Giroud Geplaatst 6 oktober 2013 Share Geplaatst 6 oktober 2013 [YOUTUBE]WyNQNmwmrpg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 (bewerkt) Niet echt fan van Ne-Yo maar toch heeft zijn muziek wat. Play Hard luister ik nog steeds plat. [YOUTUBE]BiOmXeKyrxo[/YOUTUBE] Moet zeggen dat ik JB keihard in deze vind. 7 oktober 2013 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Boys hebben jullie nog aanraders voor albums die ik absoluut moet hebben? Zondag de laatste van Janelle Monae gedownload, heerlijk :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Boys hebben jullie nog aanraders voor albums die ik absoluut moet hebben? Zondag de laatste van Janelle Monae gedownload, heerlijk :< Old school of nieuwe shit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Old school of nieuwe shit? Gewoon beide :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 John Legend - Love Is The Future. Eigenlijk alles van John Legend [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 Take Care, Orange, The 20/20 Experience, Believe(acoustic of niet), The Product(August Alsina), Bijoux 22(Elijah Blake), Chapter V, Conflicts of my soul(Tory Lanez), Fan affiliated(Jacqees). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 Love Is The Future, Channel Orange (die bedoel je toch?), 20/20 Experience & Chapter V heb ik al ;c straks eens kijken naar de rest. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 Love Is The Future, Channel Orange (die bedoel je toch?), 20/20 Experience & Chapter V heb ik al ;c straks eens kijken naar de rest. :p Channel Orange idd. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 29 oktober 2013 Share Geplaatst 29 oktober 2013 Iemand nog lekkere slow jamz= Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 29 oktober 2013 Share Geplaatst 29 oktober 2013 Trey Songz - For The Sake Of Love, Already Taken en Almost Lose It _O_. Was vandaag in een Trey mood na heel lang niks meer van hem te hebben geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 oktober 2013 Share Geplaatst 29 oktober 2013 Mr. Wrong - Mary J Blige f/ Drake is goeie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Those old times. En speciaal voor Illiboy [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION];: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 7 november 2013 Share Geplaatst 7 november 2013 Hehe lekker man Outlandish. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 zDKO6XYXioc Deze kwam vandaag langs tijdens het werken, ik genoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 8 november 2013 Share Geplaatst 8 november 2013 Outlandish is geweldig [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; Ik ben laatste paar weken echt in een TheWeeknd vibe. Hij komt 18 maart naar NL:cab: Voorprogramma van Drake, kaarten zijn nu al gone. Ik wil naar The Weeknd!! :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 november 2013 Share Geplaatst 9 november 2013 The Weeknd volg ik al een tijdje(2jaar ofzo) sinds ik z'n cover van Dirty Diana(D.D) gehoord heb. Daarna z'n drie albums gedownload en na vaak en intensief luisteren kom je erachter dat het vrij donkere sombere huilnummers zijn. Moet je ook maar voor in de mood zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 12 november 2013 Share Geplaatst 12 november 2013 The Weeknd volg ik al een tijdje(2jaar ofzo) sinds ik z'n cover van Dirty Diana(D.D) gehoord heb. Daarna z'n drie albums gedownload en na vaak en intensief luisteren kom je erachter dat het vrij donkere sombere huilnummers zijn. Moet je ook maar voor in de mood zijn. Mwah, valt opzich wel mee man. Je kunt het als sombere nummers zien, dat snap ik. Ik zie het gewoon als een heerlijke relaxte, rustige muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 november 2013 Share Geplaatst 12 november 2013 Luister van The Weeknd eigenlijk alleen nog D.D en House of Balloons. stPcIm_oFyU KkJAlC6ZfNo Y91V1iDmNto oFwik0Lon-g Uoi8pNjapUM Laatste is crossover met Dominicaanse muziek. Maxwell trouwens, ik moet die man veel meer luisteren. Weinig artiesten met zoveel soul als hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Dit nummer :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Sowieso heel dat album op Made to Love na :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 Ff eerlijk hé, de beat van dit nummer is te fucking tering fingerlicking kontvegend ziek. :cab: [video=youtube;F9S-88WxPdE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 Vind em ook wel nice, denkd at ie binnekort wel op de radio komt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 Ja dit nummer is standaard luisteren elke dag. Vond het ook veel te ziek toen ik het de eerste keer hoorde en iemand zei van ja is van Katy Perry :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 november 2013 Share Geplaatst 25 november 2013 [YOUTUBE]9VWj8UH5R2g[/YOUTUBE] Toch wel me favoriete van Usher geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten