Ragazzo Geplaatst 3 september 2010 Share Geplaatst 3 september 2010 Gourcuff: 'Lyon is een veel grotere club dan Bordeaux' Yoann Gourcuff maakte deze zomer een gevoelige overstap. De Franse middenvelder werd in het buitenland genoemd bij onder meer Arsenal en Manchester City, maar besloot om in de Ligue 1 te blijven. Gourcuff bleef Girondins Bordeaux echter niet trouw, maar ging naar Olympique Lyon: “Dit is een veel grotere club dan Bordeaux.†Lyon betaalde liefst 22 miljoen euro voor de spelmaker, die afgelopen weekend in de wedstrijd tegen Lorient debuteerde voor zijn nieuwe werkgever. Een gelukkig eerste optreden werd het niet, want Lyon verloor met 2-0 bij Lorient, waar Gourcuffs vader Christian de hoofdtrainer is. De middenvelder heeft desondanks geen spijt van zijn overgang. “Alles is hier anders in vergelijking met Bordeauxâ€, zei Gourcuff. “Ik speel voetbal voor mijn plezier, maar ook om prijzen te winnen. Die kans is groter bij Lyon dan bij Bordeaux, want Lyon is een veel grotere club dan Bordeaux. Toen ik hier arriveerde, merkte ik al dat alles professioneler wordt aangepakt. Ik ben blij dat ik hier nu kan zijn.†Alle spelers die een beetje kunnen voetballen in de Ligue 1 worden opgekocht door Lyon. Ik snap echt niet dat ze niet liever naar het buitenland vertrekken. Van Bordeaux naar Lyon is echt niet zo'n enorm verschil ofzo, maar goed er zal ook wel een hele flinke geldkwestie meespelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johannes. Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Ik kwam een paar filmpjes tegen van de Franse keeper Pascal Olmeta, die inmiddels jammer genoeg gestopt is. Wat een ongelofelijke held. Kijk en leer: [YOUTUBE]IlnYrJ_kSro[/YOUTUBE] [YOUTUBE]GakrfT7x7Ig[/YOUTUBE] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Haha, wat een baas :-D_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Ik kwam een paar filmpjes tegen van de Franse keeper Pascal Olmeta, die inmiddels jammer genoeg gestopt is. Wat een ongelofelijke held. Kijk en leer: [YOUTUBE]IlnYrJ_kSro[/YOUTUBE] [YOUTUBE]GakrfT7x7Ig[/YOUTUBE] _O_ Wat een super held_O_. Was er maar rond deze tijd ook zo,n gekke keeper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Z'n dansjes _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 In dat eerste filmpje is het geen officiële wedstrijd toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Jup, MU tegen Internationaal XI oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 26 september 2010 Share Geplaatst 26 september 2010 Lyon :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 26 september 2010 Share Geplaatst 26 september 2010 Auxerre ook erg slecht bezig moet dus te doen zijn voor Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Invencible Geplaatst 26 september 2010 Share Geplaatst 26 september 2010 Lyon is echt heel droevig bezig, ik hoop dat Lille vandaag wint kan klimmen ze naar de derde plaats ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 24 oktober 2010 Share Geplaatst 24 oktober 2010 Luuuuuchooo _O_ Reeemy _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 29 oktober 2010 Share Geplaatst 29 oktober 2010 Belg David Pollet breekt zijn linkerkuitbeen David Pollet ligt twee maanden in de lappenmand. De jonge Belg heeft vrijdag op de training bij zijn club Lens zijn linkerkuitbeen gebroken. Pollet (22) kwam dit seizoen al 7 keer in actie in de Ligue 1. De spits leek dit weekend af te stevenen op zijn eerste basisplaats. Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 oktober 2010 Share Geplaatst 31 oktober 2010 Auxerre en Lyon hebben beide gewonnen :) Arles-Avignon trouwens weer verloren, het wordt steeds zieliger :( Helaas is Marseille - Rennes afgelast, want dat zou een leuk duel zijn geworden. Vanavond dan maar Montpellier - PSG kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 31 oktober 2010 Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ja wat wil je :p Ik zit hier dichtbij Marseille en al heel de dag zware regen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 oktober 2010 Share Geplaatst 31 oktober 2010 Misschien tijd voor een dak op het Velodrome ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 31 oktober 2010 Share Geplaatst 31 oktober 2010 Dat is een feit ja, heb hier al vaak goed weer gehad maar ook vaak (zeker in de winter enzo) regen gehad. Kunnen ze ineens stadionuitbreiding doen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 oktober 2010 Share Geplaatst 31 oktober 2010 Wtf trouwens, ik zie nu pas dat Brest bovenaan staat :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 november 2010 Share Geplaatst 28 november 2010 Iemand PSG gekeken? Edel ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Haha ik heb dat doelpunt wel gezien. Behoorlijke blunder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Kaboré man man man... ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 22 februari 2011 Share Geplaatst 22 februari 2011 [YOUTUBE]xHH-8RH--Jw[/YOUTUBE] Die hele aanval is gewoon :< om naar te kijken, met een geweldige goal als kers op de taart. Misschien moet ik maar eens terug meer Frans voetbal kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 22 februari 2011 Share Geplaatst 22 februari 2011 ², ik vergeet het altijd. Vooral kloten dat Sport1 geen Ligue1 samenvattingen heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 22 februari 2011 Share Geplaatst 22 februari 2011 Jammer dat Nice het zo matig doet, hebben toch een aantal leuke spelers, maar het zit ze ook niet echt mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 23 februari 2011 Share Geplaatst 23 februari 2011 Nice verloor hun sterspeler Remy aan Marseille en heeft daar eigenlijk nooit een goede vervanger voor kunnen halen, wel jammer, leuke ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Euy, misschien 6 maart naar Marseille - Lille met een vriend. Morgen even aan hem vragen of hij wilt en kijken of men pa wilt voeren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten