Tijn Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Wauw, dit had ik dan ook niet meer verwacht. Zat nog te tieren op Weidman dat hij harder aan het proberen was om het gevecht naar de grond te krijgen, maar dan pakt hij hem gewoon met een KO. Hoop dat Silva nu een divisie hoger gaat vechten, kunnen dan nog wel wat mooie wedstrijden voor hem in het verschiet liggen. Lekker dat Edgar ook weer eens heeft gewonnen, al denk ik niet dat hij tegen Aldo kan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2013 Nou Dennis heeft zijn zin gehad, erg jammer. Dit was arrogant en zwaar onnodig, ben blij dat hij verloren heeft en dat terwijl ik een zeer groot Anderson Silva liefhebber ben. Arrogantie dient afgestraft te worden en dit gebeurt ook in elke sport. Nja behalve voetbal dan. Een legende als hij had ongeslagen verdiend te stoppen, maar niet op deze manier. Ook voor het eerst sinds 2 jaar ofzo de rest van de card gekeken, Cub Swanson heb ik erg van genoten, leuke onorthodoxe en onvoorspelbare vechter. Gooide daar even een windmill kick eruit die ik alleen in Tekken zie. :d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Ja, sorry hoor, maar als iemand zó arrogant in de octagon staat, een seconde voordat hij ko gaat nog doet alsof hij geraakt is, constant zijn tegenstander taunt vervolgens ko geslagen wordt, dat vond ik toch echt hilarisch om te zien. Aan de andere kant vind ik het achteraf ook wel jammer dat het zo ging. Weidman heeft genoeg in zn mars om Silva op een normale manier te onttronen en daarnaast is dit de laatste kampioen uit het pride-tijdperk onttroont. Ook al vind ik Silva niet de GOAT (hij is ook niet ongeslagen zoals hiet eerder is gesteld), hij blijft een legende en die had beter op een andere manier van zn voetstuk moeten vallen. Al opent dit wel de mogelijkheid tot een paar mooie superfights op 205. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2013 Ongeslagen in de Octagon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 september 2013 Share Geplaatst 22 september 2013 Begin steeds meer fan van Renan Barao te worden, dat hij maar mooi Cruz mag slopen wanneer hij weer terug is van zijn blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 september 2013 Share Geplaatst 22 september 2013 Edit: een keer is genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Die had ik op dat moment nog niet gezien ja, maar geweldige pot ja. Had hem zelf 48-47 voor Jones door zijn comeback in de laatste twee rondes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 september 2013 Share Geplaatst 24 september 2013 Ja ik had de uitslag helaas al op Facebook gezien, deed helaas wel af aan de spanning maar alsnog enorm genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Melendez/Sanchez, wat een gevecht _O_ Mooie overwinning ook weer van Gonzaga en dan moeten Nelson/Cormier en Velasquez/dos Santos nog komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 Was ook een kutwedstrijd, Junior kon niks inbrengen tegen Velasquez. Bloedirritant ook al die Mexicanen daar in Houston, blijft jammer dat Alistair nu zo aan het falen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Goh, vanaf de derde ronden waren het gewoon twee dronken mannen in de ring, zag er totaal niet uit. Maar GSP maakt nu dus bekend dat hij er tijdelijk mee gaat stoppen, gaat dus een nieuwe welterweight kampioen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 december 2013 Share Geplaatst 28 december 2013 Geloof dat een geweldenaar als Silva wel heeft geleerd van zijn fouten en Weidman nu gewoon gaat verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 *********** zeg. Die voet... Die voet... Alle machtig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 december 2013 Auteur Share Geplaatst 29 december 2013 Werd er gewoon emotioneel van, einde van een legende. :( Dat wordt dus een andere favoriet uitzoeken. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Had ook gekeken. Eerste gevecht van MMA dat ik echt keek zonder dat ik wist wie ging winnen. Lijkt me wel een vette sport. Enorm ziek dat er dan meteen zoiets gebeurt. En dan nog bij de grootste aller tijden. :S Sta er wel van versteld dat je op die manier je been kan breken. Pech of mede door Weidman z'n goede positionering van z'n been? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Perfecte leg checking van Weidman, maar ooh god. Wat lelijk dit, echt gatver. Kan er ook niet naar kijken, toen ze die herhaling lieten zien, damn. Lelijk dit, denk niet dat hij er nog boven op komt, hopen van wel natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 december 2013 Auteur Share Geplaatst 29 december 2013 Had ook gekeken. Eerste gevecht van MMA dat ik echt keek zonder dat ik wist wie ging winnen. Lijkt me wel een vette sport. Enorm ziek dat er dan meteen zoiets gebeurt. En dan nog bij de grootste aller tijden. :S Sta er wel van versteld dat je op die manier je been kan breken. Pech of mede door Weidman z'n goede positionering van z'n been? Beiden. Weidman checkt hem idd erg goed zoals Ilias zei. Bij commentaar hadden ze het er nog erover dat zijn trainer zei dat hij meer moest doen, zie hier resultaat. Mja dan moet je alsnog ongelukkig terechtkomen om het meteen te breken. Ik zat echt voor mijn pc NEEEEEEEEEEEEEEEEE te schreeuwen trouwens. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Geweldige eerste ronde van Weidman, maar heel jammer dat het dan zo moet eindigen met de blessure van Anderson. Vrees dat er nu altijd een vraagteken bij die wedstrijden zal blijven staan, maar vooral belangrijk dat Silva er weer helemaal bovenop komt. Zouden voor hem toch nog wel een aantal mooie wedstrijden op LHW mogelijk zijn. Weidman nu tegen Belfort, dat wordt me ook het wedstrijdje wel hoor :< Browne wel weer overtuigend tegen de volgende grote naam, wil hem wel tegen Velasquez zien. Mooie submission van favorietje Jim Miller weer, die loss tegen Pat Healy blijft ongelovelijk zonde. En wat een fenomeen is Rousey ook zeg, denk dat het nog wel even duurt voordat zij echt tegenstand gaat krijgen. Zeker nu ze steeds meer ervaringen begint te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 december 2013 Auteur Share Geplaatst 29 december 2013 Had die pot van Rousey ook gezien zeg, nondeju dat was genieten. :< Moet het echt weer meer gaan kijken en ff een nieuwe favoriet kiezen ofzo, voel me echt beroofd nog steeds. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2014 Zo vanaf nu weer alle events volgen. Begonnen met Fight Night van Saffiedine, event zelf was niet heel fantastisch en stond vooral in het teken van illegal elbows. :cab: Zo'n Japanner tegen Afrojack was wel een bazengevecht en natuurlijk Saffiedine, die kan ver komen die man, geniet echt van heel zijn stijl, uitstraling, ijzeren guard. _O_ Die Asian ring girls mogen ze ook wel vaker meenemen en niet alleen in Singapore. :<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2014 Die event met Rockhold was zeker wel de moeite waard hoor, die in Singapore was veel minder. Maar fight van Rockhold vs. Philippou, die eerste en die met die 2 negers waren echt de moeite waard. Event van 1 februari wordt genieten met 2 titlefights en Reem. :< Mja mijn man komt de 15e pas in actie, Gegard Mousasi, tegen Lyoto Machida. Heb hoge verwachtingen bij hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2014 Hoho, Bart zei dat ik op zijn man Trujillo moest letten, nou dat heb ik even gedaan zeg, jezus allemachtig. Overeem ook lekker dominant. Die Bagautinov vond ik ook erg fijne pot vechten. Zonde van Urijah Faber, takes his loss like a man, beetje lastig om te zien of Herb Dean er nog iets aan had kunnen doen, wel de beste ref die er is, mja lastig lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2014 Vond het wel een aardige card anders hoor, alleen pot van Aldo was geen ruk aan, onverslaanbaar die vent. En ja Trujillo is gewoon puur spektakel, heb wel sympathie voor hem, al praat hij als een mongool en zijn die tattoos echt lelijk. :-D Oja: _O_ Vette stijl dat Sambo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2014 Huhuhuhuhuuhu die heb ik gemist. Goh wat heerlijk. Zo 1 heb je er ook van Diaz. Vond de prelims, zoals wel vaker, toffer ;c UFC raakt beetje zn sterren kwijt helaas. Dana die ook weer schijt uit zn bek praat door Reempje te bashen op zn performance. Hoop op een pot tegen JDS :< Geen zin in weer zo een opbouw potje voor hem. Als het zo nodig moet dan zet je hem maar tegen die kleine dikke trol Hunt Pettis Aldo komt er trouwens aan. Zou dat wel vet vinden en mans van Aldo dat ie gewoon klasse omhoog gaat. Zo een Jones of GSP bv durven dat niet. Die Jones daagde Weidman uit, 9 koppen kleiner :r Nog ff die stoppage teruggekeken. Wat een slappe hammerfists :cab: Toch zeker geen TKO daar Dana heeft veel voor de sport gedaan door al deze toppers tegenover elkaar te zetten, maar het enige waar hij om geeft zijn die hoge PPV inkomsten en daarom loopt hij te kwallen over Reem, want die had wel even een slooppartij verwacht, dikke onzin kraamt hij uit ja. Overeem prachtige technische gecalculeerde pot gespeeld en helemaal zitten domineren. Prelims had ik niet gezien, maar zaten een aantal Russen tussen las ik, hebben vaak wel een vette stijl, beetje zoals Fedor. En tja mag wel hopen dat zon Aldo een klasse hoger gaat ja, wat dat betreft heb je gelijk dat de fights wat minder worden dan pak hem beet 4 jaar geleden. Hmm die stoppage blijf ik lastig vinden, punten van beide kanten zijn op zich wel juist. Kijk als ref vraag je om actief verdedigen en dat doet Faber niet, hij steekt zijn duim omhoog maar dat is vanuit de hoek van Herb Dean nauwelijks te zien, tegelijkertijd zijn de strikes inderdaad niet echt hard ofzo. Blijf het lastig vinden. Mja klaar maken voor de volgende events, Gegard tegen Lyoto Machida. :< Daarna eentje waar lafbek Rashad hopelijk goede meppen krijgt en dan die bitchfight met Ronda Rousey, word je gewoon bang van, ook al is het een meid. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2014 Nou kies maar voor zaterdag: BqaCypHLbOY of mzko4U0QOx4 of gPIeA09O29k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten