Marcos Geplaatst 18 maart 2012 Share Geplaatst 18 maart 2012 Utrecht uit, ik ben er bij dus hopelijk eindelijk weer eens punten ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 18 maart 2012 Share Geplaatst 18 maart 2012 Nou.. Na de winterstop 9 wedstrijden gespeeld en 7 verloren. Gelukkig zijn het allemaal incidenten en ziet Huistra altijd alleen maar positieve dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 maart 2012 Share Geplaatst 18 maart 2012 Weg met die Huistra, word je toch niet meer vrolijk van. Dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 maart 2012 Share Geplaatst 18 maart 2012 Laten zitten joh vorige seizoen waren jullie gewoon goed, iedereen heeft wel eens zo'n dip of jaar er tussen zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 FC Groningen heeft gewoon een zeer matige selectie en er is geen trainer die daar verandering in brengt. Kijk, bij PSV was het een ander verhaal. Die hebben het materiaal wel, maar voor Groningen is het gewoon zaak niet té laag te eindigen en dan dit seizoen heel snel vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Idd ook Huistra kan daar weinig aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Kan Huistra weinig aan doen? Ze laten goddomme weinig zien. Geen beleving, geen strijd, geen passie helemaal niks. Zelfs het 24e elftal van de plaatselijke amateurclub zou het nog beter doen dan het huidige Groningen. We hebben inmiddels allang gezien dat Texeira een waardeloze spits is. Dat Sparv een hartaanval krijgt wanneer hij de bal vooruit moet spelen. Dat Andersson geen enkele kans kan creeeren/afmaken. De eerste competitiehelft een keeper er in zetten die niet eens kan duiken. Een dramatische speler als Kwakman kopen, terwijl je daar net zo goed Veldmate kan neerzetten. Een Kieftenbeld die vaak z'n mannetje laat lopen. 7 verschillende spelers op '10' aan het begin van de wedstrijd. En ik kan nog wel even doorgaan, maar 1 ding is zeker: dit is zeker niet de schuld van Huistra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Luciano : Aardige keeper meer niet Kieftenbeld : Niks bijzonders Van Dijk : Talent Kwakman/Ivens : Verschrikkelijk Burnet : Aardig Sparv : Matige speler Bacuna : Valt mee Andersson : Nooit zo goed geweest als voor zijn blessure Suk : Valt mee is een spits geen rechtsbuiten. Tadic : Een geweldenaar die niet het niveau van vorig seizoen heeft. Texeira : Een aardige spits die wel heel afhankelijk is van de spelers om hem heen. En als je dat vergelijkt met de elftallen van Vitesse , Heerenveen en Feyenoord is dit niks. Ook Roda heeft een beter elftal, RKC doet het hele seizoen al leuke dingen en NEC is ook de laatste tijd in vorm. Dus ik vind het niet zo raar dat je dan 11de staat. Je kan creatief zijn en bijvoorbeeld die Nemeth halen voordat RKC hem haalde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Suk is gewoon drama, heb ik altijd gezegd. Sparv is niet matig, maar gewoon dramatisch slecht. Voor de rest wel redelijk eens, Bacuna is veel te wisselvallig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Ik vind die Texeira anders ook maar niets :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Staan gewoon waar ze horen te staan hoor. Er is nu gewoon sprake van een dip, maar de selectie is ook gewoon bagger vergeleken met afgelopen jaren. Vorig jaar was Huistra zo goed, en nou is ie zo slecht, onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Ook weer zo'n rijtje van cimbomcu :lol: 'Valt mee' 'Aardig'. Oftewel: nog nooit zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 ja idd ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Staan gewoon waar ze horen te staan hoor. Er is nu gewoon sprake van een dip, maar de selectie is ook gewoon bagger vergeleken met afgelopen jaren. Vorig jaar was Huistra zo goed, en nou is ie zo slecht, onzin. Daar gaat het mij zelfs nog het minste om. Als ik een slechte wedstrijd speel, dan voel ik dat aan. Dan ga je gewoon bikkelen/strijden en geen moeilijke dingen doen. Helaas gebeurd dat niet bij Groningen, dat is waar ik me druk over maak. Er is geen winnaarsmentaliteit. Tevens vind ik het beleid van Huistra niet geweldig, maar dat heb ik een paar posts omhoog al gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2012 Ook weer zo'n rijtje van cimbomcu :lol: 'Valt mee' 'Aardig'. Oftewel: nog nooit zien spelen. Op Texeira na (slecht) heeft hij wel bij alle spelers gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Ja oke dat klopt maar wat ook opvallend is jullie hebben ook geen echte bikkelaars in het team. Van wie verwacht je nou dat hij zich kapot werkt? Nou alleen van Suk en dat is dan nog ook een aanvaller. @Niels Ja bij Texeira geef ik hem de voordeel van de twijfel omdat het zijn eerste seizoen is. Maar stel je voor dat hij al 3 seizoenen hier bij Groningen zou spelen dan had ik hem ook uiteraard slecht gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Een bikkelaar? Dat jonkie die nu bij VVV speelt en anders die Femi die verhuurd is. Mouwen opstropen en gaan. Ik verlang terug naar het middenveld met Buijs, Lindgren en Levchenko. Voetballend niet goed, maar altijd kort op de man, willen winnen dat zijn de spelers die Groningen moet halen. En niet zo'n halvegare als Pedersen of Sparv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Ja klopt ook dom dat die 2 verhuurd zijn (Of is Femi verkocht?). Minstens 1tje daarvan moest je zelf houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Huistra is gewoon een slapjanus eerste klas. Bullshit dat iedereen 'm vorig jaar geweldig vond. Oprotten met die vent, als je een compilatie maakt van alles wat hij na de wedstrijd te vertellen heeft, dan lach je je kapot. Telkens weer hetzelfde slappe gelul. Daarnaast een dramatisch wisselbeleid en telkens vasthouden aan de tactiek die totaal niet werkt. Ongelofelijk, enkeltje Friesland voor hem. Per direct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Daar gaat het mij zelfs nog het minste om. Als ik een slechte wedstrijd speel, dan voel ik dat aan. Dan ga je gewoon bikkelen/strijden en geen moeilijke dingen doen. Helaas gebeurd dat niet bij Groningen, dat is waar ik me druk over maak. Er is geen winnaarsmentaliteit. Tevens vind ik het beleid van Huistra niet geweldig, maar dat heb ik een paar posts omhoog al gezegd. Wat is er mis met zijn beleid? Aankopen ofwat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Hij heeft geen beleid, dat is het hem nou juist. Die Kappelhof wordt steeds maar op rechtsback gezet, terwijl die jongen bij Vitesse uit, als centrale verdediger, Bony (één van de sterke/betere spitsen in NL) totaal in de broekzak had. Waarom zet je hem dan steeds weer rechtsback neer? Gun dan zo'n jongeling als Luis Pedro de kans en zet Kappelhof naast VvD. Je aanvoerder Andersson is wel maanden drama, haal hem er dan gewoon uit. Sparv is een en al drama, maar speelt altijd. Hiariej is van origine een middenvelder, speelde vorig seizoen op het middenveld en dit seizoen rechtsback. Kieftenbeld werd gehaald als rechtsback, maar na 1 seizoen staat ie op het middenveld. Positie gewisseld met Hiariej dus. Diezelfde Hiariej mag na weken banken weer op het middenveld beginnen, dit keer als 10. Terwijl het een controlerende middenvelder is. 4 minuten na rust word ie gewisseld, omdat ze aanvallender wouden spelen. Waarom zet je dan een controlerende middenvelder op 10? Dit zijn zo maar wat voorbeeldjes, kan wel even doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Kappelhof was in de jeugd van Ajax ook eerst altijd een centrale verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Als we een betere rechtsback hadden gehad had hij ook al lang centraal gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Wauw, wat een opmerking Marco.. Je weet als voetballer zelf toch wel dat je in de as je beste voetballers moet hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Ja, ik snap het ook niet. Maar ik denk als Huistra, hij vindt Ivens beter dan Hiariej dus zet hij Ivens centraal en Kappelhof op rechts. Anders kan ik het me niet voorstelllen waarom hij het doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten