kjhkevin Gepost March 8, 2010 Share Gepost March 8, 2010 ik heb hem sinds vandaag binnen ga het spel zo maar eens effe testen:dance::banana: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjhkevin Gepost March 8, 2010 Share Gepost March 8, 2010 Ik heb hier geen woorden voor eigenlijk, het lijkt net of je een film aan het kijken bent zo geweldig zien de graphics eruit: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost March 8, 2010 Share Gepost March 8, 2010 Hoe is de gameplay? Aangezien het turnbased nu volledig weg is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjhkevin Gepost March 8, 2010 Share Gepost March 8, 2010 In het begin is het even wennen, maar na een tijdje gespeeld te hebben is het erg handig. Je verslaat nou sneller een tegenstander omdat je beide snel mag aanvallen i.p.v te moeten wachten elke beurt. Ook moet je wel goed opletten op de HP, want anders is het snel leeg en dat vergeet je nog wel eens te doen. De gameplay is erg goed te noemen tot zover ik het tot nu toe heb gespeeld! Â Edit: Doordat je het turnbased system niet meer hebt moet je wel sneller reageren op wat er gebeurt. Dus snel attack kiezen aangezien je niet de tijd hebt om te kiezen welk attack je doet. Ook als je ziet dat je HP bijna op is moet je snel naar items en op potions klikken om vervolgens weer snel op attack te klikken. Kortom je moet snel kunnen reageren op dingen wat er in het veld gebeurd. Normaal ben ik niet z'n fan van tussenfilmpjes, maar de graphics zijn zo goed dat ik het met veel plezier kijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerebral Gepost March 8, 2010 Share Gepost March 8, 2010 Het is toch niet net als met god of war 3 dat die geen kleur geeft op geen HD tv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost March 9, 2010 Share Gepost March 9, 2010 In het begin is het even wennen, maar na een tijdje gespeeld te hebben is het erg handig. Je verslaat nou sneller een tegenstander omdat je beide snel mag aanvallen i.p.v te moeten wachten elke beurt. Ook moet je wel goed opletten op de HP, want anders is het snel leeg en dat vergeet je nog wel eens te doen. De gameplay is erg goed te noemen tot zover ik het tot nu toe heb gespeeld! Edit: Doordat je het turnbased system niet meer hebt moet je wel sneller reageren op wat er gebeurt. Dus snel attack kiezen aangezien je niet de tijd hebt om te kiezen welk attack je doet. Ook als je ziet dat je HP bijna op is moet je snel naar items en op potions klikken om vervolgens weer snel op attack te klikken. Kortom je moet snel kunnen reageren op dingen wat er in het veld gebeurd. Normaal ben ik niet z'n fan van tussenfilmpjes, maar de graphics zijn zo goed dat ik het met veel plezier kijk.  Jammer man. Ik hield van het Turnbasedsysteem. Heb daarom ook genoten van alle FF, het meest van FF X, en van Lost Odyssey. Blue dragon is me te kiddy maar ga ik nog weleens verder spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjhkevin Gepost March 9, 2010 Share Gepost March 9, 2010 Jammer man. Ik hield van het Turnbasedsysteem. Heb daarom ook genoten van alle FF, het meest van FF X, en van Lost Odyssey. Blue dragon is me te kiddy maar ga ik nog weleens verder spelen. Â Het is eigenlijk nog steeds een soort Turnbasedsysteem alleen dan op een andere manier. Als je tegen een vijand moet vechten wordt er een ander scherm voorgeladen (gaat wel snel) en kan je kiezen uit auto-attack, abilities en items. Alleen als je nou iets kiest moet je wachten tot er z'n balkje aangevuld is voordat je weer kan aanvallen en als je dus te lang wacht kan je tegenstander je vaker raken i.p.v per beurt moeten wachten. Maar de manier waarop is alleen anders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiWa Gepost March 9, 2010 Share Gepost March 9, 2010 Is dat dan niet ongeveer hetzelfde als in FFX-2 ? Â Deze titel moet ook in mijn bezit komen, al komt over een week ook DA:Awakening uit. Het zal dus kiezen worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjhkevin Gepost March 9, 2010 Share Gepost March 9, 2010 http://www.gametrailers.com/video/review-final-fantasy/62719 Hier heb je een review van de game staan. Ook komt er een deel gameplay aan de beurt. Let op: het is in het Engels. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seker Gepost March 10, 2010 Share Gepost March 10, 2010 Hij is vandaag gereleased! zo snel mogelijk bestellen :D http://www.budgetgaming.nl/game-profile/Final+Fantasy+XIII_PS3.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost March 10, 2010 Share Gepost March 10, 2010 Natuurlijk is FF geroemd om haar verhalen, emoties enzovoort. Wat mij hindert is toch dat er berichten zijn dat de personages weinig diepgang hebben en dat het combat met 1 speler niet zo-zo is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Setzzie. Gepost March 10, 2010 Share Gepost March 10, 2010 Hij is vandaag gereleased! zo snel mogelijk bestellen :D http://www.budgetgaming.nl/game-profile/Final+Fantasy+XIII_PS3.html  Het spel lag zaterdag al in de winkel. :-D;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seker Gepost March 10, 2010 Share Gepost March 10, 2010 Is meestal zo toch.. dat de spellen al in de winkels liggen voordat ze officieel released zijn ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost March 11, 2010 Share Gepost March 11, 2010 Als ik al die recensies lees geraak in alleen nog maar in een negatieve bui. Nu maar hopen op Lost Odyssey 2 :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjhkevin Gepost March 11, 2010 Share Gepost March 11, 2010 Als ik al die recensies lees geraak in alleen nog maar in een negatieve bui. Nu maar hopen op Lost Odyssey 2 :D  Iedereen heeft zijn eigen mening hé. Gelukkig want anders zou het maar een saai leven zijn. Ikzelf vind de game goed en erg leuk, kan misschien komen doordat ik andere eisen heb die jij waarschijnlijk hebt:thumb:. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost March 12, 2010 Share Gepost March 12, 2010 Heb um binnengehaald. Vanavond maar ff spelen. Eerst 2 films kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerebral Gepost March 12, 2010 Share Gepost March 12, 2010 Vind het nieuwe battle system ook niet alles, dat van 7/8/9 was het beste. Verder wel weer een topgame vind hem ook veel lastiger dan alle voorgaande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RanDMC Gepost March 12, 2010 Share Gepost March 12, 2010 Hehe heb FF op de iPod Touch, das een van de eerste N64 of NES versies ofzo, exact hetzelfde zei iemand die een review gaf :) Heb maar 1 of 2 FF's gespeeld in mn leven, waarvan beide niet uitgespeeld omdat bij beide steeds CD's kapot gingen ;e Deze snap ik ook nog niet heel veel van, moet zo'n dansend meisje in de stad aanspreken, heb ik die gevonden, zegt die: blabla wanna dance with me? blabla. En dat was het :cab: naja kzoek het later wel uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost March 12, 2010 Share Gepost March 12, 2010 De intro vind ik nogal slapjes. Even verder spelen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos2 Gepost March 16, 2010 Share Gepost March 16, 2010 Wat een verhaal _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost March 19, 2010 Share Gepost March 19, 2010 Vind het een beetje saai worden. Enkel autobattle, beetje klooien met paradim shift.. Dat is het wel.. Ik wil gewoon die oude shit terug. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kayak Gepost March 21, 2010 Share Gepost March 21, 2010 Verkoop je 'm Rinus? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost March 21, 2010 Share Gepost March 21, 2010 Zelfs als een versie minder is, blijft het mooi staan in de collectie ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost March 22, 2010 Share Gepost March 22, 2010 Verkoop je 'm Rinus? :) Â Nee. :D :cab::checkit: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r4vje Gepost March 29, 2010 Share Gepost March 29, 2010 Ik moet zeggen dat ik het toch wel een echt vermakelijk spel vind. Ook al is dit de eerste FF die ik ooit zelf speel ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts