Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dubstep/DnB

Hurricane

Aanbevolen berichten

Ik heb echt een issue met dubstep, als ik een nummer thuis hoor vind ik het slap maar als ik het in een grote zaal hoor vind ik het een stuk beter. Hoezo dat dan? Ligt niet aan geluidskwaliteit lijkt me. Is er overigens enige chille (rustige) Dubstep/DnB/Beats net zoals dat nummer 'Mosredna' wat ik boven postte? Ik heb 22tracks, Soundcloud en allemaal diverse sites afgezocht naar nummers maar kan niks vinden.

http://soundcloud.com/flamboyant/dj-flamboyant-aint-no-half-dubbin-1 < Dát kon ik wel vinden, ook gewoon live gehoord. Keal komt ook uit Tilburg zie ik :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 482
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb echt een issue met dubstep, als ik een nummer thuis hoor vind ik het slap maar als ik het in een grote zaal hoor vind ik het een stuk beter. Hoezo dat dan? Ligt niet aan geluidskwaliteit lijkt me. Is er overigens enige chille (rustige) Dubstep/DnB/Beats net zoals dat nummer 'Mosredna' wat ik boven postte? Ik heb 22tracks, Soundcloud en allemaal diverse sites afgezocht naar nummers maar kan niks vinden.

http://soundcloud.com/flamboyant/dj-flamboyant-aint-no-half-dubbin-1 < Dát kon ik wel vinden, ook gewoon live gehoord. Keal komt ook uit Tilburg zie ik :-D

Dubstep is tegenwoordig zo'n nietszeggend containerbegrip geworden dat ik heel goed begrijp dat je er 'issues' mee hebt. Aan de ene kant heb je de variant met de wobbles etc. (denk aan Skrillex, Doctor P, Trolley Snatcha, Cookie Monsta, Caspa, Rusko etc.) en aan de andere kant de meer 'sferische', subtielere dubstep (zoals Burial, Mount Kimbie, Joy Orbison). Nu spreekt men van sommige artiesten zelfs al van 'post-dubstep' (SBTRKT, Jamie Woon, James Blake etc.).

Aan jezelf om jouw favoriet uit dit enorme bos met keuzes te onttrekken ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt wel ja, maar als ik zou mogen kiezen, zou de keuze rap gemaakt zijn. Trouwens onlangs gemerkt dat mijn nicht in één van zijn recente clips zit, nog lachen.

Nog eentje om het af te leren...

[YOUTUBE]OgES-n_Lcms[/YOUTUBE]

Toen dubstep nog dubstep was...

[YOUTUBE]ssNRGu3YcgQ[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Borgore vond ik op het einde ook niet meer echt goed. Hij begon scream te draaien ;e Ik zat ondertussen wat te prakken op een zeteltje daar, komen die mensen waarmee ik ging ineens in de hal Borgore tegen, wel chill :D

EDIT: Best wel voor herhaling vatbaar zo'n dubstepfeestje, echt iedereen is gewoon zó relaxt dat je bijna spijt krijgt om weg te gaan :mrgy: Ineens kwam er zo'n kerel naar me toe: Moete gij is van dien joint trekke ofwa?:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankzij een meisje dubstep en drum & bass leren kennen. Awel, dit is het beste wat ze ooit in mijn leven heeft kunnen doen. Toevallig dubstep leren kennen op de dramatische dag 1 week geleden op PKP. enkelliedjes erp gezet die er ng nie stonden in topic

Light Melodic Dubstep:

[YOUTUBE]i8CAaz25YIo[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]y3SBnvr0EUg&feature=relmfu[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]uAFjgpuWREM&feature=relmfu[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]9kAbvm0gn7o[/YOUTUBE]

Dubstep // Drum & Bass

[YOUTUBE]ewDP0XnKxio[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]cdgbI17JbII&feature=relmfu[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]Sss9aNbtEpA[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]Bparw9Jo3dk[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]3r26y--evIw[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]cG7cRDcPY3k[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]ZcJR107kudk[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]UVIWatCYSoY[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]xvpstHi9H1U[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]iIyE3EDCigE&ob=av2e[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Borgore vond ik op het einde ook niet meer echt goed. Hij begon scream te draaien ;e Ik zat ondertussen wat te prakken op een zeteltje daar, komen die mensen waarmee ik ging ineens in de hal Borgore tegen, wel chill :D

EDIT: Best wel voor herhaling vatbaar zo'n dubstepfeestje, echt iedereen is gewoon zó relaxt dat je bijna spijt krijgt om weg te gaan :mrgy: Ineens kwam er zo'n kerel naar me toe: Moete gij is van dien joint trekke ofwa?:-D

Duidelijk niet veel gewoon é :mrgy:

En sowieso is de sfeer op dubstep, dnb, core, acidfeestjes altijd heel goed en vredelievend ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kots trouwens echt op mensen die haten op dubstep, je begrijpt het gewoon TOTAAL niet dan. Had afgelopen dagen intro, hoorde ik een zo'n gast zeggen: 'ja dubstep is gewoon 20 nummers zo hard mogelijk door elkaar, tis gewoon teringherrie', om vervolgens dit nummer op te zetten:

fWrBpYDyXRM

;e Hou toch op. Niet eens de moeite om iets van te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites