Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

Final Fantasy

Alyan

Recommended Posts

• Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

In het begin is het even wennen, maar na een tijdje gespeeld te hebben is het erg handig. Je verslaat nou sneller een tegenstander omdat je beide snel mag aanvallen i.p.v te moeten wachten elke beurt. Ook moet je wel goed opletten op de HP, want anders is het snel leeg en dat vergeet je nog wel eens te doen. De gameplay is erg goed te noemen tot zover ik het tot nu toe heb gespeeld!

Edit: Doordat je het turnbased system niet meer hebt moet je wel sneller reageren op wat er gebeurt. Dus snel attack kiezen aangezien je niet de tijd hebt om te kiezen welk attack je doet. Ook als je ziet dat je HP bijna op is moet je snel naar items en op potions klikken om vervolgens weer snel op attack te klikken. Kortom je moet snel kunnen reageren op dingen wat er in het veld gebeurd. Normaal ben ik niet z'n fan van tussenfilmpjes, maar de graphics zijn zo goed dat ik het met veel plezier kijk.

In het begin is het even wennen, maar na een tijdje gespeeld te hebben is het erg handig. Je verslaat nou sneller een tegenstander omdat je beide snel mag aanvallen i.p.v te moeten wachten elke beurt. Ook moet je wel goed opletten op de HP, want anders is het snel leeg en dat vergeet je nog wel eens te doen. De gameplay is erg goed te noemen tot zover ik het tot nu toe heb gespeeld!

Edit: Doordat je het turnbased system niet meer hebt moet je wel sneller reageren op wat er gebeurt. Dus snel attack kiezen aangezien je niet de tijd hebt om te kiezen welk attack je doet. Ook als je ziet dat je HP bijna op is moet je snel naar items en op potions klikken om vervolgens weer snel op attack te klikken. Kortom je moet snel kunnen reageren op dingen wat er in het veld gebeurd. Normaal ben ik niet z'n fan van tussenfilmpjes, maar de graphics zijn zo goed dat ik het met veel plezier kijk.

Jammer man. Ik hield van het Turnbasedsysteem. Heb daarom ook genoten van alle FF, het meest van FF X, en van Lost Odyssey. Blue dragon is me te kiddy maar ga ik nog weleens verder spelen.

Jammer man. Ik hield van het Turnbasedsysteem. Heb daarom ook genoten van alle FF, het meest van FF X, en van Lost Odyssey. Blue dragon is me te kiddy maar ga ik nog weleens verder spelen.

Het is eigenlijk nog steeds een soort Turnbasedsysteem alleen dan op een andere manier. Als je tegen een vijand moet vechten wordt er een ander scherm voorgeladen (gaat wel snel) en kan je kiezen uit auto-attack, abilities en items. Alleen als je nou iets kiest moet je wachten tot er z'n balkje aangevuld is voordat je weer kan aanvallen en als je dus te lang wacht kan je tegenstander je vaker raken i.p.v per beurt moeten wachten. Maar de manier waarop is alleen anders.

Als ik al die recensies lees geraak in alleen nog maar in een negatieve bui. Nu maar hopen op Lost Odyssey 2 :D

Iedereen heeft zijn eigen mening hé. Gelukkig want anders zou het maar een saai leven zijn. Ikzelf vind de game goed en erg leuk, kan misschien komen doordat ik andere eisen heb die jij waarschijnlijk hebt:thumb:.

Hehe heb FF op de iPod Touch, das een van de eerste N64 of NES versies ofzo, exact hetzelfde zei iemand die een review gaf :) Heb maar 1 of 2 FF's gespeeld in mn leven, waarvan beide niet uitgespeeld omdat bij beide steeds CD's kapot gingen ;e Deze snap ik ook nog niet heel veel van, moet zo'n dansend meisje in de stad aanspreken, heb ik die gevonden, zegt die: blabla wanna dance with me? blabla. En dat was het :cab: naja kzoek het later wel uit.