Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Inderdaad. Ik verwachtte hen dan ook te spelen in New York. Maar Game 1 en 2 zijn in The K en 3 en 4 in New York. :cab:

True. Heb je natuurlijk wel nog Game 5. Denk zelf dat ik sowieso Game 3 mee ga pakken, 1 en 2 wordt lastig ivm stage, dus vroeg op. Na Game 3 maar kijken of ik er nog eentje meepak. Bij een Game 7 ga ik sowieso kijken, dan maar als zombie de volgende dag op je werk :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cueto en Volquez zijn dat wel gewend, oud-Reds en -Pirates. Daarentegen wordt het slaan van Ventura en Young interessant :mrgy:

Young heeft het grootste deel van zijn carrière in de National League gespeeld bij de Padres en de Mets, ook niks nieuws voor hem dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

True. Heb je natuurlijk wel nog Game 5. Denk zelf dat ik sowieso Game 3 mee ga pakken, 1 en 2 wordt lastig ivm stage, dus vroeg op. Na Game 3 maar kijken of ik er nog eentje meepak. Bij een Game 7 ga ik sowieso kijken, dan maar als zombie de volgende dag op je werk :P

Ik ben deze week en volgende week vrij, ga dus alles lekker kijken. Is nu overigens om 1 uur 's nachts en niet 2 uur. Vanwege de wintertijd. Dus dan je rond 4 uur klaar. Valt dan nog mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites