Jawel dat waren gouden consoles maar sinds Wii is het een gay ass console voor kleine meisjes geworden. Neem een kijk in de spellen lijst. 99% is tot 10 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Latast Lost Planet 2 gekocht, was afgesprijst naar 30 euro. Snap er geen kut van. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Jawel dat waren gouden consoles maar sinds Wii is het een gay ass console voor kleine meisjes geworden. Neem een kijk in de spellen lijst. 99% is tot 10 jaar. Goh... welleens bij stilgestaan dat nitendo dat ook als hun doelgroep ziet?? ik zie een nitendo altijd als een soort opstapje naar het echte werk , ongeacht welke tijd we in leven :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Ik denk dat ik wel wil. Is even kijken wanneer ik terug ben uit Ierland. Ik ga sowieso niet meer. Las op verschillende fora dat ze daar heel streng zijn met leeftijden. Je moet, hoe oud je ook bent, altijd je ID laten zien. Dan krijg je een bandje met 12+, 16+ of 18+. Ik ben 17 en ook al lijk ik wel 18+ heb ik er dus niks aan. Zonder een 18+ bandje kom je niet bij CoD etc :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 ahhh gossie toch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Maarja gelukkig typ ik niet als een 8-jarige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 maar je eigen der wel naar gedragen..... , k zeg niks meer hierover want ben bang dat je je eigen nog belachlijker gaat maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Natuurlijk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 maar je eigen der wel naar gedragen..... , k zeg niks meer hierover want ben bang dat je je eigen nog belachlijker gaat maken. Of je post gewoon niet? Ga Nintendo spelen ofzo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Of je post gewoon niet? Ga Nintendo spelen ofzo! en daar hebbie de roze power ranger die denkt dat ie stefan moet helpen :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 3 juli 2011 Share Geplaatst 3 juli 2011 Je lokt het zelf uit met je reactie hoor. Doe maar gewoon normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten