Juca Geplaatst 4 augustus 2015 Share Geplaatst 4 augustus 2015 Productief weekje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Nieuwe Last.fm is echt fucking irritant zeg. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 (bewerkt) Wow, het is in ieder geval heel veel informatie op de hoofdpagina. Ik zie wel een aantal positieve dingen. Alleen de profielpagina's zijn wel ernstig wennen. Daar heb ik het idee dat je in één oogopslag niet meer kunt zien waar iemand z'n muziekvoorkeuren liggen. Je ziet bijvoorbeeld alleen de top 5 van artiesten afgebeeld. Edit: Wanneer je op de artistpagina bent zie je ook niet direct jouw plays meer, evenals die van je vrienden. 17 augustus 2015 bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Ik heb liever veel artiesten op de hoofdpagina, meest afgespeelde album boeit me niks. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 (bewerkt) Vind het wel vet, krijg alleen voor dit maar een paar dingen in beeld. :D Krijg alleen niet door hoe ik scrobbles moet deleten, heb nu 231 plays van een album waarvan ik alle tracks maar 1 keer heb geluisterd en niks vond, waren er 15 in totaal. :cab: 17 augustus 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Goh, wat is het een kut lay-out zeg. Weg overzicht van concerten/festivals, weg informatie aan de rechterkant, weg in één oogopslag zien wat iemand z'n muzieksmaak is. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Dat zijn inderdaad de grootste negatieve punten. Lees dat ze een aantal oude features nog terug gaan brengen. Geen idee welke dat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Vind het ook irritant dat je laatst geluisterde nummers nu staan als "naam nummer" - "naam band". Kan ik echt niet tegen. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Daar heb ik bij de FMusic lijsten ook altijd last van. Veder is het nog irritant dat je pagina's hebt in je eigen lijsten. Voorheen kun je lekker doorscrollen tot de top 500. Nu is dat 50, bloedirritant vind ik het al. Tot zover al m'n frustraties ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Ik heb goed nieuws voor jullie, met die schandalig lelijke layout van die lijsten ga ik niks meer posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 De site is ook gewoon nog niet af, maar wel al online zetten. Slim hoor. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 Op deze manier overweeg ik het gewoon helemaal niet meer te gebruiken. Dit is echt zo fucking slecht en irritant, ik erger me elke keer als ik op de site kom. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Zullen we ze pakken, Justin? :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Swag. Zo is dat lijstje ook wel redelijk te zien toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Vind er ook weinig mis mee hoor. Alleen beetje raar dat ze een beta versie releasen zonder volledige mogelijkheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Ze releasen de beta omdat ze nog feedback willen van de gebruikers voor ze de definitieve versie releasen neem ik aan. Dus hop, allemaal feedback gaan geven in plaats van hier te zeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Zullen we ze pakken, Justin? :@ Met de vlakke hand erop! Ze releasen de beta omdat ze nog feedback willen van de gebruikers voor ze de definitieve versie releasen neem ik aan. Dus hop, allemaal feedback gaan geven in plaats van hier te zeuren. Al gedaan bruv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Sowieso feedback gegeven, anders mag je niet ouwehoeren vind ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Hoe verwijder je nu afgespeelde nummers? M'n broertje heeft op m'n spotify gezeten en ik wil die artiest eraf hebben. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Waar zitten de groepen (bijvoorbeeld die van MU) op Last.FM nu, het was al niet fijn zoeken. Maar nu is het echt drama :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten