jowie Geplaatst 18 juni 2010 Share Geplaatst 18 juni 2010 Ben wel benieuwd naar Kieftenbelt in het shirt van FC Groningen, kijken of hij zijn stijgende lijn van de Eagles kan doorzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 juni 2010 Share Geplaatst 18 juni 2010 Ben wel benieuwd naar Kieftenbelt in het shirt van FC Groningen, kijken of hij zijn stijgende lijn van de Eagles kan doorzetten. Ik geloof dat hij het niveau aankan, maar of hij de rechtsback is, nee dat denk ik niet. Laat die jongen zich lekker op het middenveld ontwikkelen. Dan kan Holla eruit, of iets aanvallender spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Ben erg benieuwd naar deze twee jongens. Ivens ken ik wel maar Kieftenbelt is voor mij een onbekende, hou me eigenlijk niet echt bezig met de jupiler mja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 21 juni 2010 Share Geplaatst 21 juni 2010 FC Groningen kent concurrentie in strijd om talent FC Groningen heeft het talent Luis Pedro Da Silva Ferreira een contract aangeboden. De eredivisionist kent echter felle concurrentie in de strijd om de handtekening van de achttienjarige Afrikaan. De speler speelt al vijf seizoenen bij de Groningers, maar zijn toekomst in de Euroborg is onzeker. Enkele Nederlandse en Belgische clubs uit de hoogste divisie hebben ook interesse in de geboren Angolees. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Giorgio Berkleef maandag tegen Novum. "Het klopt dat Luis in de belangstelling staat. Wij hebben uiteraard ook met Groningen gesproken, die hebben inmiddels ook een contractaanbieding gedaan", meldt de belangenbehartiger. "We gaan nu kijken wat de beste stap is voor zijn ontwikkeling." Klees vandaag in de VI dat hij een contract voor 2 jaar heeft getekend met een optie voor nog een jaar. FC Groningen legt jeugdtalent Pedro vast Luis Pedro da Silva Ferreira heeft een contract voor twee jaar getekend bij FC Groningen. De jeugdspeler ziet daarmee zijn goede prestaties in het afgelopen seizoen beloond worden met een eerste contract. Luis Pedro, zoals zijn voetbalnaam luidt, maakte veel indruk op het afgelopen Eurovoetbalnooi in Groningen. De jonge mandekker legde met FC Groningen beslag op de titel en werd bovendien uitgeroepen tot beste speler van het toernooi. Vanaf volgend seizoen zal Luis Pedro deel uitmaken van het beloftenelftal van FC Groningen. Bovendien zal het talent regelmatig gaan meetrainen met de eerste selectie, weet RTV Noord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 juni 2010 Share Geplaatst 21 juni 2010 Ja, hij heeft zeker talent. Hij werd ook verkozen tot Beste Speler van Eurovoetbal of vergis ik me nou in de naam van het toernooi. Kan iemand wat meer informatie geven over Ivens? Die ken k niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 21 juni 2010 Share Geplaatst 21 juni 2010 Moet je even op de vorige pagina kijken. Daar heet Settzie. een paar zinnen aan hem besteed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2010 Ja, hij heeft zeker talent. Hij werd ook verkozen tot Beste Speler van Eurovoetbal of vergis ik me nou in de naam van het toernooi. Kan iemand wat meer informatie geven over Ivens? Die ken k niet echt. In de quote boven je staat: Luis Pedro, zoals zijn voetbalnaam luidt, maakte veel indruk op het afgelopen Eurovoetbalnooi in Groningen. De jonge mandekker legde met FC Groningen beslag op de titel en werd bovendien uitgeroepen tot beste speler van het toernooi. Lijkt me ook niet de goede naam, mar dus eurovoetbal idd (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 juni 2010 Share Geplaatst 22 juni 2010 Ja, ik ben niet echt iemand van het lezen van een topic of terugkijken in een topic. Maar toch even gedaan. Ivens lijkt me nu een redelijke speler, kan beter zijn dan Sankoh als ik het nu lees, als hij tenminste niet van die gare hoogstandjes gaat uitvoeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 FC Groningen is de campagne in het seizoen 2010/2011 in Uithuizermeeden begonnen met een 9-0 overwinning op het regioteam RWE Eemsmond. Bij rust was de voorsprong al zeven doelpunten. Alle nieuwelingen maakten hun debuut. Opstelling FC Groningen Eerste helft: Nienhuis, Hiariej, Ivens, Lachman, Jansen, Kieftenbeld, Van de Laak, Sparv, Bacuna, Tadic, Pedersen. Tweede helft: Bakker, Kunst, Veldmate, Luis Pedro, Wagenaar, Werkman, Metaj, Post, Garcia, Keurntjes, Menting. Opstelling RWE Eemsmond Buikema, Bos, Kluin, Klaassen, Griede, Klip, De Jong, Streppel, Ronny Bakker, Wijpkema, Zuidema. Invallers: Benthem, Koolhof, Linstra, Rieninga, Ritsema, Hemmes, Bos, Mark Bakker. Toeschouwers: 1.400 Scores: 4’ Bacuna 0-1, 8’ Tadic 0-2, 15’ Pedersen 0-3, 19’ Kieftenbeld 0-4, 31’ Pedersen 0-5, 32’ Bacuna 0-6, 40’ Tadic 0-7; 51’ Menting 0-8, 53’ Keurntjes 0-9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Volgt iemand hier de jeugd van FC Groningen? Heb bij Arjan Akkerman in de klas gezeten vroeger, vraag me wel af voor die nu speelt en of die het een beetje goed doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik volg het zo nu en dan ja. Speelde afgelopen jaar zeer verdienstelijk in de A1 en dat zal hij ook komend seizoen doen. Of hij ooit in het eerste komt weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 5 juli 2010 Share Geplaatst 5 juli 2010 Ben benieuwd dan, zou leuk als hij in een keer voorbij komt bij Studio Sport:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 6 juli 2010 Share Geplaatst 6 juli 2010 Wie ben jij dan? Ik heb nog samen met hem gevoetbald bij Veendam en heb ook bij hem in de klas gezeten. Hij speelt idd wel lekker in de jeugd, maar denk dat hij het eerste niet gaat redden mits hij een tussenstap doet in de jupiler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Prima resultaat FC Groningen tegen Benfica FC Groningen heeft gisteren een prima resultaat geboekt tegen Benfica. Het speelde met 3-3 gelijk tegen de huidige landskampioen van Portugal. Ik had wat eerder een verslag willen posten, maar deze zondag liep even wat anders dan gepland. Maar ik zag dat er al aardig na-gevoetbald is op deze pagina’s. Hoe mooi ook dat zelfs dit soort wedstrijden tegenwoordig gewoon via je computer in een Groninger huiskamer te zien zijn. Zelf had ik een feestje gisteravond waardoor ik helaas geen bal gezien heb. Dat neemt niet weg dat het een interessante wedstrijd was. Opvallend vind ik dat Huistra voor het eerst niet het complete team wisselde. Hij zal nu een goed antwoord hebben gekregen op de vraag hoe z’n belangrijkste spelers er conditioneel voor staan. Bovendien kan ik me voorstellen dat het resultaat in deze wedstrijd wat belangrijker was dan voorheen. Dat geeft toch een beter gevoel als de meute straks weer vertrekt uit Portugal. Het resultaat wérd dus goed. Het scoreverloop ging heen en weer. FC Groningen kwam snel voor tegen een tegenstander met grote namen in de opstelling. Nuno Gomez, Saviola, Aimar, die kunnen wel een potje ballen. Maar Pedersen opende de score op aangeven van Tadic, en in de tweede helft waren het Metaj (weer een assist van Tadic) en Stenman (Rijsdijk) die lieten zien dat dit FC Groningen karakter heeft. Metaj scoorde weer, en hij speelde de hele wedstrijd. Die is dus nog zeker volop in beeld bij de coach. Ik ben heel benieuwd hoe hij er voor staat in vergelijking met -zeg- ruim een jaar geleden. Maikel Kieftenbeld stond rechtermiddenvelder, met Hiariej deze keer achter zich. De rechtsbackpositie werd in de tweede helft overgenomen door Jorrit Kunst, Hiariej schoof door naar het middenveld. Zowaar, een experimentje van onze trainer, die verder vooral wil schaven aan zekerheid en automatismen. Daar hebben we in de voorbereiding geen probleem mee natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe het liep daar aan de rechterkant? Over Gonzalo Garcia las ik louter slechte kritieken. Op de site van FC Groningen was hijzelf ook luid en duidelijk; het was geen beste beurt met 25 man familie op de tribune. Da’s natuurlijk prima, dat een speler zelfkritisch is. Maar hij kan zich weinig slechte beurten veroorloven, mede gezien de druk die er ook van supporterskant op ligt. Het probleem is dat GGG geen constant presterende speler is. Dat zit gewoon niet in z’n alles-of-niets-stijl. De grote vraag is of de balans dit jaar vaak genoeg de goede kant opslaat… Huistra zelf was vooral tevreden over een tactisch aspect waar in de training nog extra-aandacht aan was besteed: het druk zetten en snel de bal veroveren. Hij zag dit in de wedstrijd terug. In vergelijking met de wedstrijd tegen Vitoria Guimareas “ging het een stuk beterâ€, aldus de coach. FC Groningen won overigens net als tegen Vitoria de afsluitende penaltyreeks. Dat is natuurlijk mooi voor keeper Nienhuis, die de geblesseerde keepers verving. Hij deed in Portugal nuttige ervaring op, zoals heel FC Groningen een stuk wijzer verder gaat met de voorbereiding. Er wordt morgen een laatste training afgewerkt waarna woensdag het hele gezelschap weer in Haren te bewonderen is. Wel netjes dacht ik zo :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 juli 2010 Share Geplaatst 21 juli 2010 Andersson hervat groepstraining bij FC Groningen 21/07/2010 19:20 Na ruim achttien maanden gloort er een rentree op de voetbalvelden voor Petter Andersson. De middenvelder deed weer volledig mee met de groepstraining bij FC Groningen. Andersson tekende in de zomer van 2008 bij FC Groningen en ontpopte zich al snel tot basisspeler. Op 25 januari 2009 sloeg het noodlot echter toe voor de Zweed, die zijn voorste kruisband en de mediale band van zijn linkerknie beschadigde. Acht maanden later was Andersson dicht bij een terugkeer en hielp hij Jong FC Groningen aan een 1-0 voorsprong tegen Jong AZ, maar in de veertiende minuut van die wedstrijd liep de middenvelder opnieuw een zware blessure op. Opnieuw scheurde Andersson de voorste kruisband van zijn linkerknie af, waarna de revalidatie opnieuw begon. Maar voor de dubbelvoudig international lijkt een rentree dichtbij, nu hij de groepstraining bij FC Groningen weer volledig heeft hervat. Topnieuws. Andersson is echt een held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 Eindelijk zeg. Was echt een heerlijke speler voor zijn blessure, ik hoop dat hij dat niveau weer kan oppikken. Ik was hem eigenlijk volkomen vergeten :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Wat gaat et worden dit seizoen? Een prima voorbereiding hebben we gehad lijkt me, geen echte uitschieters. Maar goed, zijn we klaar voor ajax? Ik hoop het, en het zou een leuk begin zijn. Heb er iig weer donders veel zin in. En ik gok op de 7e plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ach, vast niet veel bijzonders de eerste 2 wedstrijden. Ajax thuis en AZ uit. Als je die beide verliest hoor je al dat de trainer er niks van kan.. Plek 5 zou mogelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 ajax zonder suarez stelt niet zoveel voor. misschien dat el hamdaoui nu iets kan laten zien maar ik geef groningen wel een kans :) ik gok op plek 6 voor de fc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Plek 5 mogelijk? Mogelijk maar wel erg optimistisch. Ben blij als we gewoon weer de play-offs halen. Voorbereiding was ook niet echt super. Ook erg benieuwd naar Tadic. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hoe slechter de voorbereiding, hoe beter het in de competitie gaat. We hadden vorig jaar van Veendam gewonnen en het eerste half jaar was poep. De jaren ervoor verloren we standaard van Veendam en speelden we direct in de subtop mee. Dus ik zie het wel goed komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hehe ik hoop dat het ook dit jaar weer op gaat. Heb er in ieder geval weer zin in. 8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 6 augustus 2010 Share Geplaatst 6 augustus 2010 Haha, ja het is een beetje vergezocht en het is niet altijd zo maar het is wel leuk om te zeggen.. Onder de supporters wordt het iig heel veel gezegd. Ik heb vandaag iig m'n 5 seizoenskaarten opgehaald aan de balie want ze waren niet verstuurd wegens een fout daar, wat heel verrassend is natuurlijk. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Vermoedelijke opstelling: Luciano; Kieftenbeld, Ivens, Granqvist en Stenman; Ajilore, Bacuna en Sparv; Van der Laak, Pedersen en Tadic. Zelf had ik Kieftenbeld op de plek van Sparv gezet en dan op rechtsachter Hiariej. Verder vind ik het een prima opstelling, ben stiekem al een klein beetje zenuwachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Haha, ja het is een beetje vergezocht en het is niet altijd zo maar het is wel leuk om te zeggen.. Onder de supporters wordt het iig heel veel gezegd. Ik heb vandaag iig m'n 5 seizoenskaarten opgehaald aan de balie want ze waren niet verstuurd wegens een fout daar, wat heel verrassend is natuurlijk. :cab: 5 seizoenskaarten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten