Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

FC Groningen heeft gewoon een zeer matige selectie en er is geen trainer die daar verandering in brengt. Kijk, bij PSV was het een ander verhaal. Die hebben het materiaal wel, maar voor Groningen is het gewoon zaak niet té laag te eindigen en dan dit seizoen heel snel vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan Huistra weinig aan doen? Ze laten goddomme weinig zien. Geen beleving, geen strijd, geen passie helemaal niks. Zelfs het 24e elftal van de plaatselijke amateurclub zou het nog beter doen dan het huidige Groningen. We hebben inmiddels allang gezien dat Texeira een waardeloze spits is. Dat Sparv een hartaanval krijgt wanneer hij de bal vooruit moet spelen. Dat Andersson geen enkele kans kan creeeren/afmaken. De eerste competitiehelft een keeper er in zetten die niet eens kan duiken. Een dramatische speler als Kwakman kopen, terwijl je daar net zo goed Veldmate kan neerzetten. Een Kieftenbeld die vaak z'n mannetje laat lopen. 7 verschillende spelers op '10' aan het begin van de wedstrijd. En ik kan nog wel even doorgaan, maar 1 ding is zeker: dit is zeker niet de schuld van Huistra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luciano : Aardige keeper meer niet

Kieftenbeld : Niks bijzonders

Van Dijk : Talent

Kwakman/Ivens : Verschrikkelijk

Burnet : Aardig

Sparv : Matige speler

Bacuna : Valt mee

Andersson : Nooit zo goed geweest als voor zijn blessure

Suk : Valt mee is een spits geen rechtsbuiten.

Tadic : Een geweldenaar die niet het niveau van vorig seizoen heeft.

Texeira : Een aardige spits die wel heel afhankelijk is van de spelers om hem heen.

En als je dat vergelijkt met de elftallen van Vitesse , Heerenveen en Feyenoord is dit niks. Ook Roda heeft een beter elftal, RKC doet het hele seizoen al leuke dingen en NEC is ook de laatste tijd in vorm. Dus ik vind het niet zo raar dat je dan 11de staat. Je kan creatief zijn en bijvoorbeeld die Nemeth halen voordat RKC hem haalde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staan gewoon waar ze horen te staan hoor. Er is nu gewoon sprake van een dip, maar de selectie is ook gewoon bagger vergeleken met afgelopen jaren. Vorig jaar was Huistra zo goed, en nou is ie zo slecht, onzin.

Daar gaat het mij zelfs nog het minste om. Als ik een slechte wedstrijd speel, dan voel ik dat aan. Dan ga je gewoon bikkelen/strijden en geen moeilijke dingen doen. Helaas gebeurd dat niet bij Groningen, dat is waar ik me druk over maak. Er is geen winnaarsmentaliteit. Tevens vind ik het beleid van Huistra niet geweldig, maar dat heb ik een paar posts omhoog al gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja oke dat klopt maar wat ook opvallend is jullie hebben ook geen echte bikkelaars in het team. Van wie verwacht je nou dat hij zich kapot werkt? Nou alleen van Suk en dat is dan nog ook een aanvaller.

@Niels

Ja bij Texeira geef ik hem de voordeel van de twijfel omdat het zijn eerste seizoen is. Maar stel je voor dat hij al 3 seizoenen hier bij Groningen zou spelen dan had ik hem ook uiteraard slecht gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een bikkelaar? Dat jonkie die nu bij VVV speelt en anders die Femi die verhuurd is. Mouwen opstropen en gaan. Ik verlang terug naar het middenveld met Buijs, Lindgren en Levchenko. Voetballend niet goed, maar altijd kort op de man, willen winnen dat zijn de spelers die Groningen moet halen. En niet zo'n halvegare als Pedersen of Sparv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huistra is gewoon een slapjanus eerste klas. Bullshit dat iedereen 'm vorig jaar geweldig vond. Oprotten met die vent, als je een compilatie maakt van alles wat hij na de wedstrijd te vertellen heeft, dan lach je je kapot. Telkens weer hetzelfde slappe gelul. Daarnaast een dramatisch wisselbeleid en telkens vasthouden aan de tactiek die totaal niet werkt. Ongelofelijk, enkeltje Friesland voor hem. Per direct.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar gaat het mij zelfs nog het minste om. Als ik een slechte wedstrijd speel, dan voel ik dat aan. Dan ga je gewoon bikkelen/strijden en geen moeilijke dingen doen. Helaas gebeurd dat niet bij Groningen, dat is waar ik me druk over maak. Er is geen winnaarsmentaliteit. Tevens vind ik het beleid van Huistra niet geweldig, maar dat heb ik een paar posts omhoog al gezegd.

Wat is er mis met zijn beleid? Aankopen ofwat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft geen beleid, dat is het hem nou juist. Die Kappelhof wordt steeds maar op rechtsback gezet, terwijl die jongen bij Vitesse uit, als centrale verdediger, Bony (één van de sterke/betere spitsen in NL) totaal in de broekzak had. Waarom zet je hem dan steeds weer rechtsback neer? Gun dan zo'n jongeling als Luis Pedro de kans en zet Kappelhof naast VvD. Je aanvoerder Andersson is wel maanden drama, haal hem er dan gewoon uit. Sparv is een en al drama, maar speelt altijd. Hiariej is van origine een middenvelder, speelde vorig seizoen op het middenveld en dit seizoen rechtsback. Kieftenbeld werd gehaald als rechtsback, maar na 1 seizoen staat ie op het middenveld. Positie gewisseld met Hiariej dus. Diezelfde Hiariej mag na weken banken weer op het middenveld beginnen, dit keer als 10. Terwijl het een controlerende middenvelder is. 4 minuten na rust word ie gewisseld, omdat ze aanvallender wouden spelen. Waarom zet je dan een controlerende middenvelder op 10?

Dit zijn zo maar wat voorbeeldjes, kan wel even doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites