King Ron Geplaatst 22 maart 2010 Share Geplaatst 22 maart 2010 Nordstrond, doei. (d) Hij heeft bij z'n debuut wel Heerenveen in het hol van de vijand over de knie gelegd. Alleen daarom al gaan we hem niet vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 22 maart 2010 Share Geplaatst 22 maart 2010 Wat vinden jullie eigenlijk van Koç? Niks. Heeft nog bijna geen minuten gemaakt en als ie speelde viel die niet op. Heeft nog tijd nodig denk ik. Misschien dat ie binnenkort komt te spelen omdat ook Nordstrand weg is. Alhoewel ik denk dat er dan wel voor Pedersen wordt gekozen of Bacuna voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King Ron Geplaatst 22 maart 2010 Share Geplaatst 22 maart 2010 Wat vinden jullie eigenlijk van Koç? Jammer van Nordstrand, al reageer ik niet echt objectief. Nordstrand heeft me met Groningen kampioen gemaakt. :D Koç is eigenlijk te klein en te licht om voorin potten te kunnen breken. Een beetje verdediger komt tegen zo'n jongen nooit in de problemen. Je kunt je gebrek aan fysiek alleen compenseren als je een geweldige techniek hebt en/of een bovennatuurlijk inzicht zodat je de tegenstander altijd voor bent en altijd te slim af. Koç is nog jong dus mag nog wel even de tijd krijgen zich te bewijzen want hij heeft zeer zeker wel enige potentie maar mijn gevoel zegt dat hij het niet gaat redden bij FC Groningen. Dat geeft niet, hij kwam van Eindhoven waar die het goed heeft gedaan en hoefde niet veel te kosten. Dat is de gok altijd waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 22 maart 2010 Share Geplaatst 22 maart 2010 Koc volgend jaar verhuren zal wel goede optie zijn. Ik lees trouwens net dat ze Daley nog jaartje willen huren,lijkt me goed plan:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 22 maart 2010 Share Geplaatst 22 maart 2010 Koc kan het niveau gewoon niet aan nu, ik sluit nog niks uit maar ik heb er weinig vertrouwen in. Het is een voetballer met een enorme drive en ik weet zeker dat hij ook graag wil spelen. Volgend jaar in de voorbereiding gewoon lekker voorin laten staan met Tim en dan zie we wel. Er moet sowieso nog een extra spits bij, want er is te weinig ervaring. Als Daley zou blijven zou dat niet verkeerd zijn nee:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Daley gaat denk wel terug naar Ajax hoor, zie in hem wel de nieuwe linksback. Want hij heeft wel een goed linkerbeen en het fysieke, in tegenstelling tot Anita. Of Atouba moet een kans gaan krijgen, dan mogen jullie Daley nog wel jaartje gebruiken idd. Alleen maar goed voor iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Golaso Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Ik raad Ajax gewoon aan om een 'echte' linksback aan te schaffen/uit de jeugdopleiding te halen. Atouba is een optie, maar niet een speler die zich al heeft bewezen. Anita kan het wel maar is een rechtspoot. Blind is ook een rechtspoot en gaat op deze manier een soort Emanuelson worden, overal spelen maar geen vaste positie. Emanuelson is tevens niet echt geschikt voor linksback. Ajax heeft een speler als Braafheid (misschien huren van Bayern?) nodig. Als ze nu ook nog Boulahrouz zouden kunnen halen, hebben ze een heerlijke verdediging. En op deze manier kan Blind voor Groningen behouden blijven :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 26 maart 2010 Share Geplaatst 26 maart 2010 Blind is toch echt linksbenig hoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 26 maart 2010 Share Geplaatst 26 maart 2010 Blind moet volgend jaar lekker terugkomen naar Ajax. Concurreren met Anita voor de positie van linksback, Urby komt tegen een directe tegenstander bijna altijd tekort. Misschien kan Groningen nog een goede middenvelder huren, die lopen er volgens mij in de jeugd ook genoeg rond. Overigens is Blind inderdaad linksbenig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 maart 2010 Share Geplaatst 29 maart 2010 Misschien Jari(Jan arie van der heyden) jaartje huren, hadden ze het over in studio Ajax. Aangezien jullie er ook van uitgaan dat jullie de bal willen hebben, verzorgd voetbal enzo. Plus dat onze trainer van Jong ajax naar Grun vertrekt..zou wel mooi vinden als er een aantal spelers worden verhuurd aan jullie. Je ziet dat Blind zich goed ontwikkelt, plus dat hij als back gewoon goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 29 maart 2010 Share Geplaatst 29 maart 2010 Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen, is ook wel een leuke voetballer. Het is gewoon ontzettend kut dat we gister hebben verloren. Want Mavatz had die 2 kansen in de 1e helft wel mogen maken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 29 maart 2010 Share Geplaatst 29 maart 2010 Denk dat er komend seizoen wordt gezocht naar een vastere waarde. Huren is wel even handig. Maar volgend seizoen is Zonneveld (gelukkig) weg, en Nordstrand is dan ook terug. Als er nog ergens een potje staat worden er gewoon nieuwe spelers aangetrokken. Als het niet anders kan zal er gehuurd worden, waarschijnlijk van ajax ja, gezien het verleden van Huistra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 31 maart 2010 Share Geplaatst 31 maart 2010 Sankoh gaat voor 95% zeker weg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 31 maart 2010 Share Geplaatst 31 maart 2010 Jammer hoor.;c Hoevaak die vent me al een hartaanval heeft gegeven is niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 7 mei 2010 Share Geplaatst 7 mei 2010 Wat een seizoen zeg, denk dat je het met 1 woord kan samenvatten; blessures. Het hele seizoen zijn wij de plaag van de eredivisie met non stop blessures, Morten Nordstrand (lies), Sepp De Roover (kruisband), Petter Andersson (kruisband), Ondrej Svejdik (kruisband), Jeffrey Rijsdijk (knie), Danny Holla (kuitbeen), Theo Lucius (kuitbeen), Mike Zonneveld (achillespees), Lovre (jukbeen), Stenman (hamstring) en Ajilore (heup). Aan het einde van het seizoen! Dat moet volgend seizoen toch echt anders hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 7 mei 2010 Share Geplaatst 7 mei 2010 Je kan de natuur niet dwingen he.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 7 mei 2010 Share Geplaatst 7 mei 2010 Komt allemaal door Jans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 mei 2010 Share Geplaatst 7 mei 2010 Lucius misschien fit he tegen Utrecht, al winnen we daar geen wedstrijden mee, want zal wel wissel komen te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 3 juni 2010 Share Geplaatst 3 juni 2010 Kunst tekent contract bij FC Groningen en komt bij eerste selectie FC Groningen heeft Jorrit Kunst voor één jaar gecontracteerd. De rechterverdediger speelt al acht jaar bij Groningen en zal het komend seizoen deel uitmaken van de eerste selectie, aldus RTV Noord. Kunst startte in 2002 bij de C-junioren en doorliep daarna alle jeugdteams. Pieter Huistra, de opvolger van de naar SC Heerenveen vertrokken Ron Jans, neemt de 21-jarige verdediger in zijn selectie op. Ook Darryl Lachman wordt opgenomen in de eerste selectie. De verdediger speelde de afgelopen twee jaar eveneens bij de beloften en kwam afgelopen seizoen in twee competitie- en één bekerduel binnen de lijnen. Lekker hoor Jay, zal waarschijnlijk back-up rechtsachter worden. Die Lachman (ex-Ajax) heeft ook wel de potentie om dit seizoen Sankoh te vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 7 juni 2010 Share Geplaatst 7 juni 2010 FC Groningen haalt Tadic voor drie seizoenen naar Euroborg FC Groningen heeft bekendgemaakt dat het Dusan Tadic heeft gecontracteerd. De laatste dagen werd al duidelijk dat de Trots van het Noorden en de 21-jarige Serviër dicht bij een akkoord waren; Tadic meldde op de website van Vojvodina Novi Sad zelfs al dat de deal helemaal rond was. Hij tekent in Euroborg een contract voor drie seizoenen. De twintigvoudig jeugdinternational is gehaald als versterking voor de flanken. Tadic heeft er vier seizoenen opzitten bij Vojvodina in zijn geboorteland. “Ik ben tevreden over de voorwaarden. Het is een hele nieuwe uitdaging voor mijâ€, zei hij eerder al op de website van zijn oude vereniging. FC Groningen wachtte echter tot maandag met de bekendmaking. De club van Pieter Huistra laat weten dat Tadic dinsdagmiddag gepresenteerd wordt aan pers en publiek. Dan zullen ook meer details naar buiten komen over de transfer, zo zegt FC Groningen. In 107 officiële optredens bij Vojvodina vond Tadic 29 keer het net. In december 2008 debuteerde hij in de nationale ploeg; hij speelde sindsdien twee interlands. Nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn. Youtube filmpjes zijn altijd wel leuk om te zien, maar zelfs daar kan iedereen super goed zijn. Ben benieuwd, nu nog een paar verdedigers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 FC Groningen tekent bezwaar aan tegen openingsduel tegen Ajax FC Groningen heeft dinsdagochtend telefonisch bezwaar aangetekend bij de KNVB tegen het concept-speelprogramma voor het nieuwe Eredivisie-seizoen. De noorderlingen zeggen op hun officiële website dat veel van haar supporters en sponsoren nog op vakantie zijn in de eerste speelronde, als Ajax op bezoek komt in Euroborg. “In het concept zoals dat er nu ligt starten wij de competitie op zondag 8 augustus met een thuiswedstrijd tegen Ajax. Dit is exact dezelfde tegenstander als vorig jaar tijdens de openingsronde van de Eredivisieâ€, stelt de club dinsdag bij monde van algemeen directeur Hans Nijland. “Wij realiseren ons dat deze topwedstrijd in de vakantieperiode valt en dat een deel van onze supporters en sponsors mogelijk hierdoor vanwege een geboekte vakantie niet aanwezig kan zijn.†“Wij hebben vanochtend dan ook telefonisch contact gezocht met de KNVB en bezwaar aangetekend. Wij hebben de KNVB met klem verzocht te zoeken naar een andere tegenstander tijdens de eerste competitieronde, zodat onze supporters en sponsors niet voor het tweede jaar op rij worden gedupeerd met het mogelijk missen van één van de meest aansprekende wedstrijden van het seizoen. Wij zullen dit mondelinge bezwaar met een officiële brief richting de KNVB kracht bij zetten.†“De KNVB heeft in een eerste reactie laten weten te zullen kijken naar de mogelijkheid een andere wedstrijd te programmeren, maar heeft hierbij geen enkele toezegging in welke richting dan ook gedaan. Wij zullen dus moeten afwachten of er in het competitieprogramma nog geschoven kan worden.†Voor mij hoeft het niet aangezien ik dan niet op vakantie ben. Maar wel logisch dat ze het willen verplaatsen, is 1 van de betere wedstrijden qua sfeer van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 Ja plus dat het vorig seizoen ook al was, dat heeft er denk vooral mee te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 Lekker hoor Jay, zal waarschijnlijk back-up rechtsachter worden. Die Lachman (ex-Ajax) heeft ook wel de potentie om dit seizoen Sankoh te vergeten. Ken hem niet, maar zal wel een talentje zijn dan he. Misschien even in de voorbereiding een wedstrijdje meepikken om te kijken wat het gaat worden dit seizoen. Nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn. Youtube filmpjes zijn altijd wel leuk om te zien, maar zelfs daar kan iedereen super goed zijn. Ben benieuwd, nu nog een paar verdedigers. Tadic idd nog niet vaker van gehoord. Herinner met wel die naam met fm, maar of het dezelfde is weet ik niet. Aangezien alles games weg zijn:p Hij scoorde nog niet veel, maar hij zal wel potentie hebben. Voor mij hoeft het niet aangezien ik dan niet op vakantie ben. Maar wel logisch dat ze het willen verplaatsen, is 1 van de betere wedstrijden qua sfeer van het seizoen. Vind het jammer dat we weer tegen ajax beginnen. Is een moeilijke wedstrijd die ik liever halverwege zie. Hoop dat hij verplaats wordt, maar alst niet zo is, dan hoop ik maar op een goed begin:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 9 juni 2010 Share Geplaatst 9 juni 2010 Matavz langer bij FC Groningen FC Groningen heeft met Tim Matavz overeenstemming bereikt over een nieuw driejarig contract. De club had eerder dit seizoen al de tweejarige optie op de Sloveense spits binnen de bestaande verbintenis gelicht. Nu is met de 21-jarige clubtopscorer van het afgelopen seizoen een geheel nieuwe verbintenis afgesloten voor een periode van drie jaar, ingaande per 1 juli en dus lopend tot medio 2013. Matavz bereidt zich momenteel met de nationale ploeg van Slovenië voor op het Wereldkampioenschap in Zuid-Afrika, dat volgende week begint. Afgelopen vrijdag maakte hij zijn officiële interlanddebuut in een oefenduel met Nieuw-Zeeland. De aanvaller werd afgelopen seizoen met dertien doelpunten in de Eredivisie clubtopscorer van FC Groningen. Manager technische zaken Henk Veldmate is zeer te spreken over de nieuwe overeenkomst. “Matavz heeft zich het afgelopen seizoen bijzonder goed ontwikkeld. Wij hebben in hem altijd het talent gezien, maar op een bepaald moment moet zich dat ook vertalen naar de prestaties op het veld. Die stap heeft Matavz het afgelopen seizoen duidelijk gezet. Wij zijn dan ook blij dat we hem nog langer aan ons hebben weten te binden. Matavz kan zich nu volledig richten op zijn rol tijdens het WK en wij hebben de verwachting dat we ook op dat podium nog wat van hem gaan zien.†Mooi dat zijn contract verlengt is. Komend seizoen met Enevoldsen op rechts, Andersson centraal, Tadic op links en Matavz in de spits kan wel wat worden komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 juni 2010 Share Geplaatst 9 juni 2010 Inderdaad. Die Tadic heeft een beestachtige voorzet, in die filmpjes tenminste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten