Arno Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 wel aardig nummer ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 24 november 2009 Auteur Share Geplaatst 24 november 2009 Die nieuwe plaat van The Fray is wel erg mooi hoor, geweldig. Of mogen we het hier alleen maar over Hardrock hebben tegenwoordig, gezien de titel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Mwa, Rock heeft nu zijn eigen topic, maar ik ga je niets verbieden. Ik denk alleen dat je daar wat meer gelijkgestemden aantreft ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walnood Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Die nieuwe plaat van The Fray is wel erg mooi hoor, geweldig. Of mogen we het hier alleen maar over Hardrock hebben tegenwoordig, gezien de titel? Het album how to save a life was echt prachtig, de nieuwe moet ik nog luisteren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 24 november 2009 Auteur Share Geplaatst 24 november 2009 Deze gaat nog een stapje verder qua mooiheid, echt. En ik ben nou ook de nieuwe van The Hours aan het downloaden, die schijnt ook erg goed te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Wolfmother klinkt mij verdomd goed in de oren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Wolfmother klinkt mij verdomd goed in de oren. Woman blijft een fantastisch nummer. Wel een anthem zeg maar. Verder is het een van de vele bands waar ik een of twee nummers van leuk vind maar nooit de moeite heb genomen om meer te luisteren. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Ik ken het Verven. Woman en Joker and the Thief zijn tof. Appletree is ook wel geinig, die kwam een keer op de shuffle voorbij voordat ik hem doordrukte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Moet wel zeggen inderdaad dat juist die twee nummers echt blijven hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 november 2009 Share Geplaatst 24 november 2009 Woman, Joker and the Thief, Dimension, Minds Eye, White Unicorn. Ken ik van Wolfmother, nieuwe CD moet ik nog keertje luisteren.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 Iemand de nieuwe Hypocrisy al gehoord? Zeer strak album geworden! Ik was een beetje bang dat na de sabatical er teveel Pain invloeden in zouden zitten, maar het is gelukkig lekker ouderwets. Begin volgend jaar gaan ze weer touren met 2 data in NL en 1 in BE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 november 2009 Share Geplaatst 27 november 2009 Weet iemand of er ook soort van rock-tijdschriften bestaan die in nederland verkrijgbaar zijn? ps. het lieftst met posters ;c Ik was vanmiddag in de bruna en daar lag het tijdschrift Rock Sound(s). Met postes en stickervel ofzo stond op de kaft. Wel engelstalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 [YOUTUBE]gablEKsjlWg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 1 december 2009 Share Geplaatst 1 december 2009 Luister bijna nooit metal, maar Static-X is toch wel 1 van m'n favo bands :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PinGuN Geplaatst 5 december 2009 Share Geplaatst 5 december 2009 Morgen naar RAMMSTEIN :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Haha, ze hebben de finale van de Noorse inzending gehaald :D. Oke, het nummer is wel heel erg ingekort en heel erg save, het is dan ook geen pestpleurisherrie, maar het klinkt wel erg 'catchy' [YOUTUBE]vESXuyvKQew[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Black? Klinkt meer als Melo-Death imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Black? Klinkt meer als Melo-Death imo Ja, dit is een gekuisde versie van de albumvariant ;) Het lijkt nog het meest op Power Metal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 april 2010 Share Geplaatst 27 april 2010 Topic hernoemd, liefhebbers van hardrock kunnen voortaan hier terecht: Klik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 april 2010 Share Geplaatst 27 april 2010 Ik spam meteen maar even dit topic omhoog :) Ik ga 29 mei naar Wolves In The Throne Room _O_ De vaandeldragers van de Drone Black Metal komen in Utrecht spelen, hoera. Aparte figuren trouwens, erg links georiënteerd en milieufreaks. Er is amper een goede YouTube link te vinden, want de nummers duren vrijwel allemaal dik boven de 10 minuten en dat is de limiet op YouTube. Deze dan maar: [YOUTUBE]TAm6w_IPtlA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 10 mei 2010 Share Geplaatst 10 mei 2010 Ook maar even kicken. Ik vind aan zulke metal weinig aan eerlijk gezegd, vaak is zulke shit echt niet te verstaan en zijn de teksten ook nog eens niet echt bijzonder goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 mei 2010 Share Geplaatst 12 mei 2010 Ook maar even kicken. Ik vind aan zulke metal weinig aan eerlijk gezegd, vaak is zulke shit echt niet te verstaan en zijn de teksten ook nog eens niet echt bijzonder goed. Alsof 99% van welke muziek dan ook goede teksten heeft ;) Toevallig is Wolves... net die ene uitzondering op de regel, al bevalt me hun gedachtegoed niet echt. Eco-vegetarische-linkse-hippies. Ohja, een complete live show van ze in Tilburg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Ronnie James Dio overleden AMSTERDAM - Metallegende Ronnie James Dio is overleden. Dat heeft zijn vrouw en manager Wendy Dio bekendgemaakt via zijn website. ''Vandaag is mijn hart gebroken. Ronnie is om 7.45 uur overleden'', zo luidt de tekst op de site. Volgens zijn echtgenote hebben veel familieleden en vrienden nog afscheid kunnen nemen van Dio in diens laatste uren. ''Weet dat hij van jullie allemaal hield en dat zijn muziek altijd voort zal leven.'' Maagkanker Bij de zanger was in november vorig jaar de diagnose maagkanker gesteld. Eerder dit jaar leek hij aan de beterende hand, maar het herstel zette niet door. Eerder deze maand gelastte zijn band Heaven & Hell een zomertournee af, omdat Dio een behandeling voor zijn ziekte moest ondergaan. Black Sabbath Ronnie James Dio verscheen voor het eerst in de internationale spotlight in 1975, als zanger van Rainbow. Hij vergrootte zijn faam in 1979, toen hij Ozzy Osbourne verving als zanger van Black Sabbath, die uit deze band werd gezet wegens excessief drugsgebruik. Samen met die Black Sabbath maakte Dio onder meer de in de metalscene nog steeds als zeer invloedrijk bekend staande albums Heaven And Hell en Mob Rules. In 1982 begon hij zijn eigen band onder de naam Dio. Het nummer Love Is All van Roger Glover, dat in 1975 de top van de Nederlandse hitlijsten behaalde, werd door hem gezongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 mei 2010 Share Geplaatst 17 mei 2010 Oh, daarom draaiden ze vanmorgen Love is all op de radio. Leuk nummer. Ook in Rainbow was hij fantastisch. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 25 mei 2010 Share Geplaatst 25 mei 2010 http://www.showbiznewz.nl/artikel_9797_slipknot-bassist-paul-gray-38-overleden.html ...Hoorde het vanochtend al op de radio, was gelijk me hele dag kut :( Rip Paul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten