Tijn Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Andrei Arlovski, wat een baas. Ik ben fan :<. Donald Cerrone die even het kaakje van John Makdessi doormidden schopt :r. Heb nog niet eerder een live gevecht van Weidman gezien, maar vind dat maar een enge vent zeg. Jammer dat Belfort hem bij die eerste paar klappen niet meteen knockie sloeg, was leuker geweest. Gevecht tussen Cormier en Johnson viel me wat tegen. In die zin dat ik iets meer had verwacht van Rumble. Cormier eigenlijk het hele gevecht boven op Johnson gelegen. Die ellebogen in die ground & pound waren wel ziek trouwens. Rumble was het daarna echt helemaal kwijt. Leuk die quote van DC nog aan het eind. 'Jon Jones, get your shit together' :D. Cormier mag hopen dat Jones nooit meer terugkomt, want dan raakt hij sowieso zijn titel kwijt. Prima event dit, die pot van een Arlovski moet een van de beste Heavyweight wedstrijden zijn die ik ooit gezien heb. Ontzettend knap hoe die man is teruggekomen na de dramatische periode bij Strikeforce, zou het erg gaaf vinden als hij nog voor de titel weet te vechten. Weidman blijft nog wel even kampioen verwacht ik, Jacare heeft wel de skills om hem op de grond te pakken maar Weidman moet het wel staande kunnen houden door zijn wrestling. Hoe hij dat interview na afloop deed was wel erg treurig, maar dat maakt die Yankees daar helaas weinig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; Lijkt me duidelijk ja dat Jones DC gaat slopen bij een terugkeer. Ik volg de UFC nog niet zo heel lang echt actief, maar nu het op FOX uitgezonden wordt kijk ik al die events sowieso. Vind het echt heerlijk. Maar DC neemt toch ook deel, of heeft toch ook deelgenomen aan de heavyweight division? Vond hem ook echt de body van een heavyweight hebben eigenlijk. Vond dat gevecht van Arlovski echt prachtig. Travis Browne die Arlovski nog weet te rocken terwijl hij zelf nog amper normaal uit zijn ogen kon kijken. Arlovski die dat weer weet te overleven en Browne vervolgens echt tot moes slaat. Ook mooi dat respect voor elkaar na die tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ja, Cormier was van gewichtsklasse gewisseld omdat hij niet tegen zijn buddy Velasquez wilde vechten. Jones zou ook prima als Heavyweight kunnen vechten, is nog een stuk langer dan Cormier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2015 Dislocated shoulder zei die door die takedown, dat die daarom niks deed in zn guard. Maar zo'n Rockhold en Jacare laten zich echt niet zo makkelijk pakken hoor. Dat zijn twee veel completere vechters dan schijtman. Jacare is een van de meest complete vechters met de ziekste jiu jitsu in de divisie, zijn die takedowns al onschadelijk gemaakt en Rockhold is eigenlijk qua skills bijna volledig gelijk aan Jacare. Dat wordt echt een ziekelijk gevecht, Schijtman is een placeholder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Niemand het event van afgelopen weekend gezien? Geweldige wedstrijd tussen Ortega en Tavares gezien en de rest van de main card was ook hartstikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Niemand het event van afgelopen weekend gezien? Geweldige wedstrijd tussen Ortega en Tavares gezien en de rest van de main card was ook hartstikke prima. Ik heb hem gezien. Was echt een heel goed event ja. Die Tavares fight was heerlijk. Maar ze waren allemaal wel goed eigenlijk. Rothwell die even snel klaar was met Mitrione en Henderson die op 44-jarige leeftijd geen kind had aan Boetsch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2015 Hendo _O_ Zei het ook dat die zou winnen, Boetsch wilde striken met hem. :D:D:D:D Hoe dom kun je zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 "Take him down. This is not a fucking standup fight." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) Die dikke paper champ weer die dat zei. :D:D:D Heerlijk man. Eindelijk een toffe champ erbij ._O_ 14 juni 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 HOHOHO wat een gevecht :<. Zeiden ze nou dat Cain al twee jaar niet meer in de Octagon gestaan had? Was zo te zien ook lekker voorbereid op de altitude zeg. Echt heerlijk hoor die Werdum, prachtige choke ook. Verder bij vlagen een redelijk event. Dat vrouwenpotje was echt om te janken, niet om aan te zien. Yair Rodriguez vond ik wel heel vet, wat een show in, met name, die eerste ronde. Kon echt genieten van al die fancy kicks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) Hopelijk is dat zogenaamde 'pressure vechten' nu ook eens exposed en worden die andere gasten die dat doen ook mooi verslagen. Ik zie bijvoorbeeld Rockhold vs Schijtman precies op dezelfde manier verlopen. Vind dat behoorlijk vergelijkbaar. Schijtman ook geen elite striker, wel veel pressure, maar toch vooral een niet technische worstelaar die ook meer cardio wordt toegesproken dan hij eigenlijk heeft. Rockhold ook een erg improved striker, die op de grond gewoon keihard elite is. Sterker nog, ik vergeet Jacaré helemaal, die is qua BJJ misschien nog wel beter dan Werdum. Maar echt heerlijk man, zit nu op het werk van 10 tot 4, dus kon niet opblijven in de nacht, werd vanaf 6 uur elk kwartier wakker van de zenuwen. :D Uiteindelijk om 8 uur snel gedownload en main event gekeken, zo mooi. Gun het Werdum zo erg he, enorm amicale, toffe en sociale kerel. Eindelijk een champ die ik echt enorm kan waarderen. 14 juni 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Wat dachten jullie van die nieuwe mexicaan dan. Rodriquez, heerlijke vechter die super creatief en atletisch is. Aanrader om zijn moves terug te zien tegen Rosa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Wat dachten jullie van die nieuwe mexicaan dan. Rodriquez, heerlijke vechter die super creatief en atletisch is. Aanrader om zijn moves terug te zien tegen Rosa. Yair :love: Wat een atleet is dat zeg! Overigens was Kelvin Gastelum ook erg goed. Heb vorige week dat hele TUF seizoen gezien waar in hij zat, verraste mij echt in dat seizoen. Vond hem voor zo'n grote vent ook heerlijk snel en ligt op de voeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2015 Yair :love: Wat een atleet is dat zeg! Overigens was Kelvin Gastelum ook erg goed. Heb vorige week dat hele TUF seizoen gezien waar in hij zat, verraste mij echt in dat seizoen. Vond hem voor zo'n grote vent ook heerlijk snel en ligt op de voeten. Vond Yair zeker amusant vechten, maar vraag me wel af of hij compleet genoeg is om een run te maken, ik hoop het van harte, maar ondanks dat Rosa verre van zn dag had, had hij toch een split decision nodig. Ik wil wel zien hoe hij het doet tegen iemand als Clay Guida, die heel veel druk naar voren zet, goed kan worstelen en maar blijft komen, als hij die kan winnen zie ik hem wel een run maken, hij is nog jong. Denk dat ik wel een beetje een vergelijking kan maken met mn man Max Holloway. Behalve dat Holloway die pas in de laatste seconden van een ronde die trappen eruitgooit. Gastelum is een heel apart geval, ongedisciplineerd met zijn gewicht, heeft een heel hoog vetpercentage voor een vechter, wil graag op 170 vechten, maar miste tegen Woodley (dé kans voor hem op een title shot) de weightcut op 10 pond, dat is extreem veel. Dana was hier ook niet blij mee en zei dat hij en John Lineker maar een gewicht omhoog moesten, hoe hoger je vetpercentage, hoe lastiger het is om weight te cutten dmv hydration, omdat je dan juist je spieren uitdroogt en je vet blijft hangen. Op 185 is hij gewoon te klein om een run te maken, stel je voor dat hij tegen een Romero, een Rockhold of zelfs tegen een Philippou moet, die laten niks van hem heel. Dana heeft gezegd dat hij eerst moet bewijzen dat hij 170 kan halen en dat die dan pas terug mag en voor zn carriere is het, het beste als hij gewoon vet gaat cutten, op 185 heeft hij geen toekomst, op 170 is hij een van de mannen die een run kan maken, die divisie ligt helemaal open. Want laten we eerlijk zijn, Marquardt is natuurlijk niks meer die kan gewoon met pensioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Was nogal hyped voor Melendez/Alvarez, maar dat viel even zwaar tegen. Alvarez die door een stomme fout zorgt dat heel zijn oog opgezwollen raakt, maar daarna weet hij nog gewoon die wedstrijd te winnen :cab: erg content met de winst van Werdum, mooi bedrag gepakt met die enorme odds voor zijn winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2015 Wat verwachten we voor freakshow van het jaar Opa Shamrock vs. Kimbo? :D Shamrock krijgt 3.00, maar als zijn lichaam het toelaat zou hij makkelijk ground control moeten kunnen krijgen om Kimbo te subben zou ik zeggen he. Mja is maar de vraag of die überhaupt wel de ring redt zonder blessures. :D Dit weekend live card op Fox trouwens. Beetje zwakke card, maar op de prelims mn mannen Makwan Amirkhani en Mairbek Taisumov en natuurlijk als main mn vrouwtje Joanna Jedrzejczyk die weer ff zon overschatte Murican de tering in haat stompen. Dat wordt heerlijk man. Jammer dat ik dat mis . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Alle events zijn toch live bij Fox nu, of bedoel je op het open kanaal van Fox? Ik kijk echt heel erg uit naar Aldo vs. McGregor binnenkort. Aldo nog nooit live gezien en McGregor is echt een baas. Een van de weinige waar ik dat arrogante echt prachtig vind :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Ze gaan toch zometeen geen Nederlands commentaar doen hè ;e? Die hele voorbeschouwing is al redelijk triest. Is echt weer zo'n uitzending ingericht op mensen die nooit UFC kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Mister Finland is al geweest dus je hoeft niet meer te kijken. Wat een baas Is dat een pre-lim fight? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Ja ik kijk nu gewoon op TV op 't open kanaal van Fox. En ja, ze doen dus Nederlands commentaar :cab:. Daar krijg je toch een slappe zak van.. Oh t is ook op t gesloten kanaal van Fox. Daar is 't met Engels commentaar _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Joanna _O_. Goooh wat lekker zeg. Penne werd echt he-le-maal gesloopt. Eerst die frontal head kick (officiële naam voor die kick ff kwijt ;c) en vervolgens die twee ellebogen echt snoeihard op d'r neus. Echt geen seconde het idee gehad dat Penne ook maar een schijn van kans maakte. Maar volgens mij voorspelde Kerfts al zoiets, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 SPOILER HIERNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb het even snel teruggezien na je reactie.... Maar waarom doen ze dit, als je zo'n chocke hebt en niet genoeg kracht hebt en daarna na 2 klappen verliest, tja..... Blijf gewoon lekker met pensioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2015 (bewerkt) SPOILER HIERNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb het even snel teruggezien na je reactie.... Maar waarom doen ze dit, als je zo'n chocke hebt en niet genoeg kracht hebt en daarna na 2 klappen verliest, tja..... Blijf gewoon lekker met pensioen! Zo fixed als wat man. Joanna trouwens _O_ Zwaar legit, hoop dat ze nog wat hypetrains kapotmaakt. Mn mannen ook allebei gewonnen. Amirkhani man wat een beest, zet m maar op een main card tegen een Clay Guida, kan die laten zien hoe legit hij is. En Mairbek, die is ook goed he _O_ Prachtige agressieve thai box stijl, dalijk is de hele lightweight top Russisch man. 22 juni 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Ja/ is het fixed? Heb je bronnen? Nu je het zegt zal het me niets verbazen nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2015 Ja/ is het fixed? Heb je bronnen? Nu je het zegt zal het me niets verbazen nee. Mwah geen bronnen, maar kom op. Heeft hem vol in de choke, enige wat je dan hoeft te doen is ff aandrukken voor 5 tot 10 seconden, dat kan mijn zusje nog. Laat die los, staat die op, 0 striking defense, ongelooflijke WWE val en de ref stopt direct. Vooral zo'n legende als Shamrock zou zo'n fout niet maken, al ben je 89. Geloof er niks van dat dit niet fixed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten