Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Holla MotM ;e een mooie goal en je bent MotM. Sparv was imo de beste speler van Groningen. Die De Ridder mag ook wel snel naar Groningen verkassen, dan krijgt GS Pedersen en Enevoldsen.

Inderdaad. De Ridder is een erg dreigende speler met een leuke actie in huis. Wat mij betreft de ideale rechtsbuiten voor Grunn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toornstra is wel wat voor Groningen, maar ja die slaat de subtop waarschijnlijk nog wel over. Echt fucking balen dit. Ik kon niks zien helaas en heb ook weinig zin om terug te kijken doordat we het weer es in de belangrijke wedstrijden laten liggen. Ach ja, misschien moet ik niet zo zeiken, maar gewoon concluderen dat Groningen nog absoluut geen titelkandidaat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het niet erg dat het doorgaat :) Is gunstig voor Ajax, Groningen en PSV :dance:

Het is echt chil om Groningen tussen die 2 clubs te zien staan. Geweldig:D Zelfs een ajacied op het werk stond te juichen toen De Graafschap de gelijkmaker maakte, geeft toch wel een hoe het dit seizoen gaat:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn sowieso nog geen titelkandidaat. Misschien een gevaarlijke outsider, meer nog niet. Maar als we zo door groeien, dan kunnen we best az achterna en dan feesten als een malle op de grote markt!

dat zie ik over een paar seizoenen wel gebeuren mits je de betere spelers kunt behouden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, je ziet duidelijk wat nog beter moet. We hebben de nederlaag voornamelijk te danken aan het gebrek aan concentratie en aan Luciano.

Daarbij speelde Pedersen echter wel goed. Doelpunt meer dan verdiend, maar helaas was de enige speler die goed speelde. Ook al had iedereen wel veel inzet, we waren aanvallend onmachtig en daar heeft Roda perfect gebruik van gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Van Loo ook beter dan Luciano, maar blijkbaar ziet Groningen het zelf niet.

Van Loo is weliswaar voetballend veel minder, maar is veel en veel zekerder.

Vooral is hij Groter, maar minder snelle reflexen en alles. Wel jammer dat het blijkbaar weer een reden is van een verlies partij. Maar ik denk dat Huistra volgend seizoen dit wel zal veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites