Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Final Fantasy

Alyan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 133
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijken of het me eindelijk eens lukt om X-2 uit te spelen. Enige FF die ik niet heb uitgespeeld nl. Met X ben ik bijna klaar (op alle side quests e.d. na).

X-2 heb ik ook nog niet uitgespeeld. X lukt mij al niet binnen 30 uur qua storyline. Zit af en toe twitch te kijken en mensen spelen het uit binnen 12 uur. Vraag mij af hoe ze dat doen... ga X ook niet uitkrijgen voordat eindelijk na lang wachten XV uitkomt haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

X-2 heb ik ook nog niet uitgespeeld. X lukt mij al niet binnen 30 uur qua storyline. Zit af en toe twitch te kijken en mensen spelen het uit binnen 12 uur. Vraag mij af hoe ze dat doen... ga X ook niet uitkrijgen voordat eindelijk na lang wachten XV uitkomt haha

30 uur storyline is wel te doen, als je gewoon doorgaat. Ik ben nu op het punt dat ik bv. Anima en de Magus Sisters nog wil halen, alle Overdrives en Ultimate Weapons. Ga niet weer Omega Ruins in. Dat heb ik al 3 keer gedaan, vind ik wel genoeg ;e

Gewoon eerlijk, die remake kan alleen maar teleurstellen toch? Verwachtingen zullen zo hoog zijn vanwege het origineel dat het eigenlijk niet anders kan.

Verstuurd vanaf mijn SM-T113 met Tapatalk

X en X-2 zijn geen remakes, enkel grafische updates. FF VII wordt een remake, maar ook vooral grafisch. Enkele kleine wijzigingen zoals het battle system zullen niet zorgen voor een tegenvallend iets denk ik. Het wordt een oude game, maar dan met het hedendaagse battle system bv.

bewerkt door Bramvinos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar als je doorgaat wordt je niet zo heel sterk met je characters waardoor het steeds moeilijker wordt lijkt mij.

Lastiger, maar wel te doen. Moet bijna wel, want niet iedereen is zo gek om er 10-tallen uren in de steken. Ik had op de PS2 savegames van meer dan 100 uur. Dat is niet voor iedereen weggelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='kjhkevin']Ben nu op de calm lands. Zal daar naar verwachting nog wel even blijven om te trainen. En jij @Bramvinos [/QUOTE] Schiet al lekker op dan! Ben zelf nu onderweg naar de Magus Sisters. Dan heb ik alle Aeons. Dan even bedenken wat ik ga doen. Ergens denk ik naar het einde. Heb ik nog 10 dagen om X-2 uit te spelen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van mij is vanmiddag gebracht door de postbode hopppaaaa, heb hierdoor X niet uitgespeeld haha. Mijn psn is neverwalkalone12 mocht je tijdens het hunten willen kletsen.

Nog even dagje werken en vanavond eindelijk opstarten ;) Voeg ik je gelijk eff toe! Have fun with it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites