Beekwilder Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Paar nieuwe nummertjes gekocht op Itunes, altijd lekker voor in de trein/bus. Eigenlijk bijna alles in genre van Indie Rock. Iemand nog aanraders? Dit zijn mijn aankopen: Holiday - Vampire Weekend Skinny Love - Bon Iver Creature Fear - Bon Iver Love it All - The Kooks Junk of the Heart - The Kooks Hiding Place - Aushua (mijn nieuwe favoriete nummer!) Now we can See - The Thermals No one's gonna love You - Band of Horses Blue Beard - Band of Horses On My Way Back Home - Band of Horses Kettering - The Antlers Sans Soleil - Miike Snow Silvia - Miike Snow Can You Tell - Ra Ra Riot (aanrader) Down River- The Temper Trap Please Ask for Help - Telekinesis (aanrader) Swim Until You Can't See Land - Frightened Rabbit Voor de kenners onder jullie, al deze nummer op een na (junk of the Heart) zijn allemaal te horen in de serie Chuck (soort van erg verslaafd aan deze serie). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Dirty Gold, Smith Westerns, The Black Keys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Paar nieuwe nummertjes gekocht op Itunes Ik heb me lang afgevraagd of mensen dat ook effectief deden, iets kopen via iTunes. Blijkbaar wel dus. Hoeveel kost zo een nummertje en waarom in godsnaam zou je ervoor betalen en niet even gratis van het net plukken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Rond de €1,- a €1,50 per nummer is dat volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beekwilder Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Ik koop ze omdat ik dat eigenlijk fijner vindt, ze meteen op mijn Iphone en Ipad heb staan en op mijn PC kan ik weinig tot geen nummers downloaden, is iets met de software... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Intergalactic Lovers - Greetings & Salutations (cd) dEUS - Keep You Close (vinyl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 + Pink Floyd The Wall Singles Box 7″ vinyl boxset Rib uit mijn lijf, maar ach, wel exclusief :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Black Keys. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Draait van binnen naar buiten he :D En mijn platenspeler is daartegen beschermd ofzo, werkt niet helemaal goed :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ja, zie het net. ;c http://kickingthehabit.nl/2011-11-25/black-friday-video-the-black-keys-lonely-boy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Alleen dan de red vinyl editie. Bovenste LP kon nog wel eens de beste LP in mn collectie zijn met DsotM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martino Geplaatst 26 november 2011 Share Geplaatst 26 november 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 november 2011 Share Geplaatst 26 november 2011 Wat een pracht van een hoes is dat toch zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 november 2011 Share Geplaatst 26 november 2011 Fijn hoor, was er maar 10 pond aan kwijt :) (y) Heb ze alle drie ziek veel geluisterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Deze cd eergisteren gekocht. Is werkelijk geweldig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 Deels van sinterklaas, deels net besteld en nog niet binnen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Danku Sinterklaasje :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Ik koop zelden cd's, maar deze kon ik niet laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Explosions In The Sky-The Earth Is Not A Cold Dead Place Avalon soundtrack Jup, het was een zeer vruchtbare namiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Zojuist deze live dvd besteld. Man wat kijk ik uit na het moment dat hij binnenvalt. Word er nu al ontzettend blij van. Prachtige live opname van een geweldige live act. Voorbeeldje: [YOUTUBE]7I79m7_kAnA&feature=BFa&list=FLgwXLUvk6_mSkO5PkX2YpUw&lf=BFp[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Impossible Germany is een chill nummer. Ken hem pas sinds kort, maar toch wel iets dat mij overhaalt meer van Wilco te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 @Hans Helemaal niks tegen die anderen hoor, maar die laatste:< Kawai_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 december 2011 Share Geplaatst 15 december 2011 @Hans Helemaal niks tegen die anderen hoor, maar die laatste:< Kawai_O_ Film zelf toevallig al gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Helaas nog niet, maar het gaat er nog wel van komen. Ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten