Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

2-1 100% fout van Van Loo. Staat buiten zijn 5 meter, zijn nog 4 verdedigers voor hem, 3 van VVV zonder gevaar, Vujicevic haalt uit en ja hoor, precies over Van Loo heen. Die gast moet echt weg. Ik zeg Stefan Bakker voor 2e keeper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2-1 100% fout van Van Loo. Staat buiten zijn 5 meter, zijn nog 4 verdedigers voor hem, 3 van VVV zonder gevaar, Vujicevic haalt uit en ja hoor, precies over Van Loo heen. Die gast moet echt weg. Ik zeg Stefan Bakker voor 2e keeper.

Dit was echt totaal geen fout van Van Loo. Het is heel normaal dat een keeper bij dit soort situaties een paar meter voor z'n goal staat. Zo verklein je je doel en kun je beter reageren op schoten die de hoek in vliegen. Dit was gewoon een enorme mazzelgoal van VVV die er bij 9 van de 10 keepers invliegt.

Haha nee man, alles raak. Zit nu in de finale, thuis vs PSV.;)

Je bent nog niet veel opgeschoten in ieder geval, want de rest schoot ook alles raak. :P Als dat in de finale net zo gaat, duurt de rust een half uur langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was echt totaal geen fout van Van Loo. Het is heel normaal dat een keeper bij dit soort situaties een paar meter voor z'n goal staat. Zo verklein je je doel en kun je beter reageren op schoten die de hoek in vliegen. Dit was gewoon een enorme mazzelgoal van VVV die er bij 9 van de 10 keepers invliegt..

Nee, hier zit je echt fout. Van Loo staat gewoon te ver van de lijn, hij mag op 3 a 4 meter staan imo, hij staat minimaal op 7. Daarbij doet hij na de blok nog 2 passen naar voren waardoor hij helemaal geklopt is. Gewoon een fout dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, hier zit je echt fout. Van Loo staat gewoon te ver van de lijn, hij mag op 3 a 4 meter staan imo, hij staat minimaal op 7. Daarbij doet hij na de blok nog 2 passen naar voren waardoor hij helemaal geklopt is. Gewoon een fout dus.

Ik vind nog steeds van niet. Hij stond op de 5 meter toen hij in de schietbeweging was. Toen stapte hij wat naar voren en ook dat is niet zo gek, want het werd duidelijk een schot en geen lob. Dat die bal dan op miraculeuze wijze zo in de goal beland mag een wonder heten. Dat gebeurde ook nog es met een behoorlijke snelheid van de bal. 999 van de 1000 keer gaat zo'n bal er niet zo in, maar wordt het of een schot op doel of Granqvist blokt em, waarna de bal er in ieder geval niet zo invliegt. De commentator bij de nos vond ook dat Van Loo kansloos was, en ook op het fcgforum vinden ze het geen fout van Van Loo, dus ik ben niet de enige. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TimSparv Tim Sparv

Also a good win yesterday, but #disrespectful when some fans react to one of our substitutions like they did. #sincewebeinghonest

@TimSparv Tim Sparv

I must stress that we have amazing supporters, home and away, but hope the few that did it will think twice before reacting like that again.

Bacuna was dan ook traag als stront door een trechter... Gaat over hem neem ik aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites