Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Final Fantasy

Alyan

Recommended Posts

• Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat vindt jij er van? Ik vind het persoonlijk een erg tof spel tot nu. Alleen kan ik niet wennen dat je maar een bepaalde tijd hebt. Ik ben namelijk iemand die rustig alles wil bekijken en hier moet je eigenlijk alles heel snel doen, anders red je het niet.

Precies wat ik dus ook denk, al moet ik zeggen dat ik nog maar een uurtje gespeeld heb. Dus dat is een gevoel wat ik er bij heb, neem graag de tijd in RPG's.

Heb trouwens FF XIII en XIII-2 ook uitgespeeld maar dat verhaal is dus echt niet te volgen. Speel het alleen voor de gameplay nu :-D.

Wat vindt jij er van? Ik vind het persoonlijk een erg tof spel tot nu. Alleen kan ik niet wennen dat je maar een bepaalde tijd hebt. Ik ben namelijk iemand die rustig alles wil bekijken en hier moet je eigenlijk alles heel snel doen, anders red je het niet.

Ik moet zeggen dat ik in het begin een beetje "bang" was voor het concept. Maar... Vooralsnog ben ik erg enthousiast :) Die tijdsdruk is wel lastig, maar niet erg belemmerend. Ik ben nu...

[spoiler=...]...bij het gevecht met Noel. Gelijk dikke unit met zijn 320.000 levens :cab:

Heb trouwens FF XIII en XIII-2 ook uitgespeeld maar dat verhaal is dus echt niet te volgen. Speel het alleen voor de gameplay nu :-D.

Waarom vind je het verhaal niet te volgen?

Ik moet zeggen dat ik in het begin een beetje "bang" was voor het concept. Maar... Vooralsnog ben ik erg enthousiast :) Die tijdsdruk is wel lastig, maar niet erg belemmerend. Ik ben nu...

[spoiler=...]...bij het gevecht met Noel. Gelijk dikke unit met zijn 320.000 levens :cab:

Ik heb nog niet heel veel gespeeld ivm omstandigheden.

[spoiler= ik ben nu]Ben nu bij het stukje van die witte chocobo, dat je hem levend moet houden.

Final Fantasy

Ik heb nog niet heel veel gespeeld ivm omstandigheden. Ben nu bij het stukje van die witte chocobo, dat je hem levend moet houden.

Oh dat is dan denk ik al verder dan dat ik ben. Zit nog altijd bij dat gevecht, niet meer kunnen spelen :)

Weer fanatiek FF X aan het spelen. Wat blijft het toch een heerlijke game, helemaal nu met deze graphics. Mijn mannetjes zijn wel al overpowerd as hell, maar who cares. Ben nu bijna bij Zanarkand na 25 uur spelen. Nog uurtje of 5 en dan 70/80 uur te gaan voor alle Aeons, Ultimate Weapons, Dark Aeons en weet ik veel wat nog meer :cab:

Ben zelf net iets verder, heb net het airship bemachtigd en gelijk Anima gehaald(en Yojimbo aangezien er nu wel geld genoeg was).

Zodra ik het schip heb, ga ik ook direct Anima halen. Daarna Magus Sisters op bij Calm Lands.

Blitzball speel ik vooral als ik even wat tijd over heb of me verveel. Heb nu net Seymour voor de derde keer koud gemaakt op Gagazet. Paar "Overdrives" en hij was al dood ;e Geen schijn van kans hehe. Mijn Bahamut gooit er al 20k aan damage uit :huhu:

Ik ook man :) Heb er echt zin in!

Ben om de tijd te vullen maar begonnen met de HD Remaster van FF X op de Play Station 4. Blijft toch ook een heerlijke game :)

Ja sowieso! Ga daar van de week maar is aan beginnen weer ). Ga het spel ook halen voor de ps4 :)