Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Ik zat eens te denken, onder genot van een sigaar, en kom tot de conclusie dat de turn-based jrpg dood is.. Louter Lost Odyssey en Blue Dragon bestaan voor de 'next generation'. Dragon Quest X komt nog voor Wii, maar de WII beschouw ik niet als 'NG.' Kortom: Ik hoop dat de TB-JRPG wederkeert.

ps. Ik haat de ds. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feit dat WII U volgend jaar uitkomt kan misschien erop duiden dat de RPG of de J-RPG zijn comeback maakt. Ofwel we zullen feesten in de turn-based games, zoals Final Fantasy en Lost Odyssey-achtige games. Dat zou voor mij echt een plezier zijn. Gewoon heerlijk in de zetel en 100+ uur gamen, per game, hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel dat waren gouden consoles maar sinds Wii is het een gay ass console voor kleine meisjes geworden. Neem een kijk in de spellen lijst. 99% is tot 10 jaar.

Goh... welleens bij stilgestaan dat nitendo dat ook als hun doelgroep ziet??

ik zie een nitendo altijd als een soort opstapje naar het echte werk , ongeacht welke tijd we in leven :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik wel wil. Is even kijken wanneer ik terug ben uit Ierland.

Ik ga sowieso niet meer. Las op verschillende fora dat ze daar heel streng zijn met leeftijden. Je moet, hoe oud je ook bent, altijd je ID laten zien. Dan krijg je een bandje met 12+, 16+ of 18+. Ik ben 17 en ook al lijk ik wel 18+ heb ik er dus niks aan. Zonder een 18+ bandje kom je niet bij CoD etc :m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites