Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Seizoen gaat weer van start, met de ligue 1 winnaar van vorig seizoen, en het seizoen daarop:

Montpellier vs Paris Saint Germain!

Kijken of Montpellier weer kan stunten, al verwacht ik er dit seizoen helemaal niets van. Alle topspelers zijn zowat vertrokken, en Monaco & PSG hebben zowat 22 topvoetballers. Marseille kan wel stunten, hebben hun team lekker intact gehouden gaat genieten worden met Ayew & co. Hopelijk kunnen Montano en Sanson verrassen, nu Belhanda, Estrada en Utaka weg zijn. Verdedigend Bedimo weg, maar dat is toch geen sterkhouder, hopelijk doet El Kaoutari wel mee, wel gay als ie niet meedoet omdat ie oefeninterland in Afrika moet spelen.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog geen Cavani bij PSG..

MONTPELLIER : Jourdren - Congré, Hilton, Kaoutari, Tiéné - Camara, Marveaux, Stambouli, Mounier - Cabella - Herrera

PARIS SG : Sirigu - Jallet, Alex, Thiago Silva, Maxwell - Lucas, Verratti, Matuidi, Pastore - Ibrahimovic, Lavezzi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat ex-Newcastle Marveaux?

Nop, Sylvian speelt nog bij Newcastle geloof ik. Dit is Joris Marveaux, hij is 30 jaar. Z'n broertje is Sylvian Marveaux.

Opstelling van Montpellier laat duidelijk zien hoe ze gaan spelen.. Verdedigen, verdedigen, verdedigen en counteren! ;c

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig weer hoor Sporting Telenet. (y) In de voorbereiding kansloze wedstrijden uitzenden zoals die van United tegen een stel Aziaten, maar nu het er om gaat zenden ze Montpellier - PSG niet eens uit. Kanalen genoeg om alle JPL-wedstrijden uit te zenden, maar dan één wedstrijd in Frankrijk, ho maar. Schijtzender zeg.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht in het begin nog van Mounier heeft eindelijk geleerd niet zulke moeilijke oplossingen te zoeken, maar nu zie ik hem spelen pfff. Eerst schiet ie, met wat geluk komt ie bij Cabella waardoor het toch 1-0 staat en daarna verkloot ie 3x de bal. ;e

PSG tactiek ook raar hoor, Zlatan en Lavezzi in de spits. Lavezzi diep, Zlatan die steeds de bal op komt halen. Zet dan Cavani voor Lavezzi, dan heb je echt een dodelijke aanval. Matuidi wel baasje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Montpellier vind ik zelf wel lekker spelen, aan de opstelling kon je al zien dat ze gingen verdedigen. Eindelijk spelen ze met een visie itt. tot vorig seizoen, waarin het nergens op leek. Heel het team speelt wel lekker, Cabella steekt eruit, alleen Tiene en Mounier zijn ondermaats. PSG gaat het dit seizoen moeilijk krijgen in uitdeals, elke team gaat ziek defensief tegen ze spelen, gaat nog wat worden.

[MENTION=1473]Captain[/MENTION]; :-D:-D:-D

[MENTION=8509]Mathi[/MENTION];, jawel. Maar nu weten al die teams hoe het is om tegen een ziek goed PSG te spelen, vorig seizoen ging het namelijk best makkelijk voor PSG tegen teams die erg defensief speelde. Geen idee hoe het dit seizoen gaat, hopen dat het niet lukt haha.

Mounier eraf eindelijk, nu Martin. Ben benieuwd

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites