Richarð. Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Zie dat ik die ene Shields heb. 207 punten tot nu toe :huhu: Kershaw vanavond zn eerste win pakken en mn nieuwe man Colon ook aan de bak tegen de Marlins als SP Colon. 41 jaar en dik, maar toch MLB spelen en miljoenen verdienen. Er is nog hoop voor mij. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 april 2015 Auteur Share Geplaatst 19 april 2015 Huh, ik had de 1e wedstrijd gewonnen, maar nu is het ineens aangepast? Ik heb nu verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Ja geen idee maar heb nu ineens gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Zou een stats correction kunnen zijn, gebeurd bij NFL fantasy ook wel eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Matchup tegen u. Ben benieuwd [emoji16] Jaa, je staat nu in ieder geval al 2-1 voor haha. Wel mooi dat die wedstrijden altijd zo vroeg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Goh, wat een serie vs de Royals zeg :D Lawrie die eentje omver beukt op 2B en vervolgens een pitch op zijn ribben krijgt en een pitch vlak achter hem langs :D Gister 5 man van de Royals ejected haha :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 april 2015 Auteur Share Geplaatst 20 april 2015 Als het even kan, kijk ik altijd wel de gratis wedstrijd op mlb.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Goh, wat een serie vs de Royals zeg :D Lawrie die eentje omver beukt op 2B en vervolgens een pitch op zijn ribben krijgt en een pitch vlak achter hem langs :D Gister 5 man van de Royals ejected haha :D Ze waren lekker bezig, ja. Wel terecht, imo. Lawrie maakte echt een vieze sliding met z'n noppen vooruit. Niet eens richting het honk, maar vol op het been van Escobar. Nja, terecht is ook wel overdreven om hem dan te bekogelen met ballen. Ééntje net te ver aan de binnenkant gooien was genoeg geweest denk. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Iemand de actie van Jose Iglesias (Tigers) gezien gisteren? : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Pitcher lost probleem op geniale wijze op http://s.ad.nl/3972668 Vind het vreemd dat dit mag. Die man op de honk heeft zo iets veel groters wat hij moet vangen wat het een stuk makkelijker maakt lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Gaat er gewoon om dat hij de bal heeft en het honk aantikt. Of het nou alleen de bal is, of de bal die vastzit in de handschoen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Guur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Die Shawn Kelley moet wel de meest dramatische reliever zijn die ik ooit bij de Padres heb zien spelen, zonder die idioot waren we nu 12-4 geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; Colon's actie nog gezien? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 24 april 2015 Share Geplaatst 24 april 2015 Haha die Royals, blijven ook maar lekker knokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 april 2015 Share Geplaatst 24 april 2015 Royals lead the AL in: HBP (17), Ejections (8), Fights, Hits, BA, OBP, OPS, Bullpen ERA , and Wins (12). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 april 2015 Share Geplaatst 24 april 2015 Die Shawn Kelley moet wel de meest dramatische reliever zijn die ik ooit bij de Padres heb zien spelen, zonder die idioot waren we nu 12-4 geweest. Je hebt gelukt. Staat nu op 15-day DL. Kevin Quackenbush opgeroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 (bewerkt) Man, man, man. Wat is dit team van de A's slecht zeg :r Die Graveman en de bullpen zijn echt een lachertje :r EDIT: Graveman demoted naar Triple-A, Chavez van de bullpen in de starting rotation en Ryan Cook promoted vanuit Triple-A en in de bullpen ghehehehe 26 april 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 april 2015 Auteur Share Geplaatst 26 april 2015 Vanavond om 22:00 gratis op mlb.tv trouwens (Astro's @ A's) [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Vanavond om 22:00 gratis op mlb.tv trouwens (Astro's @ A's) [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Ik kijk altijd via http://stream2watch.com/baseball/, die hebben streams van alle wedstrijden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Wat een zaadpot weer van de kant van de A's pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Echt waar, sterf af met die hele bullpen. Kunnen geen fucking voorsprong vast houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 april 2015 Auteur Share Geplaatst 27 april 2015 Nog geen eindstand ivm een paar p-p's, maar spannend is het wel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 april 2015 Auteur Share Geplaatst 28 april 2015 Nog geen eindstand ivm een paar p-p's, maar spannend is het wel... Helaas, toch weer verloren... Nu sta ik 0-3 ipv 2-1 door correcties achteraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 april 2015 Share Geplaatst 28 april 2015 Hier ook 1-2. Nipt verloren van Jeroen. Nu maar even vertrouwen opwekken tegen Satyr. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten