Setzzie. Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Holla MotM ;e een mooie goal en je bent MotM. Sparv was imo de beste speler van Groningen. Die De Ridder mag ook wel snel naar Groningen verkassen, dan krijgt GS Pedersen en Enevoldsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Holla MotM ;e een mooie goal en je bent MotM. Sparv was imo de beste speler van Groningen. Die De Ridder mag ook wel snel naar Groningen verkassen, dan krijgt GS Pedersen en Enevoldsen. En Veldmate en Ajilore, dan mogen we Bargas ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Holla MotM ;e een mooie goal en je bent MotM. Sparv was imo de beste speler van Groningen. Die De Ridder mag ook wel snel naar Groningen verkassen, dan krijgt GS Pedersen en Enevoldsen. Inderdaad. De Ridder is een erg dreigende speler met een leuke actie in huis. Wat mij betreft de ideale rechtsbuiten voor Grunn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Zonde, dood en doodzonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 De Ridder is echt een held, alleen zijn rendement is te laag. Ben bang dat wel hem snel kwijtzullen raken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 13 februari 2011 Share Geplaatst 13 februari 2011 Toornstra is wel wat voor Groningen, maar ja die slaat de subtop waarschijnlijk nog wel over. Echt fucking balen dit. Ik kon niks zien helaas en heb ook weinig zin om terug te kijken doordat we het weer es in de belangrijke wedstrijden laten liggen. Ach ja, misschien moet ik niet zo zeiken, maar gewoon concluderen dat Groningen nog absoluut geen titelkandidaat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 14 februari 2011 Share Geplaatst 14 februari 2011 We zijn sowieso nog geen titelkandidaat. Misschien een gevaarlijke outsider, meer nog niet. Maar als we zo door groeien, dan kunnen we best az achterna en dan feesten als een malle op de grote markt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 17 februari 2011 Share Geplaatst 17 februari 2011 Ik vind het niet erg dat het doorgaat :) Is gunstig voor Ajax, Groningen en PSV :dance: Het is echt chil om Groningen tussen die 2 clubs te zien staan. Geweldig:D Zelfs een ajacied op het werk stond te juichen toen De Graafschap de gelijkmaker maakte, geeft toch wel een hoe het dit seizoen gaat:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 17 februari 2011 Share Geplaatst 17 februari 2011 We zijn sowieso nog geen titelkandidaat. Misschien een gevaarlijke outsider, meer nog niet. Maar als we zo door groeien, dan kunnen we best az achterna en dan feesten als een malle op de grote markt! dat zie ik over een paar seizoenen wel gebeuren mits je de betere spelers kunt behouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 17 februari 2011 Share Geplaatst 17 februari 2011 Van der Laak heeft verlengd. Leuk voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 17 februari 2011 Share Geplaatst 17 februari 2011 Ja klopt, degelijke speler voor de breedte. Topgozer, zeurt nooit. Altijd inzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 februari 2011 Share Geplaatst 17 februari 2011 Boeit me eigenlijk niet zo veel. Heb van der Laak echt nooit een goede voetballer gevonden. Elke wedstrijd die ik van 'm heb gezien, hoopte ik dat hij gewisseld zou worden. Btw, toen hij naar de ziekenhuis ging na z'n blessure. Toen was ik er ook en het zag er allerminst smakelijk uit. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 17 februari 2011 Share Geplaatst 17 februari 2011 Ja ik en Frank zaten daar vlakbij toen, dat klonk ook niet fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 17 februari 2011 Share Geplaatst 17 februari 2011 Ja ik en Frank zaten daar vlakbij toen, dat klonk ook niet fijn. Nee, dat klonk inderdaad niet fijn. Ik had ook altijd commentaar op Koen, maar zoals ik nu Enevoldsen zie spelen dan heb ik toch veel liever Koen op die rechterkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Wtf doet Luciano daar nou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Dit kan er nog wel bij dus, pingel gemist. Goed ingeschoten tov van El Hamdaoui, maar Tyton pakt hem weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Pff, je ziet duidelijk wat nog beter moet. We hebben de nederlaag voornamelijk te danken aan het gebrek aan concentratie en aan Luciano. Daarbij speelde Pedersen echter wel goed. Doelpunt meer dan verdiend, maar helaas was de enige speler die goed speelde. Ook al had iedereen wel veel inzet, we waren aanvallend onmachtig en daar heeft Roda perfect gebruik van gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raul Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Dat vind ik al jaren het minpunt aan Groningen: die keeper, zou er nou echt niet iets beters te vinden zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Ik vind Van Loo ook beter dan Luciano, maar blijkbaar ziet Groningen het zelf niet. Van Loo is weliswaar voetballend veel minder, maar is veel en veel zekerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Ik vind Van Loo ook beter dan Luciano, maar blijkbaar ziet Groningen het zelf niet. Van Loo is weliswaar voetballend veel minder, maar is veel en veel zekerder. Vooral is hij Groter, maar minder snelle reflexen en alles. Wel jammer dat het blijkbaar weer een reden is van een verlies partij. Maar ik denk dat Huistra volgend seizoen dit wel zal veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 De enige die goed was, dat was Bacuna. Voor de rest verdiend iedereen een 4 of lager. Van Sloom is echt niet beter, in tegendeel zelfs. Hij houdt er zo veel ballen minder uit dan Luciano. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 februari 2011 Share Geplaatst 20 februari 2011 ik heb er oprecht spijt van dat ik gister naar de Euroborg ben gegaan. FC Groningen heeft niets laten zien en het was te koud om daar te wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 20 februari 2011 Share Geplaatst 20 februari 2011 Ik ben niet geweest, kwam van Ameland en was te laat om heen te gaan. Geluk bij een ongeluk dus. Heb de wedstrijd gezien, het was bar slecht zeg. Luciano verdiende echt een 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen_FCT Geplaatst 20 februari 2011 Share Geplaatst 20 februari 2011 Wat is eigenlijk de reden dat Huistra Ajilore bracht voor Andersson ipv Bacuna?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 20 februari 2011 Share Geplaatst 20 februari 2011 En dan haalt ie Ajilore in de rust er weer uit voor Bacuna, da's echt dom ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten