Geplaatst 1 januari 200916 jr. Oefenwedstrijd Fairsly - Leeds United 0-11 Die 0-11 is op zich niet zo bijzonder, maar kijk eens wie er heeft gescoord, a la Robinson. Jawel keeper van Leeds Ankergen. Via de doeltrap een doelpunt scoren. :-D [spoiler=Ankergen]
Geplaatst 1 januari 200916 jr. Bij mij ook niet, maar ik heb het wel een paar x gezien op MU. Mijn keeper heeft trouwens wel in 1 wedstrijd 2x een assist gegeven:-D
Geplaatst 1 januari 200916 jr. Robinho verkopen?;e Ja volgens MysticPp is Robinho niet geschikt voor de Engelse Premier league. Kijk maar bij het vorige pagina , dan word alles een stuk duidelijker.
Geplaatst 1 januari 200916 jr. Ja of ze flikkeren je eruit, ik spreek uit ervaring ;e Heb het ook meegemaakt. Meestal staat er dan een mogelijke nieuwe trainer die jou gaat opvolgen. :moop:
Geplaatst 1 januari 200916 jr. Ik ook;e Die sukkel was bevriend met Rijkaard en maakte hem de trainer:(
Geplaatst 2 januari 200916 jr. Bij mij ook niet, maar ik heb het wel een paar x gezien op MU. Mijn keeper heeft trouwens wel in 1 wedstrijd 2x een assist gegeven:-D Gebeurt vaker hoor.
Geplaatst 2 januari 200916 jr. Dit kan wel helpen mijn toekomstambities waar te maken:p :cab::-D En nu maar hopen dat ik mag blijven.
Geplaatst 2 januari 200916 jr. Zo hé das wel erg lekker, nu hopen dat je mag blijven in het vissersdorp!