Richarð. Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Cueto en Volquez zijn dat wel gewend, oud-Reds en -Pirates. Daarentegen wordt het slaan van Ventura en Young interessant :mrgy: Inderdaad. Ik verwachtte hen dan ook te spelen in New York. Maar Game 1 en 2 zijn in The K en 3 en 4 in New York. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Inderdaad. Ik verwachtte hen dan ook te spelen in New York. Maar Game 1 en 2 zijn in The K en 3 en 4 in New York. :cab: True. Heb je natuurlijk wel nog Game 5. Denk zelf dat ik sowieso Game 3 mee ga pakken, 1 en 2 wordt lastig ivm stage, dus vroeg op. Na Game 3 maar kijken of ik er nog eentje meepak. Bij een Game 7 ga ik sowieso kijken, dan maar als zombie de volgende dag op je werk :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Cueto en Volquez zijn dat wel gewend, oud-Reds en -Pirates. Daarentegen wordt het slaan van Ventura en Young interessant :mrgy: Young heeft het grootste deel van zijn carrière in de National League gespeeld bij de Padres en de Mets, ook niks nieuws voor hem dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 True. Heb je natuurlijk wel nog Game 5. Denk zelf dat ik sowieso Game 3 mee ga pakken, 1 en 2 wordt lastig ivm stage, dus vroeg op. Na Game 3 maar kijken of ik er nog eentje meepak. Bij een Game 7 ga ik sowieso kijken, dan maar als zombie de volgende dag op je werk :P Ik ben deze week en volgende week vrij, ga dus alles lekker kijken. Is nu overigens om 1 uur 's nachts en niet 2 uur. Vanwege de wintertijd. Dus dan je rond 4 uur klaar. Valt dan nog mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Eitje voor de Mets, 4-0 :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Eitje voor de Mets, 4-0 :checkit: Je loopt achter, dat was de NLCS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Je loopt achter, dat was de NLCS.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2015 Zou Volquez kwaad zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 (bewerkt) Royals 1-0 Mets 28 oktober 2015 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Bah, bah, bah :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Bah, bah, bah :D fyESsjiMZFA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Oei, oud zeer :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 fyESsjiMZFA Oei, oud zeer :oZeg dat wel :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Gaat lekker met de Mets, hopelijk kunnen ze wat in NY wat bewerkstelligen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Eitje voor de Mets Royals, 4-0 :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Anthopoulos weg bij de Blue Jays, zonde wat die man was altijd een garantie voor spectaculaire trades. Mattingly de nieuwe coach van de Marlins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 Hehe :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 ONE WIN AWAY! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 WORLD SERIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voorlopig even de laatste keer, maar: [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 (bewerkt) Gefeliciteerd! 2 november 2015 bewerkt door Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Gefeliciteerd draak :P Ach, als je twee jaar op rij de World Series haalt is het wel dik verdiend lijkt mij ondanks al mijn haat richting de Royals ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Volgend jaar weer een even jaar dus de kampioen is al bekend:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Gefeliciteerd draak :P Ach, als je twee jaar op rij de World Series haalt is het wel dik verdiend lijkt mij ondanks al mijn haat richting de Royals ;) Zeker dit jaar was het verdiend. Maar bedankt, man. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Volgend jaar weer een even jaar dus de kampioen is al bekend:P Waar kan ik tekenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten