Sanel Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik heb echt een issue met dubstep, als ik een nummer thuis hoor vind ik het slap maar als ik het in een grote zaal hoor vind ik het een stuk beter. Hoezo dat dan? Ligt niet aan geluidskwaliteit lijkt me. Is er overigens enige chille (rustige) Dubstep/DnB/Beats net zoals dat nummer 'Mosredna' wat ik boven postte? Ik heb 22tracks, Soundcloud en allemaal diverse sites afgezocht naar nummers maar kan niks vinden. http://soundcloud.com/flamboyant/dj-flamboyant-aint-no-half-dubbin-1 < Dát kon ik wel vinden, ook gewoon live gehoord. Keal komt ook uit Tilburg zie ik :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Burial ofzo? :p Maar dat is wel énorm rustig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik heb echt een issue met dubstep, als ik een nummer thuis hoor vind ik het slap maar als ik het in een grote zaal hoor vind ik het een stuk beter. Hoezo dat dan? Ligt niet aan geluidskwaliteit lijkt me. Is er overigens enige chille (rustige) Dubstep/DnB/Beats net zoals dat nummer 'Mosredna' wat ik boven postte? Ik heb 22tracks, Soundcloud en allemaal diverse sites afgezocht naar nummers maar kan niks vinden. http://soundcloud.com/flamboyant/dj-flamboyant-aint-no-half-dubbin-1 < Dát kon ik wel vinden, ook gewoon live gehoord. Keal komt ook uit Tilburg zie ik :-D Dubstep is tegenwoordig zo'n nietszeggend containerbegrip geworden dat ik heel goed begrijp dat je er 'issues' mee hebt. Aan de ene kant heb je de variant met de wobbles etc. (denk aan Skrillex, Doctor P, Trolley Snatcha, Cookie Monsta, Caspa, Rusko etc.) en aan de andere kant de meer 'sferische', subtielere dubstep (zoals Burial, Mount Kimbie, Joy Orbison). Nu spreekt men van sommige artiesten zelfs al van 'post-dubstep' (SBTRKT, Jamie Woon, James Blake etc.). Aan jezelf om jouw favoriet uit dit enorme bos met keuzes te onttrekken ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Duuuuuude Klopt, heb Netsky ook al 1034654132x gezien, maar ik ben nog altijd fanboy. Sowieso belachelijk dat Netsky nu zo gehaat wordt, beestige liquid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2011 Klopt wel ja, maar als ik zou mogen kiezen, zou de keuze rap gemaakt zijn. Trouwens onlangs gemerkt dat mijn nicht in één van zijn recente clips zit, nog lachen. Nog eentje om het af te leren... [YOUTUBE]OgES-n_Lcms[/YOUTUBE] Toen dubstep nog dubstep was... [YOUTUBE]ssNRGu3YcgQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 23 september Untitled! in Trixx, nog mensen die de intentie hebben om te gaan? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Kaartjes voor Skrillex @ Paradiso zijn besteld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Bjvvc6QVHKo 7NKY31AaB-g rNStVlJWy88 Mwaaaaaaah, als ik dit zo terug hoor heb ik toch liever de ruigere shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Vanavond Borgore in Kavka. Soort 'compensatie' wegens Pukkelpop dus het is gratis... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 In Antwerpen ;e Waarom niet in Hasselt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Terug, Borgore gezien, Requake gezien. Was wel chill, dees moete gij ein voor u wa te amuseren ipv Pkp... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Was er geen massa volk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Konden rond 22u geen mensen meer binnen inderdaad, maar wel zonde dat het meeste volk na Borgore wegging(wat te verwachten was). Maar Requake was ook hard, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 21 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2011 Mensen die enkel voor Borgore naar een feest gaan ;e Dat was 2 jaar geleden nog goed te praten, maar nu echt niet meer. Zag het vorig jaar ook op Bassix, terwijl daar ook Koan Sound, Crissy Criss, Devnik, Subscape en Unitz kwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Tja, Borgore vond ik op het einde ook niet meer echt goed. Hij begon scream te draaien ;e Ik zat ondertussen wat te prakken op een zeteltje daar, komen die mensen waarmee ik ging ineens in de hal Borgore tegen, wel chill :D EDIT: Best wel voor herhaling vatbaar zo'n dubstepfeestje, echt iedereen is gewoon zó relaxt dat je bijna spijt krijgt om weg te gaan :mrgy: Ineens kwam er zo'n kerel naar me toe: Moete gij is van dien joint trekke ofwa?:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 21 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ja ook nog met hem een hamburger staan eten, die man is verdomd een dwerg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Dankzij een meisje dubstep en drum & bass leren kennen. Awel, dit is het beste wat ze ooit in mijn leven heeft kunnen doen. Toevallig dubstep leren kennen op de dramatische dag 1 week geleden op PKP. enkelliedjes erp gezet die er ng nie stonden in topic Light Melodic Dubstep: [YOUTUBE]i8CAaz25YIo[/YOUTUBE] [YOUTUBE]y3SBnvr0EUg&feature=relmfu[/YOUTUBE] [YOUTUBE]uAFjgpuWREM&feature=relmfu[/YOUTUBE] [YOUTUBE]9kAbvm0gn7o[/YOUTUBE] Dubstep // Drum & Bass [YOUTUBE]ewDP0XnKxio[/YOUTUBE] [YOUTUBE]cdgbI17JbII&feature=relmfu[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Sss9aNbtEpA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Bparw9Jo3dk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]3r26y--evIw[/YOUTUBE] [YOUTUBE]cG7cRDcPY3k[/YOUTUBE] [YOUTUBE]ZcJR107kudk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]UVIWatCYSoY[/YOUTUBE] [YOUTUBE]xvpstHi9H1U[/YOUTUBE] [YOUTUBE]iIyE3EDCigE&ob=av2e[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 uqsO-l5NtFE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Modestep - sunlight :< . Was wel chill op pkp. LaIZ0mUJzr0 :<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Modestep was wel chill inderdaad op Pukkelpop... Chase & Status vind ik maar niks, is te commercieel imo. Als Pukkelpop doorging was ik sowieso naar Andy C gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Vorig jaar was Chase & Status echt nice. Maarja, dit jaar was het toch een DJ Set, daardoor gingen we ook naar Andy C gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fellaini Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 [YOUTUBE]3-ZV_6b4q9g[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2011 Tja, Borgore vond ik op het einde ook niet meer echt goed. Hij begon scream te draaien ;e Ik zat ondertussen wat te prakken op een zeteltje daar, komen die mensen waarmee ik ging ineens in de hal Borgore tegen, wel chill :D EDIT: Best wel voor herhaling vatbaar zo'n dubstepfeestje, echt iedereen is gewoon zó relaxt dat je bijna spijt krijgt om weg te gaan :mrgy: Ineens kwam er zo'n kerel naar me toe: Moete gij is van dien joint trekke ofwa?:-D Duidelijk niet veel gewoon é :mrgy: En sowieso is de sfeer op dubstep, dnb, core, acidfeestjes altijd heel goed en vredelievend ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik kots trouwens echt op mensen die haten op dubstep, je begrijpt het gewoon TOTAAL niet dan. Had afgelopen dagen intro, hoorde ik een zo'n gast zeggen: 'ja dubstep is gewoon 20 nummers zo hard mogelijk door elkaar, tis gewoon teringherrie', om vervolgens dit nummer op te zetten: fWrBpYDyXRM ;e Hou toch op. Niet eens de moeite om iets van te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 [YOUTUBE]VZMfhtKa-wo[/YOUTUBE] [YOUTUBE]CF1Ja4_1rms[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Sss9aNbtEpA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten