Maxxiiem Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Jonas Ivens! BAM! Euy! Jonassss :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Matavz maakt de 2e, goede speler! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Prima wedstrijd tot nu toe, zeer vermakelijk. Vd Looi net: ''Als Breuer de bal krijgt zetten we druk.'' Die Breuer is zo ontzettend slecht hahahahaa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Gefeliciteerd, de feiten zijn pijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Enige lichtpuntje voor heereveen was die briljante goal van Djuricic, kunnen ze nog wel wat plezier aan beleven daar. Toch een leuke wedstrijd gezien, en voor alle teams die nog naar heereveen moeten; geef de bal maar aan Breuer:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Heerlijk dit.:):) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Nou gefeliciteerd dan maar. Voelt erg kut dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Wat verwachten onze vredelievende oosterburen van morgen? Ik heb er alle vertrouwen in eigenlijk. Verwacht een simpele 4-0 overwinning, 'net zoals vroeger'. ;) Maar puur gebaseerd op gevoel. Even ge-quote kunnen we even lachen. ;) Heerlijk om 2x in het seizoen van Heerenveen te winnen, dat is waar we het om doen. Kan je zien wie de Trots van het Noorden is. En die Breuer jongens, die zou niet eens in het eerste elftal van FC Bal op't Dak mogen spelen wat een keutel hahahahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Mooi dat je blij bent Setzzie, gebeurt natuurlijk zeer weinig dat jullie twee keer van ons winnen. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Vorig seizoen nog. ;) En de komende jaren ook als Jans trainer blijft bij jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Mooi dat je blij bent Setzzie, gebeurt natuurlijk zeer weinig dat jullie twee keer van ons winnen. :p :-D:-D:-D al 2 seizoenen achter elkaar man.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 What's up met Andersson? Hij komt er in minuut 65 in en gaat er in 79 weer uit. Weer z'n knie ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Ja, hij verdraaide zijn knie waarschijnlijk weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Wow, wat een wedstrijd. Ik heb het gekeken, Groningen speelde weer lekker. Al is Heerenveen ook niet meer zo goed als het was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Geweldige overwinning. Met een aantal man dat fenomenaal waren. Ivens, Tadic, Matavz en Stenman. Briljante wedstrijd _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Even ge-quote kunnen we even lachen. ;) Heerlijk om 2x in het seizoen van Heerenveen te winnen, dat is waar we het om doen. Kan je zien wie de Trots van het Noorden is. En die Breuer jongens, die zou niet eens in het eerste elftal van FC Bal op't Dak mogen spelen wat een keutel hahahahaha. Wij nemen sportief wel wraak. :D!: Doe die daar ook maar even bij:clap::clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Zo... Knap hoor! Vanaf 74/75 (jaren die niet opgenoemd worden is er niet twee keer gewonnen door ploeg): 77/78: Heerenveen 79/80: Groningen 04/05: Heerenveen 07/08: Heerenveen 08/09: Heerenveen 09/10: Groningen 10/11: Groningen Oftewel, 4-3. Was nog maar een keer eerder gebeurt. 30 jaar geleden ;) Nee, jullie zijn gewoon op het moment beter en dat geef ik ook gewoon toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Zo... Knap hoor! Vanaf 74/75 (jaren die niet opgenoemd worden is er niet twee keer gewonnen door ploeg): 77/78: Heerenveen 79/80: Groningen 04/05: Heerenveen 07/08: Heerenveen 08/09: Heerenveen 09/10: Groningen 10/11: Groningen Oftewel, 4-3. Was nog maar een keer eerder gebeurt. 30 jaar geleden ;) Nee, jullie zijn gewoon op het moment beter en dat geef ik ook gewoon toe. Goed dat je het zelf in ziet.(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Gefeliciteerd jongens. Dikverdiend! Inspiratieloos. Breuer was inderdaad dramatisch, evenals Beerens, maar dat is al het hele seizoen zo. Jullie waren fysiek de meester op het middenveld. Daar lag de basis voor jullie overwinning in mijn ogen. Maar gefeliciteerd jongens, ik hoop dat er nog een plekje voor Jans bij is in jullie spelersbus :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Grote schande was 't. Gefeliciteerd Groningers met een slap Heerenveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 ik kan niet wachten tot 19.00 studio sport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Gefeliciteerd jongens. Dikverdiend! Inspiratieloos. Breuer was inderdaad dramatisch, evenals Beerens, maar dat is al het hele seizoen zo. Jullie waren fysiek de meester op het middenveld. Daar lag de basis voor jullie overwinning in mijn ogen. Maar gefeliciteerd jongens, ik hoop dat er nog een plekje voor Jans bij is in jullie spelersbus :( We hoeven Jans echt niet terug:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Ja, hij verdraaide zijn knie waarschijnlijk weer. Pff ligt hij er weer lang uit dan? Zou ik echt sneu voor die vent vinden, die lag er al een jaar uit ofzo toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Twee jaar zowat. Het is in ieder geval geen kruisbandletsel wat ik heb vernomen, maar het kan alsnog ernstig zijn. Btw, ik ben trots op dit Groningen, het was echt FAN-TAS-TISCH. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten